مکررات تکرار شدنی یا نشدنی ؟

دی ماه سال 89 :

اولین امتحان ترم دوره کارشناسی | فیزیک (1) | ساعت 8 صبح | خیلی می‌ترسیدم | زیاد بود | سخت بود | محیط جدید بود | میانترم ـش رو افتضاح داده بودیم ، من 2 از 8 شده بودم | تموم سوالای میانترم جدید بود و فضایی | قرار بود 20 نمره پایان ترم امتحان بدیم | استاد مشهدی بود | این بار سوالاش آدم وار بود | امتحان ترم رو عالی دادم و 18.5 شدم | جز ماکس های کلاس بودم |

دی ماه سال 94 :

اولین امتحان ترم دوره کارشناسی ارشد | کوانتوم پیشرفته (1) | ساعت 8 صبح | می‌ترسم | زیاده | سخت | محیط جدید | میانترم ـش رو افتضاح دادیم ، نمره خوبی نمی‌گیرم | تموم سوالای میانترم جدید بود و فضایی | قرار 20 نمره پایان ترم امتحان بدیم | استاد مشهدی است | این بار سوالاش آدم وار ؟؟؟ | امتحان ترم رو عالی میدم ؟؟؟ | پاس میشم ؟؟؟ |


[ غر نوشت ]

+ تاسف برانگیز که دغدغه های 18 سالگی‌ام با 23 سالگی‌ام هیـــــــــــــــــچ فرقی نداره :|

+ خسته م ، استرس دارم در حد مرگ ! کمی انگیزه و حس خوب و امیدواری و دلگرمی لطفاً ... :)

+ می‌دونم درک می‌کنید چرا کامنتای پست قبل با وجود اینکه خونده شدن تایید نشدن ! ممنون رفقا 3>

+ 14 - 19 - 24 اُم دی امتحان دارم ، امتحان خـــــــــــــــــــــــــــــر است :/

نظرات (۳۴)
فاطیما کیان
۱۱ دی ۹۴، ۲۲:۱۹
الهی , میگذره این روزها هم یکتا جان
نفس عمیق زیاد بکش جوری که حس کنی ریه ات کش اومده , خیلی آدم رو آروم میکنه
منم دعات میکنم با موفقیت این امتحاناتت رو تموم کنی و آروم بشی :)
پاسخ:
آره گذشتن که میگذره فاطیما اما کاش خوب و با کیفیت بگذره :)
مررررررررسی دوست جان :)


ماهے !!
۱۱ دی ۹۴، ۲۲:۱۹
ان شاالله که عالی بدین امتحان ها رو بازم :)
پاسخ:
میلی خیلی ممنون ماهی جان مهربان :)
بی نام بی نشون
۱۱ دی ۹۴، ۲۲:۳۹
اینجا هم استرس و ترس و افسردگی و غم و غصه دارند
درست مثل داستان های هدایت
پاسخ:
دی ماه ! فصل امتحانا همه جا همین :)
نگار :)
۱۱ دی ۹۴، ۲۳:۰۰
یادش بخیر ترم 7 کوانتوم داشتم :)))

یکتا جانم مطمئنم امتحانت رو خوب میدی و باز هم جزء نمرات ماکس کلاس میشی :))))
الانم برو بخواب و نگران هیچی نباش.
زیارت عاشورا هم بخون یا صلوات بفرست. آرامشت بیشتر میشه :)))
پاسخ:
همه فیزیکیااااااااا !!! چقدر فیزیکی و فیزیک دوست اینجا هستاااااااا ! لو نداده بودین ؛)

+ ممنون نگار جان خوب من :)
++ کارشناسی فیزیک بودی نگار ؟؟
مترسک ‌‌
۱۱ دی ۹۴، ۲۳:۱۸
اوه اوه، یکتامون مسترسه... توکل کن به خدا، ایشالا که خبرای خوب خوب ازت می‌شنویم ;)
پاسخ:
یکتامون مسترسه 
.
.
.
میشه یه ساعت به این ادبیات خندید :))))

+ ممنوت از لطفت 
نت فالش
۱۱ دی ۹۴، ۲۳:۲۱
تو میتونی یکتا:|
تو میتونی:|
تو خیلی میتونی:|

شرمنده بیشتر از این ازم برنمیاد خودمم تو یه همچین وضعیتیم:| یه کم دانش آموزانه ترش:/ تجدیدم صد در صد^_^ باید تجربه جالبی باشه:/

خلاصه که تو میتونی:|
تو میتونی:|
تو خیلی میتونی:|
پاسخ:
دانش آموزی ته ته تهش قرار بشی 15-16 دیگه ! فدای سرت :)) نگران نباش ...
دانشجویی تهش مشروطی ! ضایع س خب !!!
yalda shirazi
۱۱ دی ۹۴، ۲۳:۲۲
وای وای وای...
دقیقا منم معادلات دیفرانسیل دارم... میانترمش رو خوب ندادم. اصلا نمیدونم چه خاکی باید بریزم... اصلا...
پاسخ:
رُس :)) ( بخوانید roth )
هیده ...
۱۲ دی ۹۴، ۰۰:۰۰
پاس می شی . چرا ؟! چون اگر هم خیلی بد باشه ؛ نمودار که هست .
پاس می شی چرا ؟! چون هنوز تا صبح وقت هست .
پاس می شی .چرا ؟! چون سری قبل هم دقیقا همین حس رو داشتی.

کلهم درس به صورت اجباری خر است :دی.
پاسخ:
این کامنت خیلی خوب بود ، خیلیااااااااااااا ، خیلی :)

مرسی هیده :*
نفس نقره ای
۱۲ دی ۹۴، ۰۰:۴۹
خیلی خر است :|
پاسخ:
دلت هم پُر بودااااااااااا :))
هولدن کالفیلد
۱۲ دی ۹۴، ۰۲:۲۱
بابا بیخیاللللللللللللللل!
پاسخ:
علم روانشناسی یعنی همین هولدن :))
یک آشنا
۱۲ دی ۹۴، ۰۸:۴۳
موافقم امتحان خر است گاو نیز هست
این که دغدغه ها یکی است رو خیلی خوشم اومد
فیزیک دوست داریم ، سوالی بود در خدمت هستیم
امیدوارم که امتحانت خوب بشه :))))))))
پاسخ:
همه ، هم دردهااااااااا :))
ممنون از لطف شما ...
+ منم فیزیک دوست ؛)
افشین ..
۱۲ دی ۹۴، ۰۹:۵۷
یکی باید به من دلداری بده :))
پاسخ:
خیلی خوب بود :))))))))
اون روی سگ من نوستالژیک ...
۱۲ دی ۹۴، ۱۰:۳۲
ان شالله که پاس میشی اونم با نمره عالی:)))
پاسخ:
خیلی ممنون رفیق :*
ریش قرمز (میلاد)
۱۲ دی ۹۴، ۱۴:۱۵
خیلی سخت نگیرید، اینم مث قبلیاش می گذره :)
پاسخ:
آره دقیقا ً ، اینام میگذره ...
خاتون .
۱۲ دی ۹۴، ۲۰:۰۶
امتحانه دیگه خر گاوه نره
پاسخ:
با ریتم خوندم خاتون :)))
شیدا
۱۲ دی ۹۴، ۲۳:۵۳
شاید اگه به وضع من نگاه کنی یکم امید بگیری:
هر سه هفته امتحان یه بخش.. از آخرای شهریور تا آخرای اسفند!
ولی ما همچنان شادیم و به زندگی لبخند می زنیم :)) ینی پوست کلفت تر از ما زاده نشده
نمی دونم چرا هروقت به وبت سر میزنم هوای اینجا بارونیه!!
پاسخ:
شما پزشکیا که اصن هیچی ...دوست صمیمی م پزشکی میخونه واسه همین در جریانم ! کلا در شرایط امتحان :|

+ پ بیشتر بیا پیشم دخترررررررررر ؛)


نگار :)
۱۳ دی ۹۴، ۰۱:۰۱
یکتا امتحان چطور بود؟ :))
پاسخ:
پاس میشم نگااااااااااااااااااار :*
خزنده
۱۳ دی ۹۴، ۱۸:۲۲
نه ارشد خیلی شل و وله استرس نداشته باش! استاد ما نیم ساعت دیر کرد سر جلسه ی امتحان! آخرشم گفت پاشید برید دیگه جلسه ی دکتری دارم پاس می کنم همه تونو... مث اینکه دیگه استادا هم حوصله ندارن جدی باشن فوق لیسانس! :دی

+ موفق باشی فیزیسیست. دونه دونه 20 ا رو بگیر برو جلو
پاسخ:
نه اینجا سفته ! خیلی سفته !!! خیلی شیک میگن خدافظ نانو میشید :)))))

+ قربان شما مهندس رباتیک ، 20 چیه باو ! پاس شیم بره :))
میم سین
۱۳ دی ۹۴، ۲۲:۵۳
فیزیک مکانیک هالیدی رو دوس داشتم .. خیلی زیاد .. همه سختیه امتحان به حس و حال بعدش دَر .. چک نویسایی که بوی کاغذ کاهی میدن گاهی به حرف می آن که بیا رو من معادلات ماکسول رو 100 بار 1000 بار بنویس تا مثل آدرس خونتون یادت بمونه .. شروع ارشد خیلی خوبه و مبارک .. به سلامتی و دل خوش و موفقیت های بهتر و بیشتر و بیشتر .. سلامی گرم به همه همه همه برسون و بگو نمیدونم اونا که صبحو شبشون رو قاطی کردن آدمای خوبی بودن یا نه اما شماها آدمای خوبی هستید ..................
پاسخ:
من توی چکنویسام مرتب مرتب مینویسم ! چه کیفی میده از بالا تا پایین کاغذ رو سیاه کنی و پر فرمول :) حس خوبیه ...
ممنون از لطفت ، خیلی ممنون :)

+ میم سین ؟؟؟ کدوم میم سین ؟؟؟ من پارسالا یه میم سین میشناختم که ... خودتی ؟؟؟ 
گمـــــــشده :)
۱۴ دی ۹۴، ۲۰:۱۷
اولا قالبت خیلی شیک و خوشگله...جدی ها...
دوما دمت گرم که تو 23 سالگی داری ارشد می خونی...من تو 23 سالگی اندر خم کوچه ی ترم 7 کارشناسی بودم..شایدم ترم 8 یادم نیست..تازه تو 24 سالگی درگیر 7 واحد مانده از دوره ی کارشناسیم بودم...تو 25 سالگی هر روز و هر لحظه داشتم با خودم کلنجار می رفتم که ارشد به چه درد می خوره...بخونم؟ نخونم؟ آخرش به چیز خوردن افتادم که چرا نخوندم...اخرالامر هم یه مدت تو خیابونا گشتم یکی دلش برام سوخت گفت برا من کار کن با چندرغاز...
پاسخ:
چشماتون شیک و خوشگل میبینه :)

اتافاقا من پشیمونم که این همه بدو بدو کردم واسه تموم کردن کارشناسی ... میشد آروم آروم خوند ... وقتی تهش هیچی منتظرت نیست ... 
همون کارتو بچسب ؛)
گمـــــــشده :)
۱۴ دی ۹۴، ۲۰:۱۸
راستی ان شاالله امتحانتو عالی می دی...نگران نباش...نمره اینقدرا مهم نیست..هر چی شد شد..بی خیال باو..خودت مهمی..:))
پاسخ:
آره اصن همون ! فقط خودمون مهمیم ! در همه حال ! :)
مدیر جوان
۱۴ دی ۹۴، ۲۰:۴۳
مرسی که یک واقعیت رو برای چندمین بار به یاد من اوردی...سریای قبلی خودم به خودم یاداوری میکردم:|
امیدارم حداقل پاس شی...پاس شیم...هممون :|
پاسخ:
واقعیت یعنی در حد پاس ؟؟؟؟ :)))
saied davoodi
۱۵ دی ۹۴، ۱۸:۰۳
این ارشد از هر دردی بدتره :/
پاسخ:
اصلا نابود شدم این ترم ! له له !!! 
اصلا فکر نمیکردم انقدر انرژی بر باشه ارشد !!!!
علی
۱۶ دی ۹۴، ۱۷:۳۹
مهندسی شیمی میخونی?
پاسخ:
خیر ! نانوفیزیک میخونم ! اینام باطله های کوانتوم هست ؛)
Mr. Moradi
۱۶ دی ۹۴، ۱۹:۳۴
سلام
ان شاالله مثل کارشناسی موفق میشید :)
پاسخ:
درود
خیلی خیلی سپاس :)
مصطفی موسوی
۱۸ دی ۹۴، ۲۰:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آخ آخ اون امتحان فیزیک 1 سال 89 رو منم دادم. و با افتخار باید بگم شدم 0.5 از 8 :)))
استادمون همی یکی بود که میگفتن مهربونه اما نبود. فکر کنم خانم ر*** بود فامیلیش. خلاصه منم پایان ترم خودمو کشتم و شدم 11 از 12 و بعد دیدم توی سایت نمره مو زده 11.5 نامرد! یادش به خیر امتحانای هماهنگ علوم پایه کلا استرس عجیبی داشت! مخصوصا اون فیزیکه که خود اساتید هم درمورد جواباش با هم اختلاف داشتن! :))

*** ***** **** ****** ********** ***** ******* ****** ** *** *** ***** ** ***** ** *** ****** ***** **** *****
پاسخ:
شما فنی ها کلا از علوم پایه می ترسیدین ! ریزش های فنی ها توی پایه زیاد بود !!!
ما پایه ها دیگه ترسمون ریخته بود ! عادت داشتیم :))
قرارگاه فرهنگی منهاج
۲۰ دی ۹۴، ۱۸:۲۰
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوست وبلاگنویس
وبلاگ ما قصد دارد تا با شما تبادل لینک یا تبادل لوگو کند و در همین راستا در صورت تمایل با این کار یک نظر در وبلاگ ما به همراه نام وبلاگ خود بگذارید (تا شما را با نام پیشنهادیتان درج کنیم) همچنین ما را با نام "قرارگاه فرهنگی منهاج" در وب خود به ثبت برسانید. همچنین شما در صورت رضایت با امر تبادل لوگو میتواند کد لوگو ما را که در پایان نظر است در وبلاگ خود قرار دهید و کد لوگو را برایمان ارسال نمایید.
با تشکر مدیریت وبلاگ " قرارگاه فرهنگی منهاج "
Menhag.Blogsky.Com


پاسخ:
:|
اقای روانی
۲۱ دی ۹۴، ۰۰:۳۶
سلام به به خسته نباشی :) ایشلا پاس شی :))
پاسخ:
ممنون مهندس ، شما هم ایشالله بپاسی :))
♫ شباهنگ
۲۱ دی ۹۴، ۲۱:۲۴
18 = 23؟!!!
آقا من دغدغه های دیروز و امروزم هم فرق دارن حتی!!!
پاسخ:
دغدغه هاتو به منم بده خب :|
ناصریا .
۲۱ دی ۹۴، ۲۱:۵۶
خود امتحان به کنار بعدش خیلی بده که بچه ها مین بیرون حرفش می شه میگن این سوال این می شه اون سوال اونطوری اون یکی یه طوری. همه جوابای آدم غلط در میاد. خیلی ستمه پسا امتحان!
پاسخ:
ایششش آره منم بدم میاد :|
صآب خونـِ
۲۶ دی ۹۴، ۲۲:۲۰
سلام
اگه دوست داشتید وبلاگ های هم رو دنبال کنیم :)
+وبلاگت قالبش عالیه
+ امضا صآب خونه
پاسخ:
:)
خمار مستی
۲۸ دی ۹۴، ۱۶:۳۹
چه خوش تکراری بود...
قدر امتحانا رو نمی دونید!
اما مطمئنم اصلا کوانتوم پیشرفته پاس کردن کار جالبی نیست!!! هرچند شاید واسه تفریح خوندنش بد هم نباشه!
اسپین و تکانه و چاه پتانسیل و اون معادله ی شرودینگر لعنتی و اصل عدم قطعیتی که بزرگترین درس کاربردی در طول زندگی یه دانشجوی فیزیک می تونه باشه!!!! افلا تعقلون!!!
پاسخ:
اتفاقا من خوب قدرشو میدونم :) حتی اگه غر بزنم و از استرس خفه بشم یه جورایی دوسش دارم ... شاید یه جور حس دوگانگی ...

+ نکته جالب این پست برای من این بود که چقدر فیزیکی و فیزیک دوست دور و برم هست ! نمیدونستم !!!
آوو کادو
۲۹ دی ۹۴، ۱۵:۳۳
خوشحالم که بالاخره نظرات از بند رها شدند :-))

+آیا این یعنی به آسودگی رسیدید؟؟ ;-)
پاسخ:
منم خوشحالم ، زیااااااااااااااااااااد :)
بله بله امتحانام تموم شد ! در تعطیلات به سر می برم ؛)
کرگدن آبی
۷ بهمن ۹۴، ۱۶:۵۱
حدس می‌زنم ۱۹ سالگی با اختلاف ۲۳ سالگی رو شکست داده باشه.
پاسخ:
حدس نزن ... مطمئن باش !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">