استیصال درجه سه ...
| یکی از مشکلاتی که من با پدر گرام دارم اینه که ایشون موقع تلویزیون دیدن بلند‌بلند فکر میکنه، نظر میده، پیش بینی میکنه، تحلیل میکنه، روندِ وقایع و اتفاقات رو زیر سوال میبره و حتی در مواردی پیشنهادت و انتقاداتی رو به نویسنده و کارگردان ارائه میده و اصلاً هم فرقی نداره اخبار باشه، فیلم باشه یا مستند یا حتی راز بقا! اینجوریه که من میخوام سرمو بکوبونم به تلویزیون و اغلب ترجیح میدم تنها و با لپتاپ فیلم ببینم و اخبار رو هم از طریق سایت‌ها دنبال کنم. جالبه بدونید برعکس این مشکل رو با یکی از استاد راهنماهام دارم و همینقدر کلافه میشم! تصور کنید با لپتاپ، شامل یه سری دیتا و چند تا برنامه واسه تحلیل داده‌ها و یه سری مقالات مرتبط و در واقع با کلی پارامتر متغییر میرم دفترش و بعد از توضیحات من چنان سکوتی حاکم میشه که قابل تصور نیست، بله درست حدس زدین ایشون دارن با خودشون حرف میزنن و فکر میکنن و فی‌الواقع بنده در نقش カラフル のデコメ絵文字ـم! بعد از دقایقی سکوت محض یهو یه سوال بی فاعل و مفعول از من میپرسه که مثلاً اون چی شد؟ منم از سر ناچاری با یه لبخند ملیح از سر حرص، بُـز وار فقط نگاهش میکنم که دِ آخه چی، چی شد؟ وجداناً رواست که حرفهایی که باید بلند بگید رو توی دلتون میگید و حرفهایی که باید توی دلتون بگید رو بلند میگید ؟ گرفتار شدیم ...

[1]
واقعنی خجالت نکشیدید منو به عنوان پیشکسوت مجازستان به چالش مساحت زیست دعوت نکردید؟ نوچ‌نوچ‌نوچ :| به نشانه اعتراض خود جوش شرکت کردم :دی 目だま のデコメ絵文字 اینجا
چهارشنبه ۷ تیر ۹۶
نظرات (۲۹)
آقاگل ‌‌
۸ تیر ۹۶، ۰۰:۱۵
حالا فیلم و اخبار رو اینارو نمیدونم! ولی خودم از اون دست آدماییم که فوتبال وقتی میبینم تحلیل میکنم نقد میکنم داد میزنم حتی دو تومنی از جیبم در میارم نشون داور میدم! و میگم داور پولکی نمیخوایم نمیخوایم! در این حد. :|
.
فردا پس فردا نیای بگی منو بعنوان پیشکسوت دعوت نکردین به فراخوان خبرنگار شو ها! از همین تریبون دعوتتتون میکنیم. :))
پاسخ:
تشویق ایسلندی هم میری لابد :دی

شواهد نشون میده اغلب این عادت آقایونه که جلوی تلویزیون بلند بلند اظهار فضل کنن :))


+ هااا گفتی تا تنور داغه بچسبونم :))
پـــــر ی
۸ تیر ۹۶، ۰۰:۲۴
به به چه مساحت زیست مرتب و مختصری، یه توضیحی میدادی در موردشون بانو:)
پاسخ:
من تشریحیم خوب نیس :))
هارد + ضد آفتاب + کلیپس + مجله همشهری داستان + فلش + او تی جی + لاک + هندزفری + گوشی + لپتاپ

^__^
هوپ ...
۸ تیر ۹۶، ۰۳:۱۷
فکر می کردم فقط بابای من اینجوری ان!! تا حالا نشده فیلمی رو ببینه و از روند فیلم، احمق بودن نویسنده برای فلان صحنه و ... حرف نزنه!!
پاسخ:
پ همدردیم :))
نگین ...
۸ تیر ۹۶، ۰۳:۵۴
عه هاردت و لاکات و کرمت عین منه :)))
اقا من میگم یه چند نفریو باید بردارم ببرم محضر


عیبی نداره منم کسی دعوت نکرد
پاسخ:
قدرت خدا ! چقدر تفاهم آخه :))
Faber Castel
۸ تیر ۹۶، ۰۸:۱۳
خخخخخخخ
از این حرکت هویچت خیلی خوشم اومد
خدایی بعضی ها آفریده شدن که فیلم رو از دماغت در بیارن
پدر من که خدا نکنه یه بار قبلا فیلم رو دیده باشه
چنان همه چیز رو برات وسط فیلم تعریف می کنه که
احساس می کنی اگر اون اون نبود واقعا نمی فهمیدی تو فیلم چه اتفاقی افتاده
موندم واقعا از خودش سوال نمی پرسه که
چطور من فیلم رو فهمیدم ولی اون نفهمید؟!
تنها حسی که اون لحظه بهت دست میده، حس بز بودن حین دیدن فیلمه :)
پاسخ:
من اصن در به در این استیکرام ^_^

اوه ه ه برادر من این مدلیه‌که فیلم اسپویل میکنه :/
بعد میگن چرا سرت تو لپتاپه ؟ خو همین کارا رو میکنین دگ :))
مترسک ‌‌
۸ تیر ۹۶، ۰۸:۲۵
از آخر به اول کامنت می‌ذارم:
والا ما یه بار به شما گفتیم پیشکسوت عرصه تحصیل، چنان کتکمون زدی هنوز جاش کبوده! :))
یاد این مسوولمون افتادم! مثلاً میگه مترسک این رو بذار اون‌جا! بعد ازش می‌پرسم چی رو بذارم کجا؟ جواب میده، این دیگه، اینو بذار اون‌جا، اون‌جا رو می‌بینی؟ همون جا! و من باید دو ساعت بشینم فکر کنم چی الان سر جاش نیست و جاش کجاست که بعد بذارمش سر جاش :| همیشه خدا هم میگه منظور این نبود، اون یکی بود :|
عشق است پدر جان‌تان را 3> :))
یعنی خراب اون تحلیل رازبقاشون شدم D:
پاسخ:
آقا چرا اذهان عمومی رو متشنج میکنی ؟ من به این مهربونی :))

دقیقا منم یه دوستی دارم کلا فاعل جملاتش این و اون هست ! اصن نمیفهمم چی میگه ، چی شد ، کی رفت ، کی اومد :))))
مصطفی موسوی
۸ تیر ۹۶، ۱۲:۵۹
من دعوت شدم اما به دلیل این که برام جذابیتی نداشت و منم مث نود درصد افراد باید گوشی و هندزفری و یکی دو تا کتابو میذاشتم شرکت نکردم! کارت دعوت من مال شما! :|
پاسخ:
:| :| :| 
صبا مهدوی
۸ تیر ۹۶، ۱۶:۱۹
در راستای همدردی باهات یکتاجان باید عرض کنم که:
این همه نقش هویج است به دیوار وجود
تو مپندار که در نقش خودت یکتایی!
پاسخ:
جووووووووون ... :))
باااااااااباااااااااا ایول ^_^ [آیکون تشویق حضار]
آسو نویس
۸ تیر ۹۶، ۱۶:۲۲
چی هست مساحت زیست؟؟
منم دعوتت کن
پاسخ:
مثه من به نشانه اعتراض خود جوش شرکت کن :))

یه سری چیزایی که بیشتر باهاشون زیست میکنی (!) رو بچین عکس بگیر ؛)
مهر2خت 69
۸ تیر ۹۶، ۱۷:۰۰
از اون بدتر میدونی چیه؟!
n قسمت سریال رفته، این ندیده حالا توی جای حساس فیلم میخواد از همه چی سر در بیاره:||||
پاسخ:
وای ... زدی توی خال مهردخت ! اوووووووف :|
پـــــر ی
۸ تیر ۹۶، ۱۸:۲۵
قشنگ متوجه شدم که تشریحت خوب نیست :))))
ما یه جوری تشریح کردیم مساحت زیستمون رو که اصن بیا و ببین :)
پاسخ:
:))) 
خو مفید مختصر بود دگ ! چی بگم ؟ :دی
رامین :)
۸ تیر ۹۶، ۱۹:۴۹
فضای بلاگستان طوری نیس ک من بتونم نظر واقعیمو نسبت ب استاد راهنما ، پایان نامه ، ارشد و ... بگم . فقط میگم خود خدا بهتون صبر بده
پاسخ:
اوووووووووووووف :))
Mr. Moradi
۸ تیر ۹۶، ۲۱:۳۰
یه جورایی هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد :)

اولین مساحت زیستی هست که میبینم داستان توشه. منم به عنوان دومی همین روزها یه عکس میذارم :دی
پاسخ:
آره والا ؛)

منتظریم :)
آی دا
۱۰ تیر ۹۶، ۱۱:۵۹
دقیقا استاد منم باهام همین کارو میکنه :(((
پاسخ:
اسیر شدیم :/
شارمین
۱۰ تیر ۹۶، ۱۹:۰۳
سلام.

واقعا این بلند بلند فکر کردن کار مردونه س؟
پس چرا تو خونه ما همیشه این منم که با این کارم داداشهام رو دق می دم؟ واقعا هم دست خودم نیست! =/
پاسخ:
سلام شارمین

والا من اغلب در آقایون دیدم :))
پ دست کیه ؟ :/
مسعود سین
۱۱ تیر ۹۶، ۲۲:۵۰
بهش بگو بلند فک کنه!
1) این من هستم.. یاد آری؟
پاسخ:
چشم !

+ یادمه ^_^ یادمه دوربینمم توی عکس بود ! بیشتر از همه واسه نسیم رو یادمه ...
فِ. شین.
۱۲ تیر ۹۶، ۱۱:۳۳
فک کنم همه پدرا همینجورین D:
+ هویجه رو ((:
پاسخ:
طفلی باباها :))
دچـــــ ـــــار
۱۲ تیر ۹۶، ۱۶:۵۱
داستان همشهری هنوز منتشر میشه!؟ :) الکی مثلا من میخوندمش
پاسخ:
هنـــــــــــــــــوز :))
سال 92 فقط 4 تومن بود !
رها مشق سکوت
۱۴ تیر ۹۶، ۱۷:۴۴
از میانگین پدر عزیزت و استاد محترم، یه نتیجه ی معقول و متعادل در ارتباطات می رسیم
الان خیلی فکر کردم همچین جمله ای گفتم :))))
پاسخ:
مرسی نتیجه گیری :))
توکان سبز
۱۵ تیر ۹۶، ۰۰:۳۳
میشود بپرسم کلاس چندمی ؟
فضول نیستما:(
پاسخ:
وا :| کدوم 25 سال و 1 روزه رو دیدی که مدرسه بره ؟ ارشدم خیر سرم :))

http://1ta414.blog.ir/page/about-me
توکان سبز
۱۵ تیر ۹۶، ۰۰:۴۰
خاک بسرم ربع قرن به علاوه یک فکر کردم میشه ۱۶ خاطر خودتو مکدر نکن :||||
پاسخ:
عالی بودااااااااااااا :))))))
رامین :)
۱۵ تیر ۹۶، ۰۸:۳۱
چرا کامنتای پست تولدتونو بستین ؟
ببخشین من دیر رسیدم . باید اینجا تبریک بگم . خانم تولدتون مبارک :) ایشالا همیشه شاد و سلامت باشین . دست مترسک و دوستتون هم درد نکنه بابت سورپرایز . این سورپرایزا آدمو تا یه سال شارژ میکنه :)
پاسخ:
نمیدونم ... فقط حس کردم لوس میشه ؛)

این چه حرفیه ،ممنون آقا رامین مرسی از لطفتون :)
پ همونه احساس ۱۸ سالگی میکنم :))
رهگذر
۱۵ تیر ۹۶، ۱۱:۵۹
سلام
امیدوارم خوب باشی
تولدت مبارک ، انشالله لحظه ها و روزها و سالهای خوبی پیش رو داشته باشی و....
پاسخ:
سلام 

خیلی ممنونم :)
آنالیز ..
۱۷ تیر ۹۶، ۱۲:۳۶
یکتا‌‌ جان
دوست مهربانم
ممنونم برا دعات
یک‌ دنیا سپاس
خدا کمک کنه امسال هم داداش تو هم‌ من و همچنین خودت به هدفامون برسیم
البت من دیگه گیس سفیدشون‌ بودم‌:دی فکر کنم‌ چهار یا پنجمین باره کنکور شرکت میکنم‌:))))
همیشه سلامت و شاد باشی یکتای مهربان
پاسخ:
ممنون عزیزم 
موفق باشی :)
خاکستری روشن
۱۸ تیر ۹۶، ۰۷:۱۶
عه چه عجیب تو خونه ی ما برعکسه. من حرف میزنم بلند بلند بابام ساکته😅😅😅
پاسخ:
طفلی بابات :))
Maryam mariyana
۲۳ تیر ۹۶، ۲۰:۴۴
سلام
حالا مشگل با پدرتون یه جوره ، اونایی که یه فیلمو دیدند بعد میان واست اسمشو میگن فلانی ، فلان فیلمو دیدی ؟ بعد بگی نه ندیدم آخ اون چهره پوکر فیس وارشو قربون برم من که دلم زمین دهن وا کنه برم توش و شروع می کنه به گفتن
پاسخ:
بدم میاد از اینایی که فیلم اسپویل میکنن :/
غمی ‌‌
۲۹ تیر ۹۶، ۱۵:۳۳
با تاخیر سپاس از شرکتتون. یه وقت زشت نباشه مجله داستان توی مساحت زیست ما نیست؟ :) انقدر دوستان طرفدار این مجله عکسش رو گذاشتن توی مساحت زیستتشون دارم وسوسه میشم اشتراکش رو بگیرم.
پاسخ:
ممنون از ایده خوب شما :)
امتحان کنید مشتری میشید :)
فردریش نیچه
۸ مرداد ۹۶، ۰۰:۵۲
سلام ،
یادمه پدربزرگم هم به همین سبک اخبار می دید ،
فقط با این تفاوت که یک خبر واحد رو باید از چندین منبع و چندین کانال به طور تکراری تماشا میکرد تا انگاری مطمئن تر بشه و به همین شکلی که در مورد پدرتون فرمودید بلند فکر میکرد ...:))
پاسخ:
سلام

اوه اوه چند بار چند بار :))
std screening
۲ آذر ۹۶، ۲۱:۵۳
آن مانند شما افکار من را بخوانید! به نظر می رسد که خیلی درک کرده اید
تقریبا این، مانند شما راهنمای آن را در آن یا چیزی نوشتید.
من فکر می کنم که شما فقط می توانید با برخی از٪ انجام دهید تا پیام را به خانه بسپارید، با این حال به غیر از آن،
این وبلاگ فوق العاده است. خواندن فوق العاده من قطعا خواهم بود
بازگشت.
پاسخ:
:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">