مائیم که بی‌هیچ سرانجام خوشیم ...

باید زودتر از این‌ها می‌فهمیدم، خیلی زودتر. همان وقت‌هایی که قوت غالبم کارتون دیدن بود و ذوقِ دیدن برنامه‌ی کودک شبکه دو در ساعت نه صبح و پنج عصر را داشتم. خیلی طول کشید اما بالاخره فهمیدم حتما نباید وِرد جادویی زیزیگولو را خواند و کارهای بزرگ کرد، لازم نیست آقای ماسک باشی و با زدن یک ماسک چوبی نشدنی‌ها را شدنی کنی یا مثل میو‌میو قرار نیست در موقعیت‌های مهم زندگی ظاهرت عوض بشود و ستاره‌ها به دور سرت بچرخند. بدون هیچ سِحر و جادویی انگار هر کدام از ما یک ورژن استثنایی و خاص و ویژه داریم که هویدا شدنش در بحران‌ها نجات‌بخش است. اصلا یک وقتهایی مسبب آرامش و خیالِ راحت برای روزهای آتی ست. همینکه من از یک دختر آرام و ملاحظه کار به دختری جسور تبدیل می‌شوم که همه‌ی گفتنی‌ها را صریح و بی‌محابا به زبان می‌آورد و هی حس خوب و حس قدرت در وجودم قل میزند که اتفاقا همیشه هم نتیجه بخش و کارساز است، همینکه آرامش این روزهایم را مدیون همین ورژن استثنایی هستم، اینکه چند وقت پیش با جسارتی از همین نوع گفتم "میدونم شما و آقای دکتر حق دارید بهترین و ‌شایسته‌ترین انتخاب رو داشته باشید، حتما هم مثل همیشه خوب از پسش برمیایید، دوست دارم جز اولویت‌هاتون باشم و بدونید اولویت شما در اولویت زندگی من تاثیر داره." بیانش عین رها کردن یک وزنه‌ی سنگین بود که راحتم کرد. حالا مطمئنم نتیجه هر چیز ممکن و غیر ممکنی که باشد من آرامم، از خودم راضی‌ام و از این بابت دغدغه‌مند نیستم. هی برای خودم کیف می‌کنم*، نفس های آرام عمیق می‌کشم، خودم را خیلی دوست‌تر می‌دارم، با یک لبخند پت و پهن منتظر یک پاییز چالشی هستم و این روزها بلند بلند می‌خوانم "سل لا سل دو - سل لا سل دو - سل لا سل ر - دو" ‌ éŸ³ç¬¦ のデコメ絵文字音符っ♪ のデコメ絵文字

* البته اگر این قیمتهای دوبله سوبله شده بگذارند :|

نظرات (۲۵)
بَلـ ـوط
۶ مرداد ۹۷، ۲۱:۲۵
جووون به پاییزی که ذوقش رو داری ^_^
لبخندات کش‌دارتر دختر :)
پاسخ:
با همه ی گنگ و مبهم بودنش ولی آره از حالا عجیب چالشیه برام ! 
ممنون بلوط ترینم :)
علی خراسانی
۶ مرداد ۹۷، ۲۱:۲۸
مائیم که بی سر هم سرخوشیم
علی خراسانی
پاسخ:
https://ganjoor.net/moulavi/shams/robaeesh/sh1318/

:))
هیده ...
۶ مرداد ۹۷، ۲۱:۳۷
و هیچی بهتر و ارزشمند تر از این حس خوبت نیست . اینکه آدم شرمنده ی خودش نباشه .

حالت همیشه این قدر خوب (: .
پاسخ:
بخداااا ... آدم مگه چی میخواد از زندگیش ؟

ممنون هیده جانم :)
reza sheykhi
۶ مرداد ۹۷، ۲۱:۵۹
میدونی بیتکوین چیه؟

آموزش استخراج بیتکوین به وسیله کامپیوتر شخصی.

بدون هزینه

امتحانش کاملا مجانیه.



http://yon.ir/t6IC6
پاسخ:
:/
آسـوکـآ آآ
۷ مرداد ۹۷، ۰۳:۵۴
و از دیشب هی میگوید ببین ستاره کی روشنهههه و ذوق میکند ❤
پاسخ:
جوووووووون ❤️
.Faber K 
۷ مرداد ۹۷، ۱۰:۳۴
چه اقتباس قشنگی از برنامه‌های کودک گرفتی
واقعا از خوندنش لذت بردم، بیش از اندازه چربید
چقدر من با این برنامه‌های کودک خاطره دارم
هیچ‌وقت از دیدنش سیر نمی‌شم :)
پاسخ:
ماسک خیلی خوووووب بود، خیلی :)
رامین :)
۷ مرداد ۹۷، ۱۱:۲۵
بوی دکتری می‌شنوم :)

این نظر میتونه تایید نشه :)
پاسخ:
شرلوک هولمز کی بودی شما؟
؛) 
رامین :)
۷ مرداد ۹۷، ۱۴:۱۸
پس دیدن 130 قسمت شرلوک بی‌تاثیر نبوده :))

آقای دکتر - اولویت - پاییز - چالش
اینارو که کنار هم بذاریم میشه دکترا :))

یعنی الان باید بهتون خانم دکتر بگیم؟ احوال خانم دکتر؟ :))
پاسخ:
اینجور ؟؟؟ :))) 
.Faber K 
۷ مرداد ۹۷، ۱۵:۱۲
اتفاقا توی کامم دارمش
دوبله تاینی مویزشو قبلا از توی سایتش دان کرده بودم
گه گاهی سری بهش می‌زنم
یکی از بهترین کارای جیم کری بود :)
پاسخ:
ع داریش؟ چه خووووب ...
کارتونش هم خیلی جذاب بود  من خیلی دوس داشتم، خیلی
.Faber K 
۷ مرداد ۹۷، ۱۶:۰۷
اگر خواهانش بودی بگو برات اوکیش کنم :)
پاسخ:
چش چش ... مرسی ازت فابر ^_^

آوو کادو
۷ مرداد ۹۷، ۱۷:۱۴
ان شاالله هرچی خیره :-)

+به نظر من شما تو این فرصت زبان خوندن رو شروع کن چون مدرک زبان یه چالش بزرگه توی سال اول و دوم دکتری و وقت هم برای هرکاری کم است! :-)
پاسخ:
ان شاءالله ؛) 

+ آخ آخ آرررره آررررررره دیدم چقدر همه رو درگیر میکنه °~°

چوگویک ...
۷ مرداد ۹۷، ۱۹:۵۱
خیلی حسش رو دوست داشتم

همیشه خوب باشی و حس خوب بدی جانم :)
پاسخ:
واقعنی؟
قلب قلبی شدم که من 😍
مرسی جانا
چوگویک ...
۷ مرداد ۹۷، ۲۱:۱۹
ای جان قربون واقعنی گفتنت :)
حس کردم یه دختر بچه 5 ساله با موهایی که مامانش براش خرگوشی بسته با اون چشمای معصومش داره نگاهم میکنه میخواد مطمئن شه سرکار نذاشتم
بودی جا داشت بغلت کنم لپتو ببوسم و بکشم بعدش بگم واقعنی کوچولو جان :)
جان جان قربون احساساتی شدنت ^__^
فدا مدا
پاسخ:
آقااااااااااااااااااا :))))
yasna sadat
۹ مرداد ۹۷، ۱۴:۳۲
اصلا چقد حرف هست تو این عنوان پست

جسور شدنم آرزوست الان:)
پاسخ:
پس حسابی جسوووور باااااااااش :)
چوگویک ...
۹ مرداد ۹۷، ۲۱:۲۷
جانم خااااااانم؟ :))))
پاسخ:
:)))
نرگس
۱۱ مرداد ۹۷، ۰۱:۴۵
یکتا عزیزم دکترررررری؟!
چه جمله ی گنده ای پروندی به استادا😁👌
ای ول بسی حال کردم ، انگار همین دیروز بود که عکس چمدون گذاشتی که برای فوق میخوای بری ، انشالله خبرای جدید 😍
پاسخ:
بگی نگی :))) 
اصن نمیگفتم می موند به دلم :))
آخ آرررره یادته هنوز... 
دریا بانو
۱۸ مرداد ۹۷، ۲۰:۰۶
موفق و شاد باشی
پاسخ:
ممنونم همچنین شما :) 
بهار :)
۲۱ مرداد ۹۷، ۰۸:۳۲
از متنت که متوجه نشدم ولی از نظراتت خوب معلومه که باید تبریک جانانه ای بگیم خانوم دکتر جان:)
انگار همین دیروز بود که هر دومون دانشجوی کارشناسی بودیم:)
موفقیت و شادی برا همه مراحل زندگیت آرزو میکنم دوست جونی:)
پاسخ:
تبریک نداره بهار چون هنوز معلوم نیس چی بشه :))
آررره والا یادته ... چه زود گذشت ... 

ممنون عزیزم، همچنین خود مهربونت :) 
ترنج آبی
۳۱ مرداد ۹۷، ۱۴:۱۷
این عکسهای خوشگل. رو از کجا میارین؟
پاسخ:
منبع خاصی ندارم هر وقت هر عکس خوبی از هر جا ببینم سیو میکنم :)
مریم
۷ شهریور ۹۷، ۲۰:۳۲
برای دکتر بهت تبریک بگیم الان؟ نتایج اومده
پاسخ:
بخدا ک من مریم نمیشناسم!!! 
یه نشونی بده دخترم :) 
مریم
۷ شهریور ۹۷، ۲۲:۲۴
یه خواننده خاموش :)
دیدم اینجا در مورد دکترا نوشتی گفتم نتایج اومده یه سراغی بگیرم اگه اوکی شده تبریک بگیم :)
پاسخ:
مرسی ک حواست بود :)
ممنونم ازت 
هر چند ته دلم حس میکنم غریبه نیستی و میشناسمت! لحنت برام آشناس ... 
مریم
۸ شهریور ۹۷، ۲۲:۰۷
نه والا. بعیده منو بشناسی. چون یادم نمیاد تا حالا کامنت گذاشته باشم. ولی من از وبلاگ هولدن پیدات کردم و مدتیه میخونمت.

به سلامتی خانم دکتر. مبارکت باشه.
پاسخ:
ممنون ک یادت بود مریم جان ناشناس ،ممنونم ازت
خیلی حس خوبی بود 🌹
رامین :)
۸ مهر ۹۸، ۰۰:۴۲
سلام
احوال شما؟
خیلی کم پیدا شدیناااا
پاسخ:
هی میگم بذا فلان کار تموم شه، بذا این کارو کنم خیالم راحت شه بعد میام وبلاگ... ولی خب اصلا این دغدغه ها و بالا پایینای زندگی تموم نمیشه... ولی این دفعه این یه قلم کارم جلو بیفته ها دگ حتمنی میام یه سر دلم تنگ شده کلی
😊
ممنون از معرفتت 
تنهای او
۱۵ آذر ۹۸، ۰۰:۴۶
به خیر باشی هرجا هستی
اما من که دلم برای تو و برداشت هات و سیب ها و سقراط ها تنگ شده
زندگی برتر
۱۸ اسفند ۹۸، ۰۸:۰۷
سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">