خسته‌تر از خسته‌ام ...

هوا، گرمای رقت‌انگیز بهاری را مزه‌مزه می‌کند، با کتاب و جزوه پهن شده‌ام کف اتاق، روی کیوی‌ها نمک پاشیده‌ام و مثل اینکه هامیلتونی تحت پاریته ناورداست! به میم فکر می‌کنم بی‌آنکه تُن صدایش یا ریتم حرف زدنش یادم بیاید، اصلاً نمی‌دانم چال لپش روی لپ چپش بود یا راستش؟ حتی مطمئن نیستم چال لپ داشته باشد. ناوردایی هامیلتونی تحت برگشت زمان نیاز به اثبات دارد و من در خیالاتم زل زده‌ام به دستهای میم که موقع صحبت در هوا چرخ می‌خورد. با یک "جان؟" گفتن وسط حرفهایش یکهو ته اعماق دلم به مور مور افتاده بود، حواسم را جمع می‌کنم که شرط بهنجارش را برای بدست آوردن ویژه حالت انرژی فراموش نکنم. یک حلقه کیوی از روی چاقو سُر می‌خورد و عملگر انتقال شبکه بوی کیوی ِ نمک پاشیده شده می‌گیرد. لابد هفته‌ی آینده این موقع مشهد هستم، در حرم باد ملایمی می‌وزد و گوشه‌های چادرم سر به هوا شده‌اند. آخ‌خ‌خ چرا هفته بعد نمی‌شود؟؟؟ همیشه اردی‌بهشت آرزو به دلم می‌کند! هر چه قدر هم سَرَم را با درس و مشق و دورهمی های دوستانه و رفت و آمد و بُن نمایشگاه کتاب و انواع دغدغه‌ها و غیره ذلک گرم کنم حتی با موهای بافته شده و لاک های رنگی رنگی هم؛ باز یک چاه بی‌نهایت گانه سر راهم دهان باز می‌کند. بدجوری حالت متقارن و نامتقارن چاه دوگانه پتانسیل را قاطی کرده‌ام. انگار این چاه دهان باز کرده باشد و من معلق‌وار به تهش نرسم و به شترق آخرش هم دلم خوش نباشد.حالم مثل فیلی است که خرطومش درد می‌کند. کاش یکی باشد من را copy کند، پیش خودش نگه دارد و دوباره چهارشنبه در این دنیا paste م کند! اصلا تا به حال وسط بهار دلتان بهانه‌ی پاییز را کرده ؟! به یقین اردی‌بهشت یک پارادوکس جهنمی است، ما گول خورده ایم ... ما گول خورده‌ایم ... ما گول خورده‌ایم ... ما گول خورده‌ایم ... ما گول خورده‌ایم ...

جمعه ۳ ارديبهشت ۹۵
نظرات (۱۷)
amir
۳ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۴۶
خستگی رو خسته کنید
پاسخ:
زورم نمیرسه ...
خانومی ...
۳ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۴۸
من پاییز رو بیشتر دوست دارم تا بهار...
پاسخ:
منم منم منم ....
ریش قرمز (میلاد)
۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۸
... [گل]
پاسخ:
:)
صبا مهدوی
۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۳۹
این اثبات ناوردایی هامیلتونی تحت برگشت زمان یه چیزی تو همون مایه های عبور با سرعت بالا از افق سیاه چاله تو اینتر استلار هست؟ :دی
پاسخ:
خیر :)))))))
مترسک ‌‌
۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۸:۱۷
از دست این هوای عجیب اردیبهشت که... که بگذریم...
راستی، التماس دعا...
پاسخ:
که تکلیفش با خودش معلوم نیس ......
شکوفه .
۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۴:۵۴
"فصل بهار آمد و رنگ بهار نیست
اردی جهنم است زمانی که یار نیست"
پاسخ:
بیگ لایک ؛) عالی بوووووود ،مرسی .....
دختری درمِه
۵ ارديبهشت ۹۵، ۱۹:۴۸
از یک اردیبهشت به بعد رو اصلا دوسندارم...
تا دوباره پاییز بیاد...
ازتابستون هم خوشم نمیاد
پاسخ:
تابستون رو دوس میدارم زیااااااااد ......
ولی بهار رو نع ،اصلا :/
مردی بنام شقایق ...
۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۳۲
سلام

خیلی هم خوبه اردیبهشت!!! (آیکون اردیبهشتی متعصب!)

نه خدایی تو بهار بهانه ی پاییز نکردیم ولی تو پاییز خیلی بهانه ی بهار کردیم...

+
اینا همه اثرات درس خوندنه ها!
واسه همینه دانشمندا میگن خیلی درس نخونین! مگه گوش میکنن خانوما!؟!

مورد داشتیم جمع نمره ی پنش تا از پسرای کلاس اندازه ی یکی از دخترای کلاس نشد!

البت اون پسرا الان همشون ارشد و دکترا دارن میخونن! اون خانومه همونجور مونده!!!!
پاسخ:
علیک سلام
اردیبهشت اصنشم خوب نیس :))

باژه باژه .... شمام به این چیزا دلتون خوش باشه ؛)
یک آشنا
۹ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۰۶
اردی بهشت ما نیز در جهنمی دنیایی می سوزد.
اما فکر کنم باید کات کند تا کپی :))
خسته نباشید این روز های خستگی رو
پاسخ:
من میخوام کپی شم خب ! چرا گیر میدی :))

موچکر ؛)
مرتضی اسکوئی
۱۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۵۰
کوانتوم که برای اردیبهشت نیست.برای زمستان است :))
پاسخ:
کوانتوم 2 برای وسط اردی بهشته متاسفانه :))) مژبوریم ! مژبوووووووووووووووووووووور ...............
تنهای او
۱۲ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۰۷
آخر میدانی یکتا جانم
اردی هم به عشق است که بهشت است...
پاییز هم که فصل سوز و گداز عشق است

یاد جمله های جبران افتادم
اینجا که میفرماد:

و شما به فصل ها میمانید
و گرچه در زمستانتان ,بهارتان را انکار میکنید
باز هم بهاری که در درون شما آرمیده است در مستی خواب لبخند میزند و آزرده نمیشود.

محکم بمون اردبیهشت وقت آماده شدن برای پرواز
اگه اردی بهشتت و گذروندی و گذاشتی ازت بگذره
پاییز از دورها, نردیک تر میاد و بهت میاد...

تو روحت بال بال میزنه برای خش خش پاییز
برای اردی به عشق و بهشت
تو از پیله درآ...

زیارت قبول دخترک
دلم برا خوش خطی هات تنگ شده بود

پاسخ:
فدای شما دوست خوب و خوش ذوق :)
دچــ ــــار
۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۹:۰۰
پیشاپیش تولد همه اردیبهشتیا رو از همین جا :) تبریک میگم

امیدوارم که همیشه اردیبهشتی باشید :)

پاسخ:
تولد شمام مبارک پس ؛)
افشین ..
۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲
ما گول خوردیم اسمش اردیجهنم بوده!
پاسخ:
موافقم !
باهار
۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۲۱
من به این خوبی.... به این ماهی...به این قشنگی

بووووووووسم کن تا حالت جا بیاد

حالا چند ماه دیگه پاییزم میشه عجله نکن!

سلام.دوباره پیدات کردم
پاسخ:
سلام باهار خوب خودم :) 
بوس سفت ، بغل محکم ... :*
شیدا
۲۰ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۰۵
عی بابا! من هی میام سر میزنم ب امید یه پست پرانرژی و سرحال، هی این دختره لباس صورتیه جلو چشمم سبز میشه! عه! چه وضعشه! اردیبهشت بهشتی اینجا رو که باید نفس کشید.. باید لحظه لحظه شو زندگی کرد.. باید هرروز صبح با کلی ذوق بری تو حیاط و ببینی از اون پنج تا غنچه ی گل سرخ تو باغچه چن تاشون یه ذره وا تر شدن.. باید به بارونای ریز سر صبحش لبخند زد، تو گرمایی یهویی ظهراش با دوستات کلی خل بازی درآورد و خندید حتی اگه اون روز کلی مریض داشتی و بدحال بودن و از صب تا حالا سرپا وایستادی و خسته ای و درس داری و سرتم درد میکنه و امتحانم داری و.... اوووه! بیخیال همه اینا! اردیبهشت بهشتی اینجا رو باید نفس کشید، باید...
پاسخ:
ای جاااااااااااااان دلم شیدا ...................... 
زهرا تبی
۲۰ خرداد ۹۵، ۱۸:۲۷
این کپشن حرف دل من بود تا دوروز پیش
اما همه چیز عوض شد :)
امیدوارم برای شما هم عوض بشه
پاسخ:
خدا رو شکر ، الهی که حال دلت همیشه خوب باشه :)
پرستو
۲ تیر ۹۵، ۱۶:۳۱
سلام
زیبا نوشتی : «اصلا نمی دانم خال لپش روی لپ چپش بود یا لپ راستش»
پاسخ:
درود 
زیبا خوندین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">