صیقل دل چشم جانرا کار عینک میکند ...

اینکه سلامتی خیلی خوب است و ما تمام نداشته‌هایمان را با داشتن سلامتی می‌سنجیم و کفه‌ی سلامتی‌ ـمان بر همه چیز این دنیا چیره است و کلاً با داشتنش هی خودمان به خودمان و دیگران به ما دلگرمی می‌دهند، فرآیند تازه و جدیدی نیست ! ولی اینکه یکی مثل من از سال‌های دور دلش می‌خواسته عینک بزند کمی خُل وضعانه است ! حتی دُز این خُل وضعی وقتی به چشم می‌آید که بنده با 0.25 نزدیک بینی و 0.25 آستیگماتی در حالی که در پوست خود نمی‌گنجیدم بدو بدو با ذوق و شوق وافری رفته‌ام دنبال عینک ! بعد مدیونید اگر فکر کنید نشسته‌ام رو به روی آینه و با عینکم همه جور ژستی را تمرین کرده‌ام :)) وجداناً اخم با عینک جذاب‌‌تر نیست ؟! یا همین که هر چند دقیقه یک بار انگشت سبابه دستت بر عینک بکوبد و همزمان ابروهایت با شیب ملایمی بالا برود و یا مثلاً وقتی کار بیخ پیدا می‌کند و زیادی جدی می‌شوی یک دستی عینکت را در بیاوری و یک نفس عمیق بلند بکشی ... (-B

شنبه ۷ فروردين ۹۵
نظرات (۲۶)
ریحانه. الف
۷ فروردين ۹۵، ۱۴:۳۵
:))
پاسخ:
؛)
.: آدرینا :.
۷ فروردين ۹۵، ۱۴:۳۶
ذوق عینک دار شدن مال وقتی ست که تا همیشه همان 0.25 بماند و دلت نلرزد از کم سو شدن هر ساله ی چشم هایت. که دیگر عینک برایت جذاب نخواهد بود وقتی فرم چشم ها و بینی ات را عوض کرد و تو را از خودت گرفت.
پاسخ:
دکترم که گفت همینقدر می مونه،بدون تغییر...  :|
Mr. Moradi
۷ فروردين ۹۵، ۱۴:۴۷
مبارکتون باشه :))
پاسخ:
ممنون :)
شبگیر (.)
۷ فروردين ۹۵، ۱۵:۰۶
اساسا آدم با عینک باکلاس تره!!!!
پاسخ:
ایول :))
خانومی ...
۷ فروردين ۹۵، ۱۵:۱۸
:))
خوشبحالت . من که عینکی نیستم :(
پاسخ:
سعی کن عینکی بشی :))
بوف ولگرد
۷ فروردين ۹۵، ۱۶:۰۴
خدا رو شکر که چشمام سالم سالم اند
چون عینک اصلا و ابدا بهم نمیاد :( حتی عینک دودی :(
پاسخ:
منم از اون مدل صورتایی ندارم که همه جور عینک و فریمی بهم بیاد ولی چون عینک دوست دارم کلا، مخصوصا از نوع آفتابیش کلی ی ی ی ی ی گشتم تا عینک آفتابی پیدا کنم که بهم بیاد ؛)
مترسک ‌‌
۷ فروردين ۹۵، ۱۷:۰۷
منم خیلی ذوق عینک داشتم (شاهد: http://1matarsak.com/post/124) اما اذیتش بیش‌تر از جذابیتاشه و عطاش رو به لقاش بخشیدم! :))
پاسخ:
هاهاهاها :)) گناه داشتی ولی..... :))
هیده ...
۷ فروردين ۹۵، ۱۷:۱۷
(((((((: .
منم این طوری بودم . حتی یادم ِ یه دورانی رفتم شیشه ساده زدم به عینک و می زدم به چشمم !! ( البته خیلی وقت پیش ...خیلی :دی. )

ولی بهت قول می دم به احتمال 99 درصد یه روزی ( اگه شماره ی چشمت رفت بالاتر ) ازش خسته می شی (: .
پاسخ:
به گفته دکترم بالاتر نمیره،پایین ترم نمیاد ؛)
آوو کادو
۷ فروردين ۹۵، ۱۸:۳۸
ذوق داشتن برای هرچیزی خوب است حتی عینک! :-)

+از دوم راهنمابی عینک میزنم و هیچ وقت از داشتنش خوشحال نبودم و هیچ ژست زیبایی رو با آن پیدا نکردم و حتی هیچ کدام از فریم هایی که داشتم، به صورتم نمی آمدند!
پاسخ:
اوه اوه چه دلتون پر :))
یه کم مهربونانه تر با عینکتون برخورد کنین ؛)
sara samayi
۷ فروردين ۹۵، ۲۰:۳۷
واااای خیلی خندیدم :))))
من 4 ساله عینک میزنم ولی اینقد بهش بها نداده بودم.؛))
البته منم 5-6 سال پیش خیلی دلم می خواست عینکی بشم. و وقتی هم عینکی شدم کلی ذوق داشتم اما الان که عینکم 4 سالشه یخورده اذیت می کنه. نمیشه ازم جدا بشه :))
پاسخ:
با.عینکت دوست باش سارا ؛)
مصطفی موسوی
۷ فروردين ۹۵، ۲۱:۵۷
قبلنا معقول تر بودین!
پاسخ:
به بزرگواری خودتون ببخشید! 
saied davoodi
۷ فروردين ۹۵، ۲۳:۰۵
الآن باید بگیم مبارکتون باشه؟ یا بگیم ان شالله به زودی خوب بشید؟
:)
پاسخ:
هر جور راحتین ؛)
زرافه D:
۷ فروردين ۹۵، ۲۳:۵۹
فک کنم همه ی اونایی که عینکی نیست این عقده رو دادن!
من سوم راهنمایی یه چشمم 0.25 شده بود عینک گرفتم بقول شما خوشحال و خندان.ولی سال بعدش چشمم درست شد.
بعد پیش دانشگاهی شد 0.5،دوباره یه چشم فقط، باز خوشحال عینیک زدم.دوباره سال بعدش خوب شد!:|
پاسخ:
شل کن سفت کن درآورده هاااااا رسما :))
خاتون .
۸ فروردين ۹۵، ۰۱:۵۰
کلا عینک بیشتر جنبه ی تزئینی داره تا درمان یه بیماری ، از اولشم ، های کلاس بود :))))))))
پاسخ:
والاع :))
گمـــــــشده :)
۸ فروردين ۹۵، ۲۳:۱۵
خخخخخ..چرا فک کنم جذاب تره...:))
پاسخ:
اینه ه ه ؛)
سال های مرگ و پروانه شدن
۹ فروردين ۹۵، ۱۲:۵۳
به نظر من عینک آدم ها رو مرموز میکنه.
پاسخ:
شاید چون حایل چشم میشه ؛)
◇◆چ ◆◇
۱۰ فروردين ۹۵، ۱۰:۲۶
چه جای متفاوتی...
پاسخ:
خوش اومدین :)
فاطمه ...
۱۰ فروردين ۹۵، ۲۲:۴۳
بنظرم عینک یه دوست مهربونه
امیدوارم چشات سالم باشه همیشه:)
پاسخ:
برای من که هست ؛)
مرسی فاطمه جان
افشین ..
۱۱ فروردين ۹۵، ۰۲:۴۶
یه استاد داریم عینکش رو میاره روی پیشونیش وقتی نمیخواد مطالعه کنه هر جوری هم سرش رو تکون میده نمیفته یکم بخندیم! :|
پاسخ:
آره آره این ژستشم دوس میدارم :))
لی لی (لیلی نامه)
۱۱ فروردين ۹۵، ۱۴:۱۰
خیلی از کساییکه عینکی نیستن رو دیدم که عاشق عینکن و حتی یه سریشون رفتن و عینک بدون شماره گرفتن...
ولی وقتی بیست سال مجبور باشی عینک بزنی تا بتونی همه چیزو ببینی
وقتی که نتونی ورزشایی مثل والیبال و بسکتبال رو ادامه بدی، چون توپ به عینکت میخورده و کج می شده
وقتی با هر بار دکتر رفتن بفهمی شماره چشمت بالا رفته...
وقتی صبح که از خواب بیدار میشی، همه ی دنیا برات تیره و تار باشه و مجبور باشی عینکت رو پیدا کنی تا ساعت دیواری رو ببینی...
همه اینا باعث میشه که عینکی که باشی، خیلی هم دوستش نداشته باشی...

امیدوارم این عینک همیشه با همین شماره و همینقدر دوست داشتنی باقی بمونه:)
پاسخ:
دلم گرفت اصلا :(
نگین ...
۱۱ فروردين ۹۵، ۱۷:۰۶
نفس ِ عمیق ِ بلند :)
پاسخ:
چقدر همه اینجا عینکی اند :))
خزنده
۱۲ فروردين ۹۵، ۱۱:۳۱
اصل ماجرا اونجاس که وقتی کار بیخ پیدا کرد و عینکت رو در آوردی، یه دستی هم به صورتت بکشی!

اندر معایب عینک یکیش چایی خوردنه. شیشه ش بخار می کنه. اولاش نمی شه با عینک چایی بخوری. بعدا حرفه ای می شی یاد می گیری.

گم شدنش هم که بماند. تمیز کردنش هم که واویلا
پاسخ:
مشخصه شما یه عینک زن حرفه ای هستی ؛)
یک آشنا
۱۳ فروردين ۹۵، ۱۲:۰۲
نه برای من که از 8 سالگی عینک میزنم جذاب نیست
بی عینک بودن خیلی جذاب تر است ، همیشه مجبوری جهان رو از پست شیشه ببینی ، انگار زندانی هستی
پاسخ:
نمیدونم اگه از 8 سالگی عینکی داشتم هنوزم همینقدر که عینکمو دوس دارم میتونستم دوسش داشته باشه یا نه ...
دختری درمِه
۱۴ فروردين ۹۵، ۱۹:۳۵
منم بس که با عینک این واون ژست گرفتم :O بالاخره
عینکی شدم :-\
البته زیاد نیازمندش نیستم...واسه اونای که بی عینک دیدشون
خیلی کم میشه..عینک عذاب دهنده میشه یجورایی
پاسخ:
پس مثه خودمی ، بزن قدش :))
خزنده
۱۵ فروردين ۹۵، ۲۲:۵۳
فکر کنم برای بار ۱۰۰۰ پرسیدم... :))
چه گرایشی می خوانی الان؟
پاسخ:
از هزار بار یه کم بیشتر شده راستش :))
نانوفیزیک میخونم مهندس جان :)
ساده ی ساده
۲۹ فروردين ۹۵، ۱۴:۴۸
حالا بگیم ذوق عینک شاید چیزیه که تو هر کسی پیدا شه،فرضا که بگیم خیلیا وختی عینکی میشه برا انتخاب فریم ذوق و عجله دارن.یا حتی بگیم خیلیا هستن که از این با انگشت سبابه عینک رو چفت کردن،خوششون میاد زیاد،ولی عایا با همه ی این تشابها حتی باید شماره ی چشممون هم عین عین هم باشه؟؟؟؟
+ من حتی به جیغ کشیدن داشت میرسید کارم موقع تست فریم ها.



+ چی شد که یهو من دیگه اینجا نیومدم؟اصلن یادم نمیاد.
پاسخ:
بیا منو بزن ،والاع :))

+ خوش اومدی ؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">