چهارده‌ترین سرطان ...

|ظهرِ یکشنبه حوالی ساعت یک و نیم زنگ زد گفت "مشکلی برام پیش اومده میتونی بیای فلان جا ؟" قلبم ریخت! ترسیدم! هر چی پرسیدم چی شده گفت هیچی فقط بیا! بدو بدو پوشیدم و خودمو رسوندم سر خیابون تا تاکسی بگیرم، دیدین وقتی عجله دارین همه اسلوموشن میشن؟ یه تاکسی پیکان با یه راننده پیرمرد که با سرعت 20 رانندگی میکرد، نصیبم شد! تا برسم بهش با خودم هزار جور فکر و خیال کردم. تا دیدمش داشتم توی ذهنم آنالیز میکردم که خب این دست و پاش که سالمه خدا رو شکر، موقع سلام و احوال پرسی لبخند میزد باز دلم کمی گرم شد که اوضاع به اون بدی نیست، دلم میخواست بپرسم چی شده؟ چیه؟ مشکل کجاست ؟ کجا بریم؟ چیکار کنیم؟ اما نپرسیدم، با خودم گفتم هولش نکنم خودش میگه دیگه. در همین افکار بودم که نگین یهو یه چی داد دستم، جیــــــغ زد، پرید بغلم، ماچ ماچ که تولدت مبارک カラフル のデコメ絵文字 یه دوربینم دور گردنش بود که نمیدونم از کِی داشت از منِ مات و مبهوت عکس و فیلم میگرفت، سیامک انصاری‌وار نگاه میکردم فقط، چند ثانیه‌ای زمان برد تا شرایط رو هضم کنم! حالا نگو نگین جان جان و مترسک خان جان همچین نقشه خبیثانه‌ای کشیده بودن تا واسه تولدم منو سوپرایز کنن، من کاری به دُز خبیثانه بودن نقشه ندارم و اینکه همون یه ربع بیست دقیقه رو تا به نگین برسم دق کردم ولی ولی ولی چقدر عمیق احساس خوشبختی کردم وقتی دیدم دوستایی دارم که واسه یه لبخند، واسه خاص شدن پایان ۲۵ سالگی‌ام، واسه یه حس خوب فراموش نشدنی وقت میذارن، برنامه میریزن، بدجنس بازی درمیارن حتی! همینکه دور و برم دوست هایی دارم که به شاد بودنم اهمیت میدن یعنی من خوشبخت‌ترین یکتای نیمه سیب سقراطی‌ام، ممنون رفقای جان ، ممنون که اینقدر かわいい のデコメ絵文字 اید، ممنون که در این حجم خوبید، ممنون که هستین، با شما همیشه همه چی خوبه.|

چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶
نظرات (۳۱)
پـــــر ی
۱۴ تیر ۹۶، ۰۰:۲۶
چقددددر عالییی
مبارک باشه بانو:)
پاسخ:
ممنونم پری جان :)
دکتر میم
۱۴ تیر ۹۶، ۰۰:۲۸
تولدتون مبارک، دست دوستان درد نکنه وسط جهنم و گرما ، برات بهشت ساختن ⁦:-)⁩
پاسخ:
ممنون دکتر :)
همین که هستن و دارمشون بهشتمه ^_^
فِ. شین.
۱۴ تیر ۹۶، ۰۰:۳۲
مبارکه (((:
پاسخ:
مررررررسی :)
.: جیرجیرک :.
۱۴ تیر ۹۶، ۰۰:۴۳
یکتـــــا تولدت مبارک دختر. معذرت واقعن، نمی دونستم و با تاخیر تبریک می گم.
ربع قرن + 1 سالگیت هپی مپی :))
پاسخ:
با ربع قرن تجربه :))

با تاخیر نیس که ! به موقعس جان دلم ...
ممنون از مهربونیت :)
امین
۱۴ تیر ۹۶، ۰۰:۵۲
عنوان رو که دیدم، ترسیدم! تا نیمه‌های متن، هر لحظه منتظر بودم یک اتفاق بد بیفته. که بعد از یک کلمه‌ای به بعد، همه‌چی عوض شد.
تولدتون، مبارک.
پاسخ:
همه استرسا رو که نباید من میکشیدم :))

ازتون خیلی ممنونم :)
♫ شباهنگ
۱۴ تیر ۹۶، ۰۱:۵۷
تولدت مبارک سیب شب چهارده :)
پاسخ:
آخییییی سیب شب چهارده :))
مرسی شباهنگ جانم :)
آقاگل ‌‌
۱۴ تیر ۹۶، ۰۱:۵۹
شیرینی تولد هم بهشون دادین؟
اگه خوردن تا خیلی ریز بگم یک جمله رو. :)
ولی واقعا داشتن این دوستای خوب نعمته ^_^
خدا شما رو برای اونا و اونا رو برای شما و کلا همه رو برای ما حفظ کنه :d این دوستی های مجازی پایدار بمونه همیشه. :))
.
تولدتون مبارک باشه. و موفق و موید و مظفر و منصور باشین. و ان شالله 206ساله شین. (به 26 بیشتر همین 206 میاد!)
پاسخ:
متاسفانه خیلی هول هولی شد دیدارم با نگین و نشد که بشه ولی قول شیرینی رو دادم ؛)

بی اندازه حس معرکه ای دوست خوب داشتن ... اصن اووووف ...

خیلی ممنونم آقاگل، ببینم تا اون موقع میتونم ماشین ۲۰۶ هم بخرم  :))


هوپ ...
۱۴ تیر ۹۶، ۰۲:۳۸
سورپرایزشون عااالی بوده. تولدت مبارک یکتای نیمه احساسی نیمه سقراطی!
پاسخ:
خیلی ...
بسیار ممنون دوستم :)
مترسک ‌‌
۱۴ تیر ۹۶، ۰۵:۰۶
از بس که خوبی و کارِت درسته، واقعاً کوچیک‌ترین کاری که در حقت می‌تونستیم بکنیم همین سورپرایز کردنت بود؛ ایشالا که همیشه در کنار خانواده و عزیزانت، حال خودت و حال دلت عالی باشه و لبخند از روی صورتت تکون نخوره ^_^
ضمناً 614ـمین پستم تقدیم به 414ـترین یکتای تمام دوران:
http://1matarsak.com/post/614
;)
پاسخ:
یه دنیاااااااا ممنونم رفیق قدیمی :)
واقعا ذوق مرگ شدم امسال، اصن انتظارشو نداشتم ! 
با داشتنتون خوشبخت ترین یکتای دنیام ^_^

واااااای قلبم 😍
نیمه سیبشو ، خداااااا 😍😁

مَـهدی (میرزای قدیم)
۱۴ تیر ۹۶، ۰۸:۵۴
عمرتون با عزت
پاسخ:
سپاس :)
رضوی
۱۴ تیر ۹۶، ۰۹:۱۱
درود بر شما نازنین . زادروزت شاد و پر لبخند
بی تردید شما دوست بسیار خوبی هستید که همین خوبی تان سبب ساز دریافت بقول خودتان این حجم خوبی شده این داستان تقدیم شما و دوستان گرانقدرتان .
روزی پدر و پسری باهم به کوه می روند - پای پسر می لرزد و زانوانش به سنگ می خورد و درد می کند پسر با صدایی بلند فریاد می زند آخ خ خ . پژواک صدایش می آید آخ خ خ آخ خ خ
آخ خ خ ... پسر فریاد می زند کی هستی تو پژواک صدایش می آید : کی هستی تو . هستی تو . تو تو
پسر می گوید ترسو . پژواک ترسو ترسو سو سو سو ...
پدر در گوشش می گوید با صدای بلند بگو تو یک قهرمانی . پژواک تو یک قهرمانی . یک قهرمانی . قهرمانی . قهرمانی
پسر متشکرم دوست عزیز . پژواک متشکرم دوست عزیز . دوست عزیز . عزیز عزیز
پدر می گوید دوستانت مانند کوه هستند . بزرگ و استوار و رفتارشان همان انعکاس رفتار توست . پس اگر خوبی کنی برایشان قهرمان عزیز هستی .
بی تردید شما هم برای دوستانتان یک قهرمان و عزیز دوست داشتنی هستید و انعکاس مهرتان کادو تولدتان شده .
در پیشگاه مهر خداوند مهربان دلشاد و تندرست و خندان و پیروز باشید و ...
فرخنده زاد روز شیرنتان خجسته و شاد ( زیبا ترین باغ گل تقدیم گل رویتان )
پاسخ:
ممنون بزرگوار :)
نمیدونم ... امیدوارم، امیدوارم دوست خوبی بوده باشم و بمونم :)
صخره .
۱۴ تیر ۹۶، ۰۹:۱۵
مبااااارکههههه:)
پاسخ:
مرسی صخی :)
توکان سبز
۱۴ تیر ۹۶، ۱۰:۳۴
تولدت مبارک نیمه سیب سقراطی ♡_♡
با کلی ارزوی های خوب و لبخند همیشگی رو لبات ^_^
پاسخ:
خیلی ممنون از مهربونیت :)
פـریـر بانو
۱۴ تیر ۹۶، ۱۱:۰۹
ای جانم ^_^
تولدت مبارک عزیزدلم :***
ایشالله عمر طولانی و با عزت داشته باشی یکتاجونمممم :***

دم نگین و مترسکمون گرم! ^_^
رفیق یعنی همین... پر از حس قشنگه این پست...
خدا همتونو حفظ کنه :]
پاسخ:
ممنونم عزیز دل :)

+ انقدرررر به یادتم این روزا ! برادرم کنکور داره بعد هی شما و پرتقال هم میایین توی ذهنم ، الهی که به خوبی تموم شه واسه‌همتون :)
Mr. Moradi
۱۴ تیر ۹۶، ۱۲:۱۷
تولدتون مبااارک :))
پاسخ:
ممنون جناب مرادی:)
میلاد
۱۴ تیر ۹۶، ۱۳:۰۵
دمشون گرم . والا تو این روزا هیچ کس به فکر دیگری نیست . واقعا دمشون گرم
پاسخ:
من خوشبختم که چنین دوستایی دارم :)
الیــــ ــــوت
۱۴ تیر ۹۶، ۱۴:۴۱
:))))))
26 سالگیتون مبارک. ایشالا همیشه خوشحال باشید و به همه آرزوهاتون برسید :)
پاسخ:
ممنونم الیوت :)
دچـــــ ـــــار
۱۴ تیر ۹۶، ۱۵:۴۸
سیب شب چهارده :))
پاسخ:
:)))
Bluish
۱۴ تیر ۹۶، ۱۶:۲۶
سلام یکتا جان
تولدت مبارک باشه :)
مبارک دنیا باشی :)
پاسخ:
سلام من به تو یار قدیمی ؛)

ممنووووووون عزیزم :)
آوو کادو
۱۴ تیر ۹۶، ۱۶:۴۸
بعد از خیلی وقت که وارد بیان شدم، تولد شماست :-)
مبارک و خجسته باشه :-))
پاسخ:
روز خوش یمنی رو واسه ورودتون انتخاب کردین :))
آوو کادو
۱۴ تیر ۹۶، ۱۷:۰۱
هدیه من:

سیب از درخت
فرو افتاد
و من
به جاذبۀ تو اندیشیدم

"عباس کیارستمی"

+امروز هم سالگردشه...
پاسخ:
خیلی زیاد ممنونم آووکادو :)

+ نمیدونستم ! 
رها مشق سکوت
۱۴ تیر ۹۶، ۱۷:۳۹
تولدت رو بهت تبریک میگم یکتا جان
برات بهترین ها رو آرزو میکنم
دلت شاد و تنت سلامت باشه
ان شاالله لحظه هات پر از اتفاق های خوب باشه
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم بانو جان :)
تیردخت :)
۱۴ تیر ۹۶، ۱۸:۰۱
سلام یکتای جان :)
عه تو هم تیر ماهی هستی ؟!! وووای ... پس بگو چرا اینقدر خوبی :*
تولدت مبارک ... شاد و موفق و سالم و سرحال و اینا باشی همیشه ... ماچ ماچ:*
پاسخ:
سلااام 
پ چی که تیر ماهی ام ؛) تیردخت (۲) حتی :))
تنکیو وری ماچ ماچ :)
تو کا
۱۴ تیر ۹۶، ۱۸:۲۹
از دست این نگییین :*
تولدت مبارک ^___^
پاسخ:
از دست اینا :))

ممنووون توکا جانم :)
آنالیز ..
۱۴ تیر ۹۶، ۱۸:۴۱
یکتا گلی سنبلی
تولدت مبارک باشه
شاعر میفرماد، هر چی آرزوی خوبه مال تو❤️❤️❤️
مرسی از نگین و مترسک
پاسخ:
اسمتو دیدم یاد پایان نامه و آنالیزاش افتادم :))

هر چی که خاطره داری مال من ...

ممنونم از مهربونیت :)
نی لو
۱۴ تیر ۹۶، ۱۹:۲۴
کللللی مبارک باشه :)
ایشالله سورپرایزا هرسال بیشتر و بزرگتر :)
شروع خوبی داشته قطعن خود ۲۷اتم سال خوبی خواهد بود :دی
پاسخ:
مرسی نی لو جانم‌ :)
دگ پیر شدم با اینهمه هیجان سکته میکنم میفتم رو دستتونا :))

آقااااا من تازه فردا ۲۵ سال و ۱ روزم میشه ! کووو تا ۲۷ :/ :دی 
مسعود سین
۱۴ تیر ۹۶، ۱۹:۳۱
نمیدونم این چندمین تولدیه که توی نیمه سیب سقراطی میبینم.. بیشترا این حس ماه رمضون می آد سراغم که چقدر و چقدر همه چیز زود میگذره... تولدت هزار بار مبارک باشه و سال های سال این رفاقت مستدام.. یا به قول شفیعی جان کدکنی : گفتی به روزگاری... مهری نشسته گفتم... بیرون نمیتوان کرد حتی به روزگاران......
پاسخ:
از سال ۹۲-۹۳ حساب کن چندتا میشه :)
ازت ممنونم مسعود ... هر چند دگ وبلاگی نداری ولی قطعا برای من جز فراموش نشدنی ترین هایی با کلی خاطره خوب ؛)

+ یادمه مردادی بودی، روزشو یادم نیس! ۲۳؟ ۲۱؟ ۶ ؟😁
دوس داشتی ایمیلتو برام بذار، قول بده مثه سری قبل نصفه نیمه آدرس ندی که به دردم نخوره :))
نی لو
۱۴ تیر ۹۶، ۲۲:۳۴
آقا من شرمنده!!دستم اشتباه خورددددد :))
۲۵ تا ۲۷ یه دنیاییه واسه خودش :دی
راستی هم ماهی ایم :دی
پرچم تیریا بالاس :دی
پاسخ:
آقااا وجداناً مواظب دست و بالتون باشید خب ! آدم استرس میگیره :دی [نفس عمیق]

همه تیر ماهیا 3>
هیده ...
۱۴ تیر ۹۶، ۲۳:۰۰
حسی که تو داشتی تا برسی به نگین ؛ منم وقتی عنوان پست رو دیدم تا پست رو تا آخر بخونم داشتم . خدا رو شکر که تهش خوب تموم شد . ترسیدیم بابا |: .

تولدت مبارک عزیزم . بهترین ها رو از همه چیز برات آرزو می کنم و امیدوارم هر سال همینطوری شوکه شی :دی .
پاسخ:
خب دیدم روا نیس همه ی استرسا رو من بکشم :))

ممنون هیده ی نازنین :)
پیر شدم دیگه ! سکته میکنمااا :دی
صبا مهدوی
۱۴ تیر ۹۶، ۲۳:۲۰
تولدت مبارک یکتا جان :)

+
یک سبد لبخند سهم چشم دنیا کرده‌ای
از همان روزی که چشمان خودت وا کرده‌ای!
نیمه ای از سیب سقراطی ببین با ما چه کرد
نیمه ات کامل شود دیگر چه غوغا کرده ای!




پاسخ:
جان جان ^ـــــــــــ^

یه دنیا ممنونتم صبا ، چه ذوق مرگ شدم از این شعر سرودنت دختر :)
مهندس دانیال
۱۴ تیر ۹۶، ۲۳:۵۳
من ، آلبرت انیشتین و سایر دانشمندان هم تولدتون رو تبریک عرض می نماییم :)

انشالله امسال سال تو باشه ، هر چی آرزوی خوبه مال تو....

:)
پاسخ:
ممنون مهندس‌ترین دانیال :)