سرپناهی خیس ...

تعطیلی ِ کدر ِ وسط تابستون که جاده چالوس نباشی و شیشه‌ی ماشینو نکشی پایین تا باد پخش بشه تو صورتت و بین راه چای ذغالی نخوری و قرار باشه دریا رو نبینی و کف پاهات ماسه‌ها رو لمس نکنه و لب ساحل بلند بلند نخندی و بلال گاز‌گاز نکنی و شام و ناهار رو با ویوی دریا نخوری و ... حالا از فرط بی‌حوصلگی بیفتی به اتاق‌تکونی باس مُرده‌شورشو بــــُرد :|

[1] شمال می‌خوااااام ... هق هق هق ...

[2] از اتاق فرمان اشاره می‌کنن همین تعطیلات قبلی موندی تو سیل دختره‌ی دریا ندیده‌ی کویر نشین :|

سه شنبه ۲۰ مرداد ۹۴
نظرات (۳۴)
آلبرت کبیر
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۱:۰۸
خب پاشو برو سفر ... من گاها تکی میرفتم سفر :|
پاسخ:
تنهایی که حال نمیده !
amir
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۱:۱۰
دلم سی قرمزمیخاد
پاسخ:
چـــی ؟ 0_O
یک مردِ جدّی
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۱:۱۸
شمال همیشه خواستنیه
دریاش هم خوبه، اما من جنگلش رو بیشتر دوست دارم

+ان شا الله این بار بدونِ حادثه سفر میکنید:-)
پاسخ:
همیشه ^_^
جنگلش چشم نوازه ولی من دریاش رو یه جور دیگه دوست میدارم :)

+ ایشالله ، مرسی :)
آبجی ..
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۱:۳۶
سلام
:)
پاسخ:
سلام :)
شیمیست خط خطی
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۱:۵۸
منم دارم اتاق تکونی می کنم :)
کتاب بخون! همین الان راجع به فوایدش رفتم رو منبر که :))
پاسخ:
چه تفاهمی ؛)
دارم میخونم وسطش اومدم یه کم غر بزنم :))
نگین ...
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۲:۰۲
یکتا منم شمال منم شمال :(
پاسخ:
هعی .... مثه من بشین عکسای شمال گذشته رو نگاه کن :)
ماهان هاشمی
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۲:۱۶
شما یه بار تنهایی سفر رفتن و تجربه کنید، همچینم بد نیستا! :)
پاسخ:
آره خب به تجربه ش می ارزه :)
ترمه طلا
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۲:۱۹
تابستون بی مزه ای بود! تو دلِ کویر!!
پاسخ:
برای من نسبت به پارسال خیلی بهتر بود :)
مترسک ‌‌
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۲:۲۰
حالا اگه بهت بگم 3 ساله روی دریا رو ندیدم به نظرم عزای عمومی اعلام کنی :)) مرفه بی‌درد! برو از خدا بترس :))
پاسخ:
سه سااال ؟! شوخی میکنی ؟! من می میریم ...
بعدش شما قارون بودیااااا :))
رضوان ــ
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۳:۲۱
با نظر مترسک موافقم :| منم چهارسالی میشه دریا ندیدم
پاسخ:
وای مگه میشه؟! :|
اقای روانی
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۳:۲۲
وای بذار یه سال بگذره از جاده چالوس بعد :))
پاسخ:
دقیقا ۱۴ ماه گذشته !!!!
اون قبلیه جاده چالوس نبود ، هر گردی که گردو نیست جناب ؛)
آرامیس بانوی هزار فصل
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۳:۵۸
آخی تو این آب و هوا به شدت کنار دریا و آب و هوای تمیز جنگل می چسبه.منم میخوام.
پاسخ:
به شدت ....
مترسک ‌‌
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۴:۴۴
از دست این هولدن :))
پاسخ:
:))
رها مشق سکوت
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۴:۵۱
یه چیز میگم شاید هق هقت یه کم کمتر بشه
برای منی که تقریبا هرسال عید و تابستون شمال بودم، خیلی سخت و غیرقابل باوره که دقیقا از سال 87 رنگ دریای شمالو ندیدم و عوضش تا دلت بخواد داغی جنوب صورتم رو سوزونده
پاسخ:
هق هقم بیشتر شد که !
negar .s
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۷:۵۲
من هم دلم این شمال رو میخواد :))
ما کویر نشین ها همیشه برای دریا له له میزنیم...
پاسخ:
دقیقاً ... 
آناهــیــ ـــتا
۲۰ مرداد ۹۴، ۱۸:۰۷
منم شمااااال :(((

آخرین باری ک رفتم در حد مرگ خوش گذشت. با آدمای پایه رفته بودیم و تو جاده چالوس کله مو از ماشین کرده بودم بیرون و انقدر جیییغ کشیدم که تا یه هفته بعدش صدام درنمیومد ولی خیلی حال داد. راحت شدم :)))

+چقد اون ستاره هه خووووبه :|
پاسخ:
خوشم میاد همه پایه ی شماااااااااال :))

+ کار من نیستااااا دیدم خوشگله عکس گرفتم ازش :)
رفیعه رجعتی
۲۰ مرداد ۹۴، ۲۲:۵۰
دلم مسافرت میخاد با ی ادم خاص!خخخ
پاسخ:
حالا شما کوتاه بیا سفر رو بچسب تا به مخاطب خاص‌برسه ، والاع !  پرتوقع هم هستیااااااا :)))
اقای روانی
۲۰ مرداد ۹۴، ۲۳:۵۶
مقصود جاده بود دیگه اذیت نکن :))
پاسخ:
باشه قبول ولی خدایی جاده چالوس فرق داره ؛)
فاطمه .ح
۲۱ مرداد ۹۴، ۰۰:۰۶
اتفاقاااااااا تنهایی سفر حال میده ک نمیشه من برم!
پاسخ:
چشمم روشن ، همین مونده تنها بری سفر ، دیگه چی؟! :)))
آی دا
۲۱ مرداد ۹۴، ۰۰:۵۵
من برای همه که عاشق دریا و جنگلن، آرزو میکنم شوهر گیلانی گیرشون بیاد :))
اینقد مهربونن پسرای گیلک :))
پاسخ:
هاهاهاها :))
اتفاقا وقتی بهونه دریا رو میگیرم مامان همینو بهم میگه :))
محدثه
۲۱ مرداد ۹۴، ۰۱:۱۶
آخ گفتی... :)))
پاسخ:
:)
✿شمیم زندگی✿
۲۱ مرداد ۹۴، ۱۷:۵۰
منم خیلی ساله مسافرت نرفتم:(
پاسخ:
خیلی سااااال ؟! 
سالی یه بار رو حتماً باید رفت !
غر زن
۲۱ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۰
شمال و دیگر هیچ...
پاسخ:
:)
ح .ط
۲۱ مرداد ۹۴، ۲۱:۴۱
مسافرت تنهایی به شمالو هر کسی باید تجربه کنه
پاسخ:
شاید ...
آبو
۲۱ مرداد ۹۴، ۲۳:۳۴
شمال این روزها بسیار بسیار گرمه... هر کی اومده پشیمون شده.
پاسخ:
دلگرمی خوبی بود :)
اقای روانی
۲۲ مرداد ۹۴، ۱۲:۵۰
:))
پاسخ:
:)
اسقف اعظم
۲۲ مرداد ۹۴، ۱۲:۵۱
مسافرت رو فقط باید تهنایی رف!
منم شمال
پاسخ:
انقدر همه ازش تعریف میکنن باید معرکه باشه ! :)
احساس ِ غریب
۲۲ مرداد ۹۴، ۱۳:۴۵
دل آدم چه چیزها که نمیخواهد:))

ان شالله به زودی مسافر شمال میشید:)
پاسخ:
والا :))

+ ممنونم 
سهیلا (کاتارسیس)
۲۲ مرداد ۹۴، ۱۶:۵۹
آخی. حِسِت رو می فهمم. منم چند وقت پیش دلم دریا میخواست اما انقد اتفاقای هیجان انگیز افتاد که اون خواستنِ از بین رفت! :)
پاسخ:
اتفاقات هیجان انگیز ... بَه بَه :)
MAR YAM
۲۲ مرداد ۹۴، ۱۸:۲۳
منم دلم خواست خیلی وقته اصلا طرف شمال نرفتم
پاسخ:
من 14 ماهه نرفتم :(
ناصر .
۲۲ مرداد ۹۴، ۲۲:۳۸
همین شماهایین میاین جاده هارو بند میارین دیگه :D
پاسخ:
نه ما پشت سَریشون هستیم :))
MAR YAM
۲۳ مرداد ۹۴، ۱۲:۰۶
14 ماه فقط :/
من به چندین سال میکشه
پاسخ:
ایشالله زود زود توی همین تابستون بری شمال :)
آلبرت کبیر
۲۴ مرداد ۹۴، ۱۲:۰۴
از قدیمم گفتن کاچی به از هیچ ... البته من تنهایی میرفتم ولی اونجا تنها نبودم :دی
پاسخ:
خب پس :))
**راضیه **
۱ شهریور ۹۴، ۰۰:۲۸
ما هم که شمالیم یا نشستیم تو خونه مون سر کلاس دانشگاه به حرف های استاد گوش می دیم!
همین و بس
امسال تابستون فقط یه بار دریا رفتم؛ با این که از خونه مون تا دریا 10 دقیقه بیشتر راه نیست...
پاسخ:
وااااای ... ! چطور دلت میاد نری دریا راضیه ه ه ه ؟؟؟؟ 
من بیام شمال منو به زور از لب ساحل بلند میکنن :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">