در هیر و ویر صحبت خرداد ...

کتاب‌ها و جزوه‌های روی هم تلنبار شده ، آینه‌ی لک‌دار اتاق و سر و وضعی که وقت نداری بهشان برسی! زود بیدار شدن‌ها و دیر خوابیدن‌ها ، صدای بی‌وقفه‌ی کولر در گرمای آخرین روزهای بهار ، له‌له زدن برای دیدن یک فیلم یا خواندن یک کتاب و یا حتی یک وبگردی و آپ کردن ساده‌‌ی وبلاگ ، وقتی تنها لامپ روشن خانه بالای سرت سوسو می‌کند ، صدای مشمئز کننده‌ی آلارم گوشی و استرس و اضطرابی که قطع نمی‌شود. 

در اولین خرداد ِ بدون ِ امتحان ِ زندگی ـم باید اعتراف کنم حتی اگر هر چقدر دلت می‍خواهد بخوابی و با خاطر جمعی والیبال نگاه کنی و کلاس‌های برایتونیک ـت را با ذوق و شوق دنبال کنی و سفر‌های مجردی یک روزه را خاطره کنی و یک عالمه کتاب بخوانی و خلاصه دق و دلی تمام خرداد‌های به امتحان گذشته را یک جا دربیاوری ، خرداد با تمام درس خواندن‌ها و بیداری کشیدن‌هایش یعنی خـُــرداد . خُرداد باید یک جوری خُردادی کند و پای چشم ـت را گود بیاندازد که تیر و میوه‌های آبدار و خنک ـش بچسبد. دلم برای نفس ِ عمیق ِ بعد از هر امتحان حسابی تنگ شده ـست امّا شما خوب ِ خوب درس بخوانید.

[1]

تموم خرداد‌های گذشته فکر می‌کردم این پوست پوست شدن و خشکی دستهام به خاطر استرسه ! امسال فهمیدم بهش میگن آلرژی فصلی :))

دوشنبه ۱۸ خرداد ۹۴
نظرات (۴۲)
فاطـمـه (کــاغَــذهایِ خــطـ خــطی)
۱۸ خرداد ۹۴، ۱۲:۴۳
عه یکتا
منم ی متن نوشته بودم قبلنا با موضوع بازباران باز خرداد...تیریپ متن همچین مدلیه.حتمن میذارمش رو وب...
پاسخ:
حتما بذارش دختر جون ^_^
فاطمه .ح
۱۸ خرداد ۹۴، ۱۳:۵۸
مرسی همدردی :))
باشه درس میخونیم!
پاسخ:
آورین ^_^
نون شین
۱۸ خرداد ۹۴، ۱۵:۴۴
خرداد با طعم کتابهایمان
پاسخ:
یعنی خرداد ^_^
رهگذر
۱۸ خرداد ۹۴، ۱۶:۰۳
:)


برایت از طلا تختی ، مسیری رو به خوشبختی
برایت صبر ایوبی ، حیاتی مملو از خوبی
برایت شاد بودن را ، ز غم آزاد بودن را
سعادت را ، سلامتی را ، خوشبختی و سربلندی را دعا کردم.. برای همه :)

پاسخ:
مرسی
مهرزاد
۱۸ خرداد ۹۴، ۱۷:۳۲
تصور خرداد بدون امتحان و استرس و اتاقی پر از جزوه و کتا ب کمی مشکله...
پاسخ:
ولی من دارم تجربه ش میکنم :))
یک مرد جدی
۱۸ خرداد ۹۴، ۱۸:۰۶
من هم امسال، اولین خرداد بدون امتحان رو بعد از 17 سال تجربه میکنم!
پاسخ:
و من بعد از 16 ساااااااااال !! :)
همیشه لبخند
۱۸ خرداد ۹۴، ۲۱:۰۲
منم اولین خرداد بدون امتحانمه:))
یک جور ِ مزخرفی میگذره که اصن انگار خرداد نیس:|
پاسخ:
پ بزن قدش [شپلق]
آره می بینی؟!  اصلا یه جوریه :/
مترسک ‌‌
۱۸ خرداد ۹۴، ۲۱:۱۲
ملت ماه تولد دارن مام داریم؛ همه باهاش مشکلات «عقیدتی» دارن :)))
پاسخ:
نه شما باز آخرای خرداد هستی جز تابستون حسابت میکنیم ؛)
اقای روانی
۱۸ خرداد ۹۴، ۲۱:۳۰
اااا خوشبحالت...واقعا حسودیم شد :))
پاسخ:
دلت آب :))
ریحان ِ . میم
۱۸ خرداد ۹۴، ۲۳:۵۱
تا خرداد بی امتحان ما خیلی مونده :)
پاسخ:
خیلی ی ی ی هم نمونده ریحانه بانو ؛)
اتقاقا این 4_5 سال زودی میگذره! 
الان احساس سن بالایی بهم دست داد :)))
ریحان ِ . میم
۱۹ خرداد ۹۴، ۰۰:۳۲
خدا کنه ..
منم با خوندن پست ت همین حسو داشتم آخه :))
پاسخ:
زیاد عجله نکن،  چیز خاصی این طرفا نیست ؛)

ای دختره ی بدجنس!!! مگه دستم بهت نرسه :))
ترمه طلا
۱۹ خرداد ۹۴، ۰۱:۱۶
خرداد :/ آخه من چیکار کنم با این همه امتحان :(
پاسخ:
درس بخون ، دررررررس ... :))
آبو
۱۹ خرداد ۹۴، ۰۱:۲۰
خرداد نام دیگر جهنم است... این رو یه متولد خرداد میگه.
پاسخ:
و تیر یعنی خود بهشت ، اینو یه متولد تیر میگه ^_^
ساجده
۱۹ خرداد ۹۴، ۰۹:۱۶
منم تجربه کردم.هم اول مهر بدون استرس.هم سیزده به در بدون استرس و هم خرداد بدون کتاب.
پاسخ:
منم امسال این عذاب های الیم رو تجربه نکردم ^_^
ولی زندگی بدون درس رو تجربه نکردم :|
مترسک ‌‌
۱۹ خرداد ۹۴، ۰۹:۴۵
حالا در گذریم از امسال که ماه رمضون از همون «آخرا» شروع می‌شه و بابتش امتحانات زودتر تموم می‌شه وگرنه حالت عادی تازه اول امتحانات و کنکور و ایناس، همه فوش میدن :D خودم همین امسال دفعه سومیه که دقیقا روز تولدم امتحان دارم، اونم دو تا! تازه جمعه هم هست :| عزا عزاست آن روز، روز عزاست آن روز :)))
پاسخ:
جمعه ؟؟ دو تا امتحان ؟؟ تولدت ؟؟ ماه رمضون ؟؟ 
اصلا دلم کباب شد برات :))
خاتون
۱۹ خرداد ۹۴، ۱۱:۱۲
سلام بر یکتای نازنین. خیلی خوشحالم که پیدات کردم . :*
پاسخ:
خاتون ِ حس هفتم ؟؟؟ سلاااااااااااااااام جان دل ^_^
مترسک ‌‌
۱۹ خرداد ۹۴، ۱۳:۱۹
یه سر برو توی قسمت «مهاجرت» اون‌جا آدرس وبلاگتو بزن تا از طریق کَش‌هیستوری اینترنت مطالبت برگرده؛ من ثبت کردم
پاسخ:
نه بابا ؟؟؟ 0_O در این حد ؟؟ این بلاگ داره نمک گیرمون میکنه هااااااا :))
 اینجا رو ببین : 
http://help.blog.ir/post/200

+ ممنون که اطلاع دادی :)
مترسک ‌‌
۱۹ خرداد ۹۴، ۱۳:۳۱
منم همون پست رو دیدم که اومدم این‌جا بهت گفتم :))) :D
پاسخ:
:))) آدم رو میذاره تو رودربایستی ؛)
ولی راست راستش خوشم نیومد :/ داره از آب گل آلود ماهی میگیره و به زور کاربر جمع میکنه،  حس خوبی بهم دست نداد :/
مترسک ‌‌
۱۹ خرداد ۹۴، ۱۴:۰۳
تکنولوژی همینه، بی‌رحمه؛ شرکتای خیلی بزرگی که دیگه الان در حد یه اسم توی تاریخ موندن همین جوری نابود شدن دیگه؛ مثل کوداک و نوکیا و امثالهم؛ یه سیاست اشتباه منجر به نیستی می‌شه؛ دنیای تکنولوژی عین جنگله، اگه بقیه رو نخوری، خودت خورده میشی...
(جمله سنگین بود، 5 دقیقه تنفس!) :D
(اعتراف می‌کنم خودم دلم واس این پرانتزای ته مطلبم تنگ شده بود!) ^_^
پاسخ:
ببین اگه سیستم مهاجرت که از قبل بود رو ادامه میدادن حرفی نبود ولی الان یهو هول کردن و ویژه برای بلاگفایی ها اون هم در این وضعیت این امکانات رو گذاشتن یه چیز دیگه ست!!!!  اینکه سعی دارن به جای من تصمیم بگیرن یا منو در عمل انجام شده قرار بدن رو هیچ دوست ندارم...

+ دل ما نیز برایشان کوچولو شده ست ^_^
غزال
۱۹ خرداد ۹۴، ۱۵:۴۶
سلام یکتا جان
این حال رو من اولین بار در خرداد سال 91 تجربه کردم. هیچوقت اون خرداد رو یادم نمیره. عجیب ترین خرداد بود...خرداد بدونه امتحانه من..تا ظهر سعی میکردم بخوابم ولی ضمیرناخوداگاهم نگران میشد که چرا استرس امتحان نمیکشم؟
پاسخ:
سلام غزال جان

من استرس امتحان های برادرمو دارم،  وضعیتی هااااا :))
بعد اصن دلم نمیاد من بخوابم برادرم بی خوابی بکشه!!! در طول روزم تند تند خوراکی میبرم براش :))
**راضیه **
۱۹ خرداد ۹۴، ۱۶:۱۳
ماشاا... شما چه بچه درس خون بودی یکتا جان : )
اصلا اصلا اصلا دلم با امتحان صاف نمی شه!
حیف کلاس نیست؟!
پاسخ:
آدم یه وقتایی مجبوره ه ه درس بخونه،  مجبووووووره!!! 
فاطیما کیان
۱۹ خرداد ۹۴، ۲۳:۲۲
وضعیت من هم یک چیز توی همین مایه هاست ولی خدارو شکرامتحانی در کار نیست ولی درگیر زندگیم و وقت انجام همین کارهارو ندارم
پاسخ:
امتحان نباشه بقیه ش حله ؛)
ستاره برفی
۲۰ خرداد ۹۴، ۱۲:۳۵
سلااااااام یکتا جان :*
ممنون که آدرس گذاشتی دختر خوب :)
ینی بلاگفا قرار نیست درست بشه!!!

ما که سالهاست داریم خرداد بدون امتحان رو تجربه می کنیم :) خیلی هم عالیه به نظرمون :دی
پاسخ:
سلام عروس خانم گل :*

نمیدونم الهام جان،  در دست تعمیره ؛)

خیلی هم خوب، همیشه به شادی دوستم 
**راضیه **
۲۱ خرداد ۹۴، ۱۱:۱۹
دانشگاهی که من رفتم از نیمه دوم شروع به کار می کنه هرسال؛ البته احتمالا به این دلیل ه که سال اولی که ما قرار بود بریم هنوز همه استان ها دانشگاه شون آماده نبود؛ ولی بعدش شد یه سنت...
سالی که کنکور دادم، تا آخر بهمن بی درس و دغدغه درسی بود
پاییز بی درس خیلی بهم خوش گذشت
کلی کتاب خوندم، کلی فیلم دیدم، کلی کلاس رفتم، آشپزی یاد گرفتم، گواهی نامه گرفتم و ...
البته به این دلیل بیکاری ش خوب بود که می تونستم یه پرکاری اساسی در انتظارم ه و البته بی کار هم ننشستم و کلی کار کردم...
البته هنوز خرداد خلوت رو تجربه نکردم با احتساب شغل شریف آینده م تا 31 سال آینده خردادهام پر از دفتر و کتاب و امتحان و نمره ست : )
پاسخ:
آفرین،  دقیقا :) به این دلیل بیکاری خوبه که.بدونی بعدش یه پرکاری اساسی منتظرته...
ای جاااااان خانوم معلم ما :) خوش به حالت که معلمی!
ساکن چهارخانه ی پیراهنش ...
۲۱ خرداد ۹۴، ۱۳:۲۷
چه هدر دوسداشتنی ای .. :)
پاسخ:
چه خوب که دوستش داشتین، خوشحال شدم :)
فاطمه
۲۱ خرداد ۹۴، ۱۴:۳۹
خَر / داد ! :))
پاسخ:
تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم :)))
رهگذر
۲۲ خرداد ۹۴، ۰۰:۱۸
سلام


منم نمیدونم...
عنوان پست جدیدت منو یاد یه آهنگ از آهنگ های حسین زمان به اسم "بوی تنهائی" انداخت
من دوست دارم گاهی کلماتی شبیه کلمات این آهنگ رو به پروردگار عالم بگم! :)


http://cld.persiangig.com/dl/mzTymt/Hossein%20Zaman%20-%20Booye%20Tanhaei.mp3




خدانگهدار
پاسخ:
ممنون....
آهنگه متن خوبی داشت ولی صدای خواننده ش خیلی بد بود :)))
خانوم ِ لبخند :)
۲۲ خرداد ۹۴، ۰۰:۵۵
خوشحالم که نیمه سیب سقراطی رو هنوزم میتونم بخونم : )
بلاگفا که از دست رفته فعلا اما خوشحالم که وبلاگای دوست داشتنیم به نوشتن برگشتن ..
سلام یکتا جان : )
پاسخ:
نیمه سیب سقراطی هم خیلی خوشحاله که شما هنوزم میخونیدش ^.^

سلاااااااااام دوست جان :)
رهگذر
۲۲ خرداد ۹۴، ۱۶:۵۸
سلام
جدی؟ خواهر و مادرم هم همینو میگن ، البته اونا میگن آهنگش متوسط رو به پائین هست... اما من سالهاست این آهنگو دوست دارم و... سالهــــــاست :)
پاسخ:
:))))
دیگه به هر حال سلیقه موسیقیایی افراد متفاوته!! 
fa mim
۲۳ خرداد ۹۴، ۰۰:۱۲
اینجا اصلا به دلم نمیشینه :(
چجوری انگیزه پیدا میکنی که بنویسی
پاسخ:
آدم باید کمی انعطاف پذیر باشه دوستم،برای من لذت بلاگفا و وب اصلیم رو نداره ولی نمیتونم معطل یه عده اجنبی باشم که،  والا:)))
سخت نگیر دختر جون... ؛)
مترسک ‌‌
۲۳ خرداد ۹۴، ۱۰:۱۷
صبحی یه پست این‌جا بود حالا که اومدم براش کامنت بذارم می‌بینم که نیست :|
پست پاک می‌کنی؟ ما وبلاگمون روی هواست، زندگی‌مونو باختیم، برو از خدا بترس :)))
پاسخ:
ببخشید...! 
اون پست حس بدی بهم میداد :|
مترسک ‌‌
۲۳ خرداد ۹۴، ۲۰:۲۱
آیا این کار درستی‌ست؟ آیا؟ :D
پاسخ:
خیر :))
انصارامینی
۲۴ خرداد ۹۴، ۱۴:۱۷
سلام یکتای عزیز
چقدر قشنگ می نویسی و گیرا.
تصاویری که گفتی خیلی هم شاعرانه می تونن باشن...لامپی که سوسو میزنه و...
خب حداقل به نظر میرسه ک ما یک دفعه بیشتر مهمون این دنیا نیستیم؛ پس چه بهتر که از همه چیز لذت ببریم و حتی پوست پوسن شدن دستمون رو هم یه تنوع بدونیم برای رهایی از تکرار هر ساعت بودن .
روزگار خوش.
پاسخ:
سلام بر شما

ممنون از لطف شما ، بزرگواری ... :)

زندگی همه ی همه ـش تکراره باید باهاش کنار اومد ، چاره ای نیست :)
مستر نیمــا .
۲۴ خرداد ۹۴، ۱۷:۰۷
کلا خردادو دوست ندارم!!
خهیچ جورشو
پاسخ:
در این حد مطلق ؟؟؟ :|
Bluish
۲۴ خرداد ۹۴، ۲۲:۰۸
خرداد باید خر باشد که تابستان خر نباشد :|
+اون توضیحات کنار وب رو خلی دوست داشتم
پاسخ:
هاهاهاها :)) دلیل معرکه ای بود ؛)
+ خوشحالم.که اینطور بوده^_^ ممنون از دقتت :)
دخترک کبریت فروش
۲۵ خرداد ۹۴، ۰۰:۴۰
من میخوام خرداد بهم نچسبه!! اصلا میخوام خردادا تموم شه که دلم براشون تنگ شه! باید کی رو ببینم؟ :)))
پاسخ:
خب من سکوت میکنم و به یه پوزخند شیطانی اکتفا میکنم :))
جدای از شوخی بالاخره تموم میشه!  والا آش دهن سوزی هم نیس ؛)
fa mim
۲۵ خرداد ۹۴، ۰۱:۰۳
چقد تو کامنت داری حسودیم شد :|
پاسخ:
بگو ماشالله ^_^
مثه شما عزلت نشین نشدم که خواهر،  نشستی پای بلاگفا :))
fa mim
۲۵ خرداد ۹۴، ۰۱:۲۷
ماشالا ماشالا :))))

قالب میخام یکتا . اینجا اصن قالبای درست حسابی نداره
چجوری قالب درس کردی؟
پاسخ:
^___^


من فقط هدر رو تغییر دادم ! میتونی برای آموزش بری اینجاها دوستان لطف کردن یه آموزش مفید مختصر و کاربردی دادن :


http://delestoon.blog.ir/post/15


http://inthemoon.blog.ir/1394/03/19/%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF
مصطفی موسوی
۲۵ خرداد ۹۴، ۰۱:۵۷
تعداد کامنت هاتون منو تحت تاثیر قرار داد!
بزنم به تخته البته
پاسخ:
^_^
تنها همدم ماه
۲۵ خرداد ۹۴، ۱۰:۴۳
نوبت ما هم میشه :دی
پاسخ:
میشه ، میشه :))
پگاه
۲۵ خرداد ۹۴، ۲۰:۱۴
اره اگه ماه رمضون مجبور بودی بری بیمارستان و تموم امتحانات میفتاد تو ماه تیر و با زبون روزه امتحان دادن و سرویس شدن دهن ، اون موقع دلت برای فصل امتحانات و خرداد تنگ می شد...
پاسخ:
:|
الان حرفی برای گفتن ندارم پگاااااااه !

موفق باشی خانم دکتر من ^_^
nila69
۶ تیر ۹۴، ۰۲:۳۴
منم اولین خرداد بدون امتحانم بود: -)
اما چسبید خدایی: -)
پاسخ:
ایـــــــــــــــــــــــول ، آره ه ه ه چسبیـــــــــــــــد ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">