آینه به دست و روی خود می‌آراست ...

| امشب قرار نبود برم بیرون ، قرار نبود از ماشین پیاده بشم ، قرار نبود جایی برم ، قرار نبود کسی رو ببینم. ولی رفتم بیرون ، از ماشین پیاده شدم ، خیلی یهویی شام رو در شلوغ ترین فست فودی شهر خوردم و اتفاقی چند تا آشنا هم دیدم ! و وقتی برگشتم خونه و به یکتای خوشحال ِ توی آینه زل زدم تازه فهمیدم دریغ از یه مرطوب کننده خشک و خالی که به صورتم زده باشم ! آیا ناراحت شدم ؟ به خودم فحش دادم ؟ عصبی شدم یا مثلاً فکر کردم آبروم رفته ؟ معلومه که نـــــــــــــه ! من یه دخترم ، میل به زیبایی در من غُل میزنه ، با لاک زدن می‌تونم غم و غصه هامو برای مدتی فراموش کنم و یه جوش مجلسی روی دماغم می‌تونه جداً منو افسرده کنه ! من یه دخترم ، قرار نیست که اعتماد به نفسم بند ِ چند قلم لوازم آرایش باشه ، که بهشون وابسته بشم ، که بهشون عادت کنم ... |

[1

دیداری ...


[2] ربطی به پست نداره فقط بدجوری دوسش دارم :)
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۹۴
نظرات (۳۰)
saied davoodi
۱۵ بهمن ۹۴، ۲۳:۵۲
صدای سرلک واقعا خوبه.
به شخصه موسیقی های سنتیش رو ترجیح میدم البته :)
پاسخ:
:)
هیده ...
۱۶ بهمن ۹۴، ۰۰:۱۰
و همیشه هم ؛ همه ما رو در همین موقعیت می بینن :دی.


دیداری خیعلی خوبی بود ...خیعلی. مرسی (: .
پاسخ:
زدی تو خال هیده ! دقیقا همینه :))

+ اولین بار که این ویدیو رو دیدم اشکم دراومد !!! خیلی منو تحت تاثیر قرار داد :|
دختری درمِه
۱۶ بهمن ۹۴، ۰۰:۲۱
آفرین بهت...ایول :-)
منم همینجوری ام ینی کلا حسه خوبی نسبت به چهره ام دارم
وقتی به آینه نگاه میکنم همیشه لبخند میزنم به خودِ توی آینه ام
وکاملا چهره ام رو دوسدارم وازنظرم همینجوری که هست
زیباست...

+بنظرم زیبایی یه حس درونیه که هرفردی میتونه
نسیت به خودش داشته باشه ...
درواقع زیباییه واقعی نوع نگاه یک فرد به چیزها هست
که اون چیزهارو زیبا میبینه
پاسخ:
صداشو درنیار ، خود خوشگل پنداری داریم ماها  :)) 

+ اصلا زیبایی و زشتی نسبی هستند ...
مترسک ‌‌
۱۶ بهمن ۹۴، ۰۰:۳۳
مهم ذات آدمه که باید زیبا باشه که ذات شما خیلی هم زیباست؛ ذات آدمی خوب باشه خود به خود روی ظاهرشم تأثیر می‌ذاره؛ بقیه حرفا تشریفاته...
پاسخ:
بزرگوتری شما ، مرسی از  لطفت :)
ولی واقعیت اینه که اغلب از روی ظاهر قضاوت میشیم تا ذات !!! 
آوو کادو
۱۶ بهمن ۹۴، ۰۱:۰۵
کاش همه مثل شما فکر میکردند

+تا که پا بندت شوم از/خویش میرانی مرا...

+انصافا یه پست کاملا دخترونه بود! ;-))
پاسخ:
گاهی مسیر جامعه و عرف آدما رو میکشونه سمت خودش ... 

+ سخت میگیری به من با این همه از دست تو / میشوم دلگیر شاید نازنین بیزار نه / گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی / آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نیست

+ آره قبول دارم که ورژن دخترونه اش بود ؛) مورد داشتیم آقا پسر تا موهاشو اتو نمیزده پاشو از خونه بیرون نمیذاشته ، والاع :))
Mr. Moradi
۱۶ بهمن ۹۴، ۰۹:۲۹
خداروشکر !
پاسخ:
بابت ؟ :)
امیروحید کوچولو
۱۶ بهمن ۹۴، ۱۰:۱۲
سلام.

بالاخره یه نفر مثه شما پیدا شد! ینی من با این تعریف اخلاق‌تون پی بردم که چنین افرادی هم هستن که چنین اخلاقی هم دارن! (چی گفتم!)

ایده‌ی فیلم‌ش با حال بود! دوست داشتم!


یه سوال برام پیش اومده با این‌ آهنگ جدید چاوشی! اینا رو در چه قالبی بیرون می‌ده؟ ینی به‌دون آلبوم، هم‌این‌طوری؟
پاسخ:
آهنگش رو فیلم شهرزاد ... بعید بدونم تحت عنوان آلبوم بیاد بیرون ! 
یک آشنا
۱۶ بهمن ۹۴، ۱۲:۰۲
همین هست
همین که نه ناراحت بشی و نه عصبانی !
چند وقته این مساله ذهنم رو درگیر کرده ، به همین زودی ها یه پست در این خصوص خواهم نوشت مفصل
ویدئو عالی بود :)
پاسخ:
واقعاً یه وقتایی دور و برم خودم یه حساسیت های این مدلی می بینم ، نمیتونم درک کنم این همه اصرار به آرایش چرا خب ؟؟؟ 
اعتماد به نفس که بند این جور چیزا باشه با نبودنشونم از بین میره ! 

+ خودمم خیلی این ویدیو رو دوست داشتم ... خوشحالم شمام پسندیدین :)
mahshid amini
۱۶ بهمن ۹۴، ۱۳:۰۰
منم همینجور فکر میکنم. با اینکه آرایش خیلی دوست دارم ولی یه وقتایی آدم دوس داره ساده باشه و خودشو خیلی درگیر پاک شدن رژش و ریختن آرایشش نکنه. تو اینجور مواقع به غرغر هییییییییچ کدوم از دوستامم گوش نمیدم :))
پاسخ:
لابد میگن مثه روح شدی ؟؟؟ :))
یا مثلا میگن انگار فلانی از حموم اومده :))

نازمست
۱۶ بهمن ۹۴، ۱۹:۲۰
درخت ِ زیبا بودن، زیباستـ.. اما
جتگلِ زیبا بودن، زیباتر استـ..

+ هنوزم پستـ ـهات قدرت عاشق کردن دارهـ..
پاسخ:
آخ خ خ خ قلبم 3>
خودم ...
۱۶ بهمن ۹۴، ۱۹:۳۴
خداییش این عکسی که گذاشتی دستشویی دانشگاه ماست.:))
به نظره من ارایش یه چیز دلی واس دختراس ولی ضرورتشو نمیفهمم که چرا بعضیا یبار بی ارایش میرن بیرون انگار قتل کردن.شاید اون قدر ارایش میکنن که چهره واقعیشونو تا حالا کسی ندیده؟!!نمیدونم و واقعن بعضیارو نمیفهمم
پاسخ:
کلا صحنه آشنایی ِ برای ماها ؛)

اخه میدونی ؟؟؟ با آرایش غلیظ و زیادم آدم قشنگ نمیشه که ! بدتر میشه :))
گمـــــــشده :)
۱۶ بهمن ۹۴، ۲۰:۰۴
دمت گرمممم.موافقم...:)
پاسخ:
ایول :)) مرسی ی ی 
ناصریا .
۱۶ بهمن ۹۴، ۲۱:۵۷
مرســـی آهنگ
پاسخ:
خواهشمندم :)
نگار :)
۱۷ بهمن ۹۴، ۰۰:۲۳
ویدئو خیلی خوب بود :)))

درسته لوازم آرایش و آرایش کردن خیلی حس خوبی به آدم میده ولی نباید بهشون وابسته شد و تصور کرد بدون اونها نمیشه از خونه رفت بیرون..
پاسخ:
خنده داشت ؟؟؟ وجداناً ؟؟؟ 
من اولین بار دیدمش اشکم دراومد :))

دقیقاً همینه ... زدی تو خال ؛)
فاطیما کیان
۱۷ بهمن ۹۴، ۰۰:۲۷
داشتم این پستت رو میخوندم خواهرکم عکس پستت رو دید و کنجکاو شد و اونم خوندتش :)
همیشه با یه آرایش ملایم میرفتم سرکارم و یا دانشگاه و یا حتی وقتی که با دوستانم قرار بود بیرون بریم , دلیلش هم این بود که احساس آرامش خاصی داشتم از اینکه صورت خودمه و فقط کمی با کرم و یه رژ ملایم زنده ترش کردم , حس خوبیه بدون آرایش بیرون بودن و حتی یه کرم هم نداشتن و من بیشتر اوقات تجربه اش کردم و راضی بودم :)
پاسخ:
خواهرش سلااااااااااااااام :)
فاطیما ماهایی که ورژن با آرایش و بدون آرایشمون تفاوت چندانی نداره بیشتر این حس خوب رو تجربه کردیم ؛)
نفس نقره ای
۱۷ بهمن ۹۴، ۰۰:۴۷
لبِ دریا اینجوری بدجوری میچسبه ^_^
پاسخ:
کلا وقتی باد بدون واسطه میخوره به پوستت کیف میده ^_^ 
لب دریا باشه که فبهاااا :)
افشین ..
۱۷ بهمن ۹۴، ۰۱:۲۹
حالا خوبه قرار نبوده که بیرون بری و ... :)
کاملا درسته، زدی به هدف...متاسفانه در جوامع این طور جاافتاده که این لوازم جز جدا نشدنی خانم ها هستند و بدتر از آن دارد شوربختانه به نمادی از یک زن تبدیل میشود!
آراسته بودن خوب است نه در حد افراطی آن...

+از صدای آقای سرلک لذت نمی برم.
پاسخ:
پیش اومد دیگه :))

این وابستگی اصلا خوب نیس ! اصلا ! 

+ من از طرف ایشون از شما معذرت میخوام :))
مترسک ‌‌
۱۷ بهمن ۹۴، ۱۶:۵۱
اونی که باید ذات رو ببینه، می‌بینه؛ بقیه اندازه یه لارو پشه هم اهمیت ندارن...
پاسخ:
:)
المی ...
۱۸ بهمن ۹۴، ۱۵:۳۳
بیشتر از 2 ساله همون ضد افتابو برق لبمم دیگه نمیزنم:))
مگه اینکه عروسی ای مهمونیه خاصی چیزی دعوت باشم:دی

با قیافه ی اصلی و سادم راحتترم

والا چیه میخوای چشتو بخارونی هعی میگی نه خط چشم پاک میشه
میخوای آب بخوری هعی مثه ماهی لبو لوچه میندازی که رژت پاک نشه
حتی از بوس کردن به بچه ی توپول موپولیه گوگولی هم محرومت میکنه:/
آدمو از کارو زندگی میندازه اصن:/
پاسخ:
:))))
تازه آخرشم باید یه گونی وسیله ارایش حمل کنی که اگه پاک شد اگه ریخت اگه فلان شد تجدید کنی !!! ول کن بابا ... منم حوصله این کارا رو ندارم :))
تنهای او
۱۸ بهمن ۹۴، ۲۰:۴۹
چشم هایت جای خود

نگاهت را دوست دارم


متن و خوندم یاد دوتا جمله بالا افتادم

مهم نگاه آدماست نگاهشون که آراسته باشه به پاکی و خوبی
چشم هاشون و هرکاری که میکنن هر حالتی که دارن خوب میشه نفوذی میشه


آخیششش دلم تنگ شده بود

ممنون دخترِ به خاطر نگاه زیباهت
پاسخ:
نفوذی میشه ... چه دلبر بود این جمله ؛)

من ازت ممنونم که انقدر کامنتات خوندنی ِ ... :)
اقای روانی
۱۹ بهمن ۹۴، ۰۰:۲۱
سلام
سلامت باشی مزه اش به یهویی بودنش هست :) اره پیشنهاد خوبی هست اما دیگه شروع کردم کاش زودتر می گفتی بهم ...
به هرحال که خیلی خوب و زیبا می نویسی خودتم می دونی و حرف بچه ها هم همینو میگه
پاسخ:
سلام 

شما بزرگوارین ... دوستان هم لطف دارن ...

ممنون به خاطر این جریانی که راه انداختین ! یه شور و هیجانی راه افتاده بین بچه ها که مدتها بود ندیده بودم :) ممنون :)
صبا ...
۱۹ بهمن ۹۴، ۱۷:۱۴
یکتا لحن صمیمی متن ها و دغدغه هات رو دوست دارم،راضیم ازت:))
منم قبلا یه چیزی نوشتم اینجا در همین رابطه:http://royekhateesteva.blog.ir/1394/05/08/عبور-از-قاب-های-مصنوعی-دریچه-ای-به-حقیقت
پاسخ:
مخلصم صبا جانم :) رفیق خودمی دختررررر :)

+ الان میام میخونمش ؛) مرسی بابت لینک 
مبهم الملوک
۱۹ بهمن ۹۴، ۱۸:۱۳
ارایش!
باورت میشه وقتی مثلا کرمی میزنم حس میکنم پوستم داره گریه میکنه
اصن این ارایش ظلمه به پوست به خودا
فرض کن پوست صورتمون مثل یه دخر بچه شیطون باشه از اینا که جیغ جیغ میکنه وقتی دنبالشی بعد بلند بلند میخنده بعد یه اقای غولتشن میاد جلوش صداش میندازه تو گلوش عمو شوکولات میخوری؟ این همه ارایشه
والاععع به قران
همه شکل هم شدن
ولی میدونی اصن لاک و رژ استثنا ان
رنگی رنگین ادم چشاش رنگی رنگی میشه ..خوشم میاد اینقد تنوع دارن:)
#راستی سلام :)
پاسخ:
جدیداً یه نگاه به لوازم آرایشی فروش های شهر کردی ؟؟؟
همیشه ی خدا شلوغن ! کیپ تا کیپ آدمه !!!
من موندم آدم مگه چقدر مصرف داره !!!

+ سلاااااااااااااام :)
بیوتن
۱۹ بهمن ۹۴، ۲۲:۵۹
آرایش در بین دخترهای ایران دیگه زیاد نیست فاجعه باره فقط حس تهوع به آدم دست میده. من در اکثر کشورهایی که رفتم و دیدم و جایی هم که هستم یک هزارم دخترهای ایرانی آرایش نمیبینم. شاید باور نکنید ولی خیلیشون موهای دستشونم بر نمیدارن!!! در این حد. اصلا هم مهم نیست براشون. ایرانیا ماشاالله داد اینارم در آوردن از بس آرایش میکنن بخدا میخندن مسخره میکنن. میگن دلیل این همه استافده دخترای ایرانی چیه؟
پاسخ:
یعنی انقدر اوضاع وخیمه که دختربچه های 13-14 ساله هم بهش رو آوردن !!! آدم چی بگه ...
فاطیما کیان
۲۰ بهمن ۹۴، ۰۰:۲۲
دقیقا یکتا , ماها خوب میدونیم حسش چقدر باحاله ^_^
پاسخ:
خیلی باحاله ؛)
Meghnatism ...
۲۰ بهمن ۹۴، ۱۰:۰۹
وای چه خوب گفتی
خیلی
دختر دختر است دیگر
دختر بودن با تمام مخلفاتش که لنگه 2قلم جنس رنگی رنگویی نمیشود!


شادزی
پاسخ:
والاع ...

شمام شاد زی ؛)
خانم جیم
۲۲ بهمن ۹۴، ۲۳:۴۷
کاملا با پستتون موافقم.. من که البته غیر از عروسی و تولد واسه بیرون رفتن در حد همون کرم مرطوب کننده که گفتین استفاده میکنم :))
اونی که بخواد با ظاهر قضاوت کنه و بخاطر صورت بدون آرایش قضاوت دیگه داشته باشه.. همون بهش توجه نکنی بهتره :))
پاسخ:
اصلا ما ها خودمون خوشگلیم ، والاع :))
اَسی بولیده
۴ اسفند ۹۴، ۰۲:۲۲
این درسته!! :)
پاسخ:
:)
مردی بنام شقایق ...
۲۵ فروردين ۹۵، ۱۲:۳۹
سلام

دنیای ناشناخته و مرموزی دارن خانوما

پاسخ:
سلام بر شما
به نظرم از دور پیچیده هستن ولی از نزدیک ساده میشه فهمیدشون :)
مردی بنام شقایق ...
۲۵ فروردين ۹۵، ۱۲:۴۴
این آرایشا تشخیص مادر از دختر، دختر از مادر، دختر از مادربزرگ، مادر بزرگ از مادر و .... رو سخت کرده کلن!

اخیرن هم تشخیص پسر از دختر رو!!!

+
میگن یه روزی میشه عروس با ماشین میره دم آرایشگاه دنبال دومادا!!!

فک کنم همین روزاس

والا تو این تهرون بضی پسرا هم دست کمی از دخترا ندارن تو آرایش و این صوبتا

ینی خود خدا رحم کنه بمون!
پاسخ:
الانم که آقایون دست کمی از خانوما ندارن تو این زمینه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">