ز غوغای جهان فارغ ...

| امسال برعکس پارسال که کلی پیگیر بودم و توی تابستون یه عالمه واسه خودم تنش درست کرده بودم که اگه نشه چی؟ این تابستون از همون اولش با خودم گفته بودم به درک که نشد، بالاخره یه چیزی میشه دیگه! به خودم قول داده بودم جلو جلو غصه نخورم و واسه اتفاقی که پیش نیومده زانوی غم بغل نگیرم و یه مسئله به این کوچیکی رو الکی گنده ش نکنم! اونقدری هم سال قبل به خاطرش اذیت شده بودم که اصلا حوصله نداشتم بهش فکر کنم و خود آزاری کنم! راستش این که اصلا  امیدی هم نداشتم و خودمو آماده کرده بودم که نشه و هیچ پیگیرش هم نبودم. تا اینکه امروز صبح روی سایت دانشگاه خیلی اتفاقی چشمم خورد به لیست خوابگاه دختران واسه ترم مهر ماه، واسه اینکه ببینم قیمت‌های خوابگاه‌های خصوصی و دولتی چه تغییری کرده اونو دانلود کردم و داشتم میخوندمش که شماره دانشجویی رُندم وسط اون همه شماره دانشجویی بهم چشمک زد! اصلا باورم نمیشد توی ترم 5 ارشد خوابگاه دولتی بهم تعلق بگیره چه برسه به اینکه با شرط معدل بتونم برم بهترین خوابگاه، واقعا چندین بار همه چیو چک کردم، تاریخ، شماره دانشجویی‌ام، سال تحصیلی و همه چی رو، تا باورم بشه امسال دیگه قرار نیست با یه چمدون برم یه شهری که هیچ سر پناهی اونجا ندارم و پر از استرس و اضطرابم و نگاهِ مزخرف نگهبانی و اون مسئول خوابگاه فلان فلان شده رو تحمل کنم و کف سالن ورزشی وسط دروازه بخوابم تا حضرات لطف کنن، منت بذارن، وقت کنن حقمو بدن! شما رو نمی‌دونم ولی توی زندگی من همیشه همینطوری بوده، همیشه وقتی دغدغه چیزی رو داشتم و حرصش رو خوردم و غصه ـشو کشیدم نشده که نشده و منم توی همون غم موندم و سنگینی ـش رو با خودم حمل کردم! و وقتی فاز بی‌خیالی مطلق برداشتم و اولش رو با یه به جهنمِ غلیظ شروع کردم، بی دردسر بهترینش نصیبم شده. کاش زورم برسه یه بی‌خیالی مطلق واسه این زندگی‌ام جور کنم، که هر صبح هر صبح با یه حس ترسی که در من نهادینه شده چشم باز نکنم ... که هنوز چشم باز نکرده از خودم نپرسم اگه نشه چی دختر؟ اگه نشه؟ کاش بتونم یه به جهنم غلیظ نثار این زندگی کنم و راحت شم ... راحتِ راحتِ راحت ... 


カラフル のデコメ絵文字 دا را را رام ... قالبِ جدیدِ دلبرم کاری هست از مستر ف.شین صبور و خوش اخلاق و زیادی جوون :)

دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶
نظرات (۲۷)
خانومی ...
۱۶ مرداد ۹۶، ۲۱:۲۷
منم هرچی رو که بیشتر پیگیرش بودم بهش نرسیدم . خوابگاهِ نو مبارک ^_^
پاسخ:
چرا اینجوری میشه ؟ :|
قانون جذب ؟ راز ؟ بام ؟ شیب ؟ :|

والا هنوز که ثبت نام اینترنتی اش شروع نشده، میترسم برم ببینم اشتباه شده بوده شماره دانشجویی ام ! شانس ندارم که :))
رامین :)
۱۶ مرداد ۹۶، ۲۱:۴۰
1. زندگی در خوابگاه بسی مشکل می باشد . خدا صبر دهاد
2. خوشحالیم ک بهترین خوابگاه ممکن نصیب شما شده است
3. کی این ارشد تموم میشه خلاص شیم ؟
4. قالب خیلی خوب شده . کاملا منحصر بفرد . دست ف شین هم درد نکنه :)
5. من میدونم شما این همه نوشتین تا خیلی زیرپوستی بگین ک شماره دانشجوییم رنده . تا کی فخر فروشی خانم ؟ تا کی ؟ این شماره ها ب هیشکی وفا نکرده :))
پاسخ:
1. واسه من بیشتر جذابه ... البته اگه هم اتاقی هات آدم باشن !
2. ممنون ولی تا ثبت نام قطعی انجام نشه من خودمم باورم نمیشه :))
3. از تموم شدنش میترسم ... اصن به سرم زده حالا که خوابگاه دارم 6 ترمه شم !
4. مرررررسی :) جداً دستشون درد نکنه ! تازه کلی اذیتشون کردم ؛)
5. ای بابا رامین خان چطور متوجه نشدین ففط میخواستم بگم معدل الف شدم بهم جلو جلو خوابگاه دادن ایشششش :)))
داریوش
۱۶ مرداد ۹۶، ۲۱:۵۲
کار نداریم حالا قالبت خیلی خوب شده :)
پاسخ:
ممنون جناب :) خوشحالم که اینطوره ...
رامین :)
۱۶ مرداد ۹۶، ۲۲:۴۰
۳. چرا میترسین ؟ بس نیست واقعا؟
۵. معدل الفو ک همه با درس خوندن میتونن بدست بیارن . شماره دانشجویی مهمه :)))
پاسخ:
3. زندگی بعدش برام مجهوله ... اینکه قرار چیکار کنم ؟ :|
5. آهاااا از اون لحاظ :دی البته تف به ریا تف تف :)))
.: جیرجیرک :.
۱۶ مرداد ۹۶، ۲۲:۴۳
آخیـــــش ^_^
یه حس خوبِ رنگی پنگی داشت این پست. اون ذوقِ آنی و نفسی که بند میاد از بهت. چه خوب که بی دغدغه مهر رو شروع می کنی :)
خب دیگه حالا وقتشه یکی از فیلمای دانلود شده ات رو ببینی :دی
پاسخ:
یه نفس عمیق بلنـــــــــــــــــــــــد :)

از کجا فهمیدی خیلی وقته فیلم ندیدم ؟ :/
هیده ...
۱۶ مرداد ۹۶، ۲۲:۴۸
اول تبریک به خاطر این سوپرایز دلپذیر :دی.

دوم اینکه آخ آخ ... منم دارم به این اصل اعتقاد پیدا می کنم . حتی فکر کنم قبلا یه پست براش نوشتم . در همین راستا منم این بار با یه " به درک / به جهنم غلیظ " شروع می کنم :دی.
پاسخ:
مرسی هیـــــــــــــــــــــــــده جانم :*

اصلا خودمم نمیدونم چرا اینجوری میشه ! قاعدتا نباید اینجوری بشه :|
هیده بیا کمپین بزنیم با همین هشتگ :))
פـریـر بانو
۱۶ مرداد ۹۶، ۲۳:۱۵
خداروشکر واقعا ^_^
پس کلا بیخیال طی کن تا کامروا شوی عزیزدل :))

:: قالب نو مبارک ^_^ دست ف شین درد نکناد :]
پاسخ:
باور کن این یکی از راز های زیست بوده به ما نگفته بودن :)

+ ممنان عزیز دل :) خیلی لطف کردن ایشون :)
حدیث :-)
۱۶ مرداد ۹۶، ۲۳:۱۷
چه قالب زیبایی:)
پاسخ:
ممنون از نگاهت حدیث ^____^
رامین :)
۱۶ مرداد ۹۶، ۲۳:۱۹
خب آره . مجهوله ولی من ترجیح میدم زودتر خلاص شم .
پاسخ:
ایشالا :)
یادمه شمام ( در حال انجام :دی ) پایان نامه بودین :) موفق بباشید رامین خان ...
آقاگل ‌‌
۱۷ مرداد ۹۶، ۰۲:۰۰
مبارک باشه. :)
گرچه من از قالب قبلی فقط همین سیب رو یادمه که هنوزم هستش :)
پاسخ:
ممنان :)
خداییش حالا گفتن آقایون کلی نگر هستن ولی دیگه اینجور ؟ در این حد ؟ :))
تنهای او
۱۷ مرداد ۹۶، ۰۴:۰۸
سلام رفیق جان
الحمدالله که خیالت راحت شد
همیشه همینه وقتی رها میکنی رها میشی
درست میشه ..گرچه خب تلاش تو تو ترم قبل هم قابل ستایشه ...بهترش اینه یه کوچولو از کاشته هات و برداشت کردی ...خوش حالم برات
پاسخ:
سلام رفیق :)

راست میگی .... باید رها کنی تا رها بشی ... ولی همیشه نمیشه که ، سخته ... 

فدات :*
مترسک ‌‌
۱۷ مرداد ۹۶، ۰۵:۱۰
پس باید شیرینی دو قبضه بدی! هم خوابگاه و هم قالب D:
پاسخ:
جان ؟ با منی ؟ :دی
.: جیرجیرک :.
۱۷ مرداد ۹۶، ۰۶:۵۵
یه سری توانایی های علمِ غیب و ایناس که رو نکرده بودم :))
حتا جا داره دستتو دراز کنی و من بگم: فالِت ببینُم؟
پاسخ:
هااا ببین جونوم، بوخون بختمو روله جان :))
رامین :)
۱۷ مرداد ۹۶، ۱۲:۴۸
:)))))
من هم پایان نامه بودم ؟؟؟ چی ؟؟؟ :)))
پاسخ:
وا :)))
خب یعنی منظورم این بود که شما نیز مثه من در حال انجام کارهای پایان نامه هستین دگ ، نه ؟
رامین :)
۱۷ مرداد ۹۶، ۱۳:۳۸
:))
بله . من هم در حال انجام کارهای پایان نامه هستم :))
پاسخ:
خو همون دگ :)) شمام پایان نامه ای :))
رامین :)
۱۷ مرداد ۹۶، ۱۳:۵۹
:))))))))
من رامینم :))
پاسخ:
نه خیرم :)))
هی مقاومت میکنه :دی
رامین :)
۱۷ مرداد ۹۶، ۱۴:۲۵
میدونین یاد چی افتادم
تو کلیپای سوریلند تهش شیره میزنه تو سر بچش میندازتش پایین
"هی مقاومت میکنه" دیالوگ بعدش میتونه باشه
:))))
پاسخ:
عجباااااا :))))
نی لو
۱۸ مرداد ۹۶، ۱۰:۴۳
اقا دلیلش میگن اصل عدم قطعیته, هرچی بیشتر زوم کنی رو یه چیزی نثلن بخوای تو فلان زمان کوتاه بهش برسی, خطات تو یه چیز دیگه میره بالا, هرچی اتفاق چرت و پرت هست میفته جز اونی که میخوای
واسه منم اینجوری بوده, هرچی که خودمو کشتن براش نشده :)))
قالبم خیلی خوشگله, دستشون طلا :)
پاسخ:
اصل عدم قطعیت بیخود کرده با هایزنبرگ و کوانتوم اصن چه وضعشه :| :دی

ممنون نیلو جاااااااااااااان :)
زینب :)
۱۸ مرداد ۹۶، ۱۴:۱۷
برای منم همینجور بوده، وقتی خواسته هام رو دیگه نخواستم برام شانس دوباره شدن :)
پاسخ:
یه وقتا خوبه می چسبه به آدم ... ولی همیشه هم اینطوری پیش نمیره ، یه چیزایی وقتی به موقع نباشه دگ به درد نمیخوره ...
Pary darya
۱۸ مرداد ۹۶، ۱۶:۱۷
*-*چه قشنگه قالبت
پاسخ:
ای جااااااااان :) ممنووووووووووووووون 
♫ شباهنگ
۱۸ مرداد ۹۶، ۱۶:۴۲
قالب جدید مبارک :)


ولی یه چیزایی هست که نمیشه از فکرشون فارغ شد...
پاسخ:
ممنووووون ^_^

امون از همین چیزا ... امون امون ... :/
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۸ مرداد ۹۶، ۲۲:۳۶
فقط خوشحالی اون لحظه:)))
پاسخ:
جان جان :))
gandom baanoo
۱۹ مرداد ۹۶، ۱۲:۴۹
من فک میکردم فقط دانشگاه ما اینجوری بود که جیگر آدمو رنده میکردن واسه خوابگاه!!!! گویا همه‌گیره! :/

خییییلی تبریک ... هم قالب هم خوابگاه ^__^
پاسخ:
اصلا مریضن :/ هر سال هر سال یَک شیر تو شیری میشه موقع خوابگاه داد که ... 
+ پارسال یادمه رفته بودیم اتاق مسئول خوابگاه،خیلی هم شلوغ بود، بعد یارو جدی جدی میگفت نزدیک من نیایین اطلاعات سیستم میپره ، فکر کن :))))))))  بدبخ کامپیوتر ندیده :/ 

+ ممنووووون گندم جانم ^_^
حامد سپهر
۱۹ مرداد ۹۶، ۱۳:۴۸
بهش میگن قانون جذب یعنی هرچی که بیشتر غصه شو بخوری سرت میاد
بیخیالی بهتره
پاسخ:
تجربه بهم نشون داده همه جوره بی خیالی بهتره ... 
ولی واقعا یه وقتا نمیشه بی خیال بود ... 
Faber Castel
۲۰ مرداد ۹۶، ۱۲:۳۳
من این پست رو سه بار خوندم(از وقتی پست گذاشتی تا به امروز)
هر سه بار رو فراموش کردم برات نظر بذارم!
خوشحالم که خوابگاهت اوکی شده و می تونی بری یه جا که روانت آروم باشه
این زندگی هم سختی هاش تمومی نداره فقط تویی که یاد می گیری قوی تر باشی
اینم یه جورشه با همه سختی هاش، فقط بهترین ها رو برات آرزو می کنم :)
پاسخ:
واقعا روان آروم بهترینه برام ... حوصله و اعصاب خیلی چیزا رو نداشتم جدا ... خوبه‌که اینطوری پیش رفت :)

ممنون از لطفت، شما نخونده و کامنت نذاشته هم شدیدا محترم هستین :)
رهگذر
۲۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۰۴
:)
پاسخ:
:)
داریوش
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۱
باسلام
تشکروقدردانی والبته تبریک بابت وبلاگ عالیتون. لطفاازوبلاگ ماهم دیدن کنید
باآرزوی توفیق روزافزون
پاسخ:
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">