از همین روز های کُند بیخودِ طولانی می گذریم ...

 

طبق قرار یک سال و یک ماه پیش باید میومدم و میگفتم یوووهو من از پس همه چی بر اومدم ولی خب ایضاً همه چی هم از دماغ ما دراومد. سال 98 برای من سال پر استرس و مهمی بود، سالی که ازش میترسیدم، از اینکه نتونم، نشه و تهش برام پشیمونی باشه. برام به شدت سال سینوسی بود، پر از حس های خوب و حس های بد، پر از خنده و گریه. 98 مهم ترین سال زندگی من بود، یه نقطه عطف و یه شروع برای تصمیم های بزرگ. حتما یه روز برای نوه هام تعریف میکنم سالی که از استرس آزمون جامع لبریز بودم، اعتراض برای گرونی بنزین به راه بود، شادی قبولی آزمون جامع هم به ماتم خطای انسانی ختم شد، دوران نامزدیم به دوری و کرونا گذشت و پروپوزالم در دوران قرنطینه تایپ شد و همه ذوقم برای خرید حلقه ازدواج با طلای 600 و اندی کور شد. دلخوشی های آدم از یه جایی بعد کوچیک و کوچیکتر میشن و دور و دورتر ... با اینهمه یه کور سوی امیدی ته دلم هست که نمیدونم برای بقاست یا توهمی از سر نا امیدی مطلق و یا معجزه عشق...

يكشنبه ۲۴ فروردين ۹۹
نظرات (۲۶)
هوپ ...
۲۴ فروردين ۹۹، ۲۱:۰۳
ای جان وسط این بلبشو چقدر خبر خوب می خونم امروز تو بیان.
منتظر این پستت بودم یکتا جان. نامزدیت مبارک :-)
پاسخ:
ممنونتم عزیزم :) 
خانومی ...
۲۴ فروردين ۹۹، ۲۱:۰۹
عههههههههه نامزد کردی مبارکهههههههههه خوشبخت بشی انشالله ❤❤
پاسخ:
ممنون مامان خانومی جان مهربون :) 
نسرین ⠀
۲۴ فروردين ۹۹، ۲۱:۲۷
و در عجبم که چطور هنوز زنده‌ایم و امیدوار.
تبریک بابت ازدواج و غیره:)
با شادی و دل خوش ان شالله
پاسخ:
گفتی که شاهکار شما در زمانه چیست؟
بالله که زنده ماندن ما شاهکار ماست


ممنون نسرین ک جانم :) 
عرفان ...
۲۴ فروردين ۹۹، ۲۱:۵۴
امید که همیشه هست ولی ...
پاسخ:
شایدم همیشه امید نیست ! ما همیشه به زور پیداش می کنیم !
بَلـ ـوط
۲۴ فروردين ۹۹، ۲۲:۱۳
فکر کردم خطای دید بوده بالا اومدن وبلاگت و روشن شدن ستاره‌ات :)

wow
تبریک می‌گم یکتای جُان، با قشنگ‌ترین آرزوها... ^_^

"با اینهمه یه کور سوی امیدی ته دلم هست که نمیدونم برای بقاست یا توهمی از سر نا امیدی مطلق و یا معجزه عشق..." می‌دونی انگار یه حس و تجربه‌ی جمعیه، آدم‌ها یاد گرفتن که هرچیزی می‌گذره. ما هم دل‌خوش به همین گذار و گذریم... امیدوارم به خوبی، به نور، به آرامش ختم بشه.
پاسخ:
ممنون بلوط رفیق قدیمی :)
ماچ ماچ :*

چاره چیه؟ همینقدر تباه ! 
مصطفا موسوی
۲۴ فروردين ۹۹، ۲۳:۱۰
به به
چند تا تبریک باید بگیم که کافی باشه خانوم؟ :)
پاسخ:
شما لطف داری مهندس :)
بانوچـه ⠀
۲۵ فروردين ۹۹، ۱۳:۰۷
به به ببین کی اینجاست... چقدر خوشحالم که اومدی و نوشتی دختر
پاسخ:
ممنون عزیزم ^_^
دیگه دارم خجالت می کشم ازتون !
رامین :)
۲۵ فروردين ۹۹، ۲۰:۰۷
سال 98 سال سختی بود، سال سختی بود، سال خیلی ساختی بود

مبارکه * 2

+ رمز پویا دارین دیگه؟
پاسخ:
نفس عمیق بلند ...

ممنونم رامین خان :)

+ اووووووف ...  پروسه جان فرسایی بود که همه دو دستی میزدیم تو سرمون !!! 
رامین :)
۲۵ فروردين ۹۹، ۲۰:۱۴
:)

+ من رمز پویا رو بابت سختی‌های گذشته نپرسیدم. بابت شیرینی موفقیت‌ها گفتم :))))
پاسخ:
آره واقعا آدم بعد از گرفتن رمز پویا با یه غروری از کنار عابر بانک رد میشد :))
مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
۲۵ فروردين ۹۹، ۲۲:۱۳
قطعا معجزه ی عشقه
مبارکه
پاسخ:
^__^

ممنونتم :)
פـریـر بانو
۲۶ فروردين ۹۹، ۰۰:۱۲
ای جان! :)
مبارکه این وصال...
از دیدن ستارۀ روشن وبلاگت خیلی خوشحال شدم...
امیدوارم حالت همیشه خوب باشه :*
پاسخ:
ممنون حریر بانوی مهربون :)
الهی ک حال همه خوب باشه و آرامش داشته باشیم :) 
مهر نویس
۲۶ فروردين ۹۹، ۰۷:۲۲
بگذرد به خیر....
مبارکه
پاسخ:
ممنونتم :)
مثه اسمت پر مهر نوشتی، بگذرد ب خیر...... :) 
ریش قرمز (میلاد)
۲۶ فروردين ۹۹، ۱۳:۵۵
سلام بر شما.

خوشی ها و تلخی ها که همیشه بوده و هستند و خواهند بود، مث زوجی که توی سر و کله هم می زنن اما همیشه تا پایان عمر کنار هم می مونن و بودن دوتاشونه که هر دوشون رو معنی دار می کنه و غیر تکراری :)))

امیدمون هم از این تکرار و گذرا بودن تاریخی این دو تاست. دیگه مطمئن شدیم با این چیزا تموم نمی شیم D:

ان شا ا... زندگیتون پر بشه از خوشی های بزرگ و دلپذیر و خوش بختی [گل نیلوفر]
پاسخ:
سلام آقا میلاد 
همون والا فقط با این وقایع آستانه تحملمون کش اومد :))

ممنونم از شما  محبت دارین :) 
Faber Castel
۲۶ فروردين ۹۹، ۱۶:۳۴
چقدر خوشحالم آپدیت شدنِ وبلاگت رو می‌بینم؛ بی‌نهایت.
توی نوشتارت ماتم بود و فکر می‌کنم آخر سالی این بیماری عجیب از دمار هممون درآورد،
اما با شناختی که ازت دارم می‌دونم بدتر از این‌ها هم سر راهت باشه از پسش برمیای،
اینم یکی از اون شوخی‌هاست، همیشه بخند، به بهترین نحو کنارش بزن،
امیدوارم خیلی زود دستات به دستای اون کسی که به قلبت تعلق داره برسه،
خیلی زود، زودتر از اون چیزی که فکرشو بکنی.
پاسخ:
ممنونتم فابر جان :)
هممون یه غم صد ساله داریم ک رسوب کرده... هر کسی یجور باهاش مدارا میکنه این روزا....

مرسی مرسی، منم امیدوارم، دلمون بسی تنگه :) 
اون روی سگ من نوستالژیک ...
۲۶ فروردين ۹۹، ۲۱:۴۶
سلام خانم دوست داشتنی
به به خوش خبر باشی مبارکه عزیزدلم خوشبخت بشی
و خوشحالم از ته ته قلبم اومدی این پست رو نوشتی و از پس همه چی بر اومدی خانم دکتر:********
پاسخ:
سلام دوست جانم
ممنون عزیزمممم 
لطف داری شما :) 
ماچ ماچ :*
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۹ فروردين ۹۹، ۱۵:۴۰
مهم اینه اون کورسوی امید هست، حالا بابت هر چیزی میخواد باشه:-)
تبریک و آرزوی عاقبت به خیری:-)
پاسخ:
ممنونتم حورا جان :) 
yasna sadat
۳۰ فروردين ۹۹، ۱۲:۵۱
عزیزم مبارک باشه🤩🤩🤩

ان شاءالله خوش بخت بشین

پاسخ:
ممنونم یسنا جان خوب :) 
گاه نوشته های یک مسافر
۳۰ فروردين ۹۹، ۲۰:۵۹
تبریک بابت نامزدی :)

+حقیقتا امیدوار نباشیم چی باشیم؟
اپشن دیگه ای نداریم .
پاسخ:
ممنونم ازت :)

آره انگار گزینه دیگه ای نداریم :|
نرگس ...
۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۲:۲۹
به به یکتا جان ...
دیگه که باید بگم خانم دکتر دیگه 😍
تبریک بابت نامزدی ، بسی ذوقیدم از خبرهای خوبت😍
پاسخ:
ممنونم نرگس جان مهربون :)
کو تا من درسم تموم شه هعی... :/
چوگویک ...
۴ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۲۵
نامزدیت مبارک باشه عزیزم ان شا الله کرونا تموم شه دوریا از بین برن
و جواب آخریش میشه معجزه عشق :)
پاسخ:
خیلی ممنونتم :)
آره والا یه زندگی معمولی عادی داشتیم قدر ندونستیما 
گلی یاس
۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۱۳:۳۴
با تاخیر نامزدیتون مبارک :)دلتون شاد
پاسخ:
ممنونم ازت :) 
عباس زاده
۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۰۲:۵۲
سلام
طاعات و عبادات قبول باشه
چند سال دیگه به این موضوعات میخندید و میگید ما هم دنبال چیا بودیم
اون موقع ها چقدر ارزونی بود
پاسخ:
سلام، ممنون از شما
نمیدونم...امیدوارم حق با شما باشه... 
هرچند بازم فکر میکنم آدم استرس هایی ک کشیده رو فراموش نمیکنه... 
آرمتیس
۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۰۸
طاعات و عبادات قبول باشه



موفق باشید
امیر عزیزی
۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۱۳
سلام ازدواج تون رو تبریک میگم . خوش بخت بشید
پاسخ:
ممنون و متشکر 
هانی هستم
۴ خرداد ۹۹، ۱۶:۱۵
پس گل در بر و می در کف و باقی ماجرا! مبارکه!
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
نازمست
۴ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۲
سلام یکتا جان جانان م
خوبی عشق جان؟
احتمالا یکم فکر کنی یادت میاد منو
سالها پیش .. وبلاگ مستان سلامت میکند
تبریک میگم بسیار بابت نامزدیت
آرزوی سعادت و سلامت برات دارم عزیزم
پاسخ:
آره یادم میاد، البته ک یادم میاد :)
عزیزمممم چقدر خوشحالم کردی
چقدر ذوق کردم
ممنون عزیزم، همچنین خودت نازمست خوبم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">