حبس ابد هم حتی پایان دارد ...

تا حالا با صدای گریه خوابیدین ؟ با صدای گریه بیدار شدین ؟ با صدای گریه گزارش‌کار نوشتین ؟ با صدای گریه غذا خوردین ؟ با صدای گریه لباس پوشیدین ؟ با صدای گریه فکر کردین ؟ با صدای گریه دلتون مچاله شده ؟ اصلاً تا حالا صدای گریه ریتم زندگیتون شده ؟ خب من همشو تجربه کردم ! وقتی هم اتاقیم به علت نامعلومی ده روز تمام بی‌وقفه گریه می‌کرد و هیچ حرفی نمی‌زد و هیچی نمی‌خورد و هق‌هق ـش توی گوشم می‌پیچید و اعصابمو به فنا داده بود. حتی یه بار که تنها بودیم تصمیم گرفتم باهاش حرف بزنم، به این نتیجه رسیدم که یکی از سخت‌ترین کارها اینه که مخاطبت زیر پتو در حال گریه کردن باشه و مجبور باشی جمله‌ات رو وسط هق‌هق‌ ـش یه جوری تموم کنی ! من نمی‌دونستم چی شده ؟ برای چی این همه اشک می‌ریزه ؟ جوابی برای هر مدل سوالی از این قبیل نداشتم فقط حدس میزدم این حجم ناراحتی می‌تونه به خاطر یه جریان ناتموم باشه ، یه حرفی که نزده ، یه دعوایی که نکرده ، یه کاری که نکرده ... یه چیز ناتموم ... نمی‌دونم ... از اون به بعد سعی نکردم سلیقه فیلم دیدنشو به کنکاش بکشم و فیلم‌های بهتری رو بهش پیشنهاد بدم. وقتی دیدم با سریال‌های کره‌ای با پایان خوش و خرم لبخند می‌زنه ...

[1]

از اینکه کتابهایی که خوندم رو لیست نکردم ناراحتم. خیلی‌هاشون رو از کتابخونه امانت گرفته بودم که حالا اسم‌هاشون یادم نیست. به خاطر همین تصمیم گرفتم فیلم‌هایی که دیدم رو لیست کنم تا یادم نره :) [اینجا]

يكشنبه ۷ شهریور ۹۵
نظرات (۲۶)
ویار تکلم
۷ شهریور ۹۵، ۲۲:۴۸
رفیق اگه رفیق باشه نیازی به پیش کشیدن حرف و پرسیدن نیست، خودش میگه! ولی هیچ چیز مثه یه کافی شاپ گردی شبانه غم رو خنثی نمیکنه
پاسخ:
به نظرم آدمها متفاوت اند نمیشه واسه همه یه نسخه پیچید ... 
آوو کادو
۷ شهریور ۹۵، ۲۲:۵۱
این لیست ها خیلی خوب هستن
گاهی آدم هوس میکنه یه فیلم رو دوباره از اول ببینه یا کتابی رو از اول بخونه
جوری با ذوق و اشتیاق که انگار تا حالا ندیده و نخونده!

+فکر نمیکردم سریال های کره ای اینقدر مفید باشند...!
پاسخ:
یادم نمیاد یه فیلم رو دو بار دیده باشم یا یه کتاب رو دو بار خونده باشم ! یه همچین بی حوصله ای هستم من :))

+ دیگه اینجوریا ؛)
پسرِ خاکستری
۷ شهریور ۹۵، ۲۳:۱۰
چقدر سخت بود حال اون طفلک
پاسخ:
دیدنش که زجر مطلق بود :|
آسیا شاپ
۷ شهریور ۹۵، ۲۳:۱۹
بسی لایک
پاسخ:
:)
مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
۷ شهریور ۹۵، ۲۳:۲۷
پیش اومده ولی نه به این شدت

+آخجون کتاب
پاسخ:
اوهوم گریه هاش خیلی طولانی و عمیق بود ...
مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
۷ شهریور ۹۵، ۲۳:۲۹
بر عکس من فیلمارو یادم نیس.یا اسم بازیگرشو میدونم یا جریانش یادمه.ولی اسم اصلا یادم نمیمونه.
پاسخ:
هم کتاب هم فیلم من جریانشو یادم می مونه فقط ! نه اسم و نویسنده و بازیگر :))
ـــــ ققنوس ـــــ
۷ شهریور ۹۵، ۲۳:۳۹
من عاشق اینم که با یکی بشینم فیلم ببینم و تحلیلش کنم ، لذت بخشه
پاسخ:
خیلی ی ی ی ی زیاااااااااد :)
.: جیرجیرک :.
۷ شهریور ۹۵، ۲۳:۵۲
گاهی خیال می کنم غم آدمی که قرار است تسکین دهد و تسلی خاطر شود بیش از خود آن آدم غمگین داستان است. باید در لحظه روان شناس و فیلسوف و معناگرا و اشارت شناس باشی تا بدانی نهاد و گزاره ی یک جمله ی ساده ی پرسشی را چگونه باید سرهم کرد...
پاسخ:
آره واقعا ...
هیده ...
۸ شهریور ۹۵، ۰۰:۰۲
اینکه ندونی تهش چی می شه خیلی بد ِ . خیلی .
بلاتکلیفی بد ِ اصلا . ادم انگار معلق ِ . دستش به هیچی بند نیس. کاری نمی تونه کنه .
پاسخ:
ذهنت درگیر می مونه ، میخوای فکر کنی ولی میخوری به بن بست ... متنفرم از معلق بودن هیده ، متنفررررر 
آقاگل ‌‌‌‌
۸ شهریور ۹۵، ۰۰:۱۵
من نفهمیدم جریان چی بود و چی شد! نقش هم اتاقی توی فیلم دیدن شما و کتاب ها رو بخصوص. ولی تنها چیزی که یادم اومد این بود که 600تومن پول ناچیز یکبار پیدا کرده بودید وسط وسایل قدیمیتون. کاملا هم بی ربط به پست! بزارید به پای مخ معیوب این روزهای من!
اره!
ببخشید.
پاسخ:
خب در واقع هم اتاقیم به پ.ن [۱] ربطی نداشت :) 
شما ببخشید .

ببشتر از نصفش خرج شد رفت :))
هوپ ...
۸ شهریور ۹۵، ۰۰:۱۹
میدونی هم اتاقیت یه دل شکستگی بزرگ رو داره تحمل میکنه، یه چیزی که طاقتش رو تموم کرده که هنوز بعد از 10 روز انقدر بی تابی میکنه ، سخته براش ناتموم موندن جریانش... اینکه میشینه سریال و فیلم کره ای میبینه به نظرم معنیش این نیست که از فیلم های فاخر خوشش نمیاد، بلکه فیلم های هپی اندینگ باعث میشه حالش بهتر بشه و غمش و برای مدتی فراموش کنه، چون خود من هم تجربه اش رو داشتم که یک فیلم یا کارتون شاد یا حتی سریال تین ایجری کره ای موقع ناراحتی و موود پایینم حالم رو خوب کرده...
بذار حالش بهتر بشه بعد با همراهی اون فیلم های خوب ببین :)
پاسخ:
سعی کردم همینا رو بگم :)
آره منم در اینجور مواقع کارتون‌می بینم ... ؛)
نگین ...
۸ شهریور ۹۵، ۰۲:۲۱
اره اره شده!!! هیچ کاریم از دستم برنیومده!!

کاش بغلش میکردی..
پاسخ:
منم کاری ازم برنیومد دیگه :|
نمیشد خب ! رو تخت بالایی بود و زیر پتو :))
مترسک ‌‌
۸ شهریور ۹۵، ۰۸:۰۰
این‌که ماجرایی هنوز به آخرش نرسیده، تموم بشه خیلی بدتره تا این‌که به آخر برسه و بد تموم بشه؛ به قول اون دیالوگ شهاب حسینی تو «درباره الی» که می‌گفت «یه پایان تلخ بهتر از تلخی بی‌پایانه»؛ در مورد دوستت هم طبیعتاً چون پسرم موردش رو نداشتم که دوستم ده روز بی‌وقفه گریه کنه اما موردش بوده که خودم چند هفته دل و دماغ کاری رو نداشته باشم و از درون آب بشم...
ممنون بابت فیلما ^_^
پاسخ:
شخصا ترجیح میدم به جای معلق بودنم یه جوری تموم بشه حتی اگه بد تموم شده باشه هم می ارزه :)
گفتم شاید لیستم به درد بفیه هم بخوره ^_^
Lady cyan ※※
۸ شهریور ۹۵، ۱۰:۲۵
این لیست فیلم تون حجم مارو نابود میکنه ^_^
ممنون :)
پاسخ:
کاش میشد بریزم رو فلش براتون :)
Lady cyan ※※
۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۱۹
من بیام برام بریزید
یا شما میاید تا برام بریزید؟!
:دی
:")
پاسخ:
نصف راه رو من میام نصف راهو شما :))
♫ شباهنگ
۸ شهریور ۹۵، ۱۵:۳۱
من بلد نیستم دلداری بدم و معمولا فرار می‌کنم
خودمم دوست ندارم جلوی بقیه گریه کنم و کلاً نمی‌دونم چی باید بگم یا بشنوم
پاسخ:
تقریبا منم همین مدلی ام !
فاطمه نظری
۸ شهریور ۹۵، ۱۵:۴۵
:)
پاسخ:
:)
ماهی قرمز
۸ شهریور ۹۵، ۱۷:۵۱
یکتای عزیز این پستت اولش منو برد به فکر اینکه چی میشه که ده روز تمام یه نفر گریه کنه و دوم اینکه مبهم که بمونه یکم رو اعصابه :/
:)
پاسخ:
والا خودمم نفهمیدم تهش چی شد :/
آقای روانی
۸ شهریور ۹۵، ۲۳:۳۳
اکثرش رو دیده بودم خیلی خوبن فیلمااا
پاسخ:
خیلی ی ی 
گم نام
۹ شهریور ۹۵، ۱۵:۳۶
من از فیلمای کره ای فقط چند قسمت از جومونگو دیدم:)
پاسخ:
یانگومم بود :))
گمـــــــشده :)
۹ شهریور ۹۵، ۱۸:۱۹
آره من تجربه کردم
یه مدت خواهرم این طوری بود
بی صدا گریه می کرد
دلم ریش می شد اشکاشو می دیدم
اون سال واقعا عذاب کشیدم
مثل دوست تو نمی دونستم دردش چیه.
تسکین هم نمی تونستم بدم
فقط دست به دعا بودم که این روزا رو پشت سر بذاره و گذاشت
اونم فیلم زیاد می بینه
پاسخ:
واقعا دیدن یه آدم تو همچین شرایطی خیلی دل میخواد ، خانواده ات باشن که دردش دوبل میشه ...
رهگذر
۱۰ شهریور ۹۵، ۰۰:۴۹
سلام

برای معرفی فیلم ها ممنون - به نظرم اینا از فیلم های قبلی بهترن.
توی معرفی فیلم ها ؛ چرا بعضی هاشون ستاره دارند ، بعضی هاشون ساده اند و بعضی هاشون های لایت خوردن؟



goodbye
پاسخ:
اینا لیست فیلم هایی هست که دیدم ، اونایی که بولد شدن یعنی ازشون خوشم‌اومده ، اونایی که ستاره دار هستن یعنی خیلی خیلی خوشم اومده ؛)
محمد
۱۰ شهریور ۹۵، ۱۱:۲۶
سلام
یه حس بدی داره و چقدر هم درد داره

اما چی شد آخرش
لبخند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
دیدنش از نزدیک واقعا فاجعه بود :/

فکر نکنم موضوع حل شد فقط اشکاش تموم شد ...
تارا
۱۱ شهریور ۹۵، ۲۰:۳۸
یک نویسنده ی خلاق و شاد !
من از این سبک خوشم میاد
من شیفته ی انسان های کتاب خونم
پاینده باشی , همیشه …
پاسخ:
خط اول شبیه من نیس ؛)
بیست و دو
۱۳ شهریور ۹۵، ۰۰:۰۲
چه تلخ...
البته منم تجربش رو دارم که شاهد گریه های بی امان باشم و دقیقا نفهمم چشه و حرف هم حتی فایده نداشته باشه...
پاسخ:
واقعا آدم با هر هق هق دلش مچاله میشه ... 
پارت چاپ
۲۱ شهریور ۹۵، ۱۱:۴۷
مطلب حبس ابد هم حتی پایان دارد ... شمارو مطالعه کردم. مایل به تبادل لینک با شما هستم:
www.partchap.com
پاسخ:
ممنون که وقت گذاشتین خوندین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">