جام جهانی چشمهایت...

آن وقتها همه چیز برایم سیاه بود، تاریک بود، ظلمات بود. تمام هزار فرسنگی که یک تنه گز کرده بودم بوی نمناک و سردی میداد و تمام راه‌های پیش رو به در چهار قفلی می رسید که انگار برای ابد بن بست خواهند ماند. تو یادم دادی درها برای باز شدن خلق شده‌اند. یادم دادی در همان ظلمات محض دنبال خودم بگردم، تو همه‌ی امید نداشته‌ام را هر شب برایم مرور می‌کردی تا مزه‌ی رهایی از اینهمه تاریکی را به من بچشانی. مرا وعده می‌دادی به راه، به روشنایی، به روزهای خوب، به سختی‌های آسان، به آسان‌های سخت، به گذر کردن، به جاری شدن، رفتن، رسیدن. مؤمن بودی به منی که به خودش ایمان نداشت. به کسی که بلد راه نبود، بلد خودش نبود و در یک چاه تاریک بی‌انتها معلق بود. نرفته و نرسیده تشویقم می‌کردی، تاییدم می‌کردی و مطمئنم می‌کردی که این در باز شدنی ست. آنقدر زیر گوشم آوای روشنایی سر دادی که مؤمن شدم به تو. به چشم‌هایی که باور را به وجود آدم می‌گستراند. به لبخندی که تایید بود. و من به دلگرمی از جنس تو مؤمن شدم. رفتم. رسیدم. مرارت‌ها کشیدم و رسیدم، جان کندم و رسیدم. اما تو  تو رفیق نیمه راه شدی. رفتی. نماندی. نماندی تا روی قله بودنم را به تماشا بنشینی و حظ ببری. حالا‌ هزاره‌هاست که رفته‌ای، که نیستی، که ندارمت. این روزها نبودنت عجیب سنگینی می کند، می‌کُشد، می‌میراند. مثل برزیلی شده‌ام که در همه‌ی سال‌های جام جهانی میان کرور کرور هواداری که برایش هورا می‌کشند، دلگرمی حضور تو را کم دارد. تایید تو را، تشویق تو را، چشم‌های تو را محتاج است. وقتی بعد از آنهمه راه، آنهمه جان کندن، نباشی که به اوج رسیدنم را ببینی، نباشی که تاییدم کنی، که تشویق کنی؛ وقتی رضایت چشم هایت را نداشته باشم، هنوز هم در همان چاه عمیق بی انتها گُم ام، هنوز همه جا سیاه است، تاریک است، ظلمات است.

 ã‚«ãƒ©ãƒ•ãƒ« のデコメ絵文字 چالش رادیوبلاگی‌ها

 ã‚«ãƒ©ãƒ•ãƒ« のデコメ絵文字 دعوت از فابر و بلوط

يكشنبه ۲۰ خرداد ۹۷
نظرات (۱۷)
.Faber K 
۲۰ خرداد ۹۷، ۱۸:۳۶
برای اولین‌بار چقدر دلم اشک شدن می‌خواست؛
فقط دلم می‌خواد بخونمش، بخونمش و هیچی نگم :)
پاسخ:
ای بابا ... ای بابا ... 
دلت خرم :)
قاسم صفایی نژاد
۲۰ خرداد ۹۷، ۱۸:۴۵
او هست. همه چیز اوست و تا ابد می‌ماند
پاسخ:
:)
آسـوکـآ آآ
۲۰ خرداد ۹۷، ۱۸:۵۸
چقدر خوبه که نوشتی
حتی به بهونه جام جهانی چشمهات :)
جات خیلی خالی بودا آآآ
پاسخ:
چقدر خوبی تو آخه دختر ^_^
ریش قرمز (میلاد)
۲۰ خرداد ۹۷، ۱۹:۰۳
حال من همچو غزالی است، گرفتار به دام
برده صیاد ز خاطر، بنشسته اسـت به جام
پاسخ:
به به :)
ح. شریفی
۲۰ خرداد ۹۷، ۲۳:۲۵
گفتید برزیل یاد ۷ بر ۱ افتادم :)
دلتون به نشاط، ممنون بابت مطلب
پاسخ:
:))

بزرگوارید ... 
خانم کوچیک
۲۱ خرداد ۹۷، ۰۵:۰۳
قشنگ بود
زیاده‌گویی نداشته
^_^
پاسخ:
ممنونم ^_^
گندم بانو
۲۱ خرداد ۹۷، ۱۲:۴۸
وقتی یهو همه با یه موضوع مشترک مینویسن.... حسودیم میشه به قلم بعضیا!!!
پاسخ:
همینکه به یه هول و ولایی افتاده مجازستان آدم کیف میکنه :)
والا انگار گرد مرده پاشیده بودن بهش :))
مب هم
۲۱ خرداد ۹۷، ۱۴:۰۰
دوسش داشتم بسی....
پاسخ:
سپاس :)
رهگذر
۲۲ خرداد ۹۷، ۰۶:۰۲
سلام
ان شاء الله رفیق نیمه راه ت برگرده و....
اما در نهایت! ان شاء الله هرچی خیر هردوتون هست اون براتون اتفاق بیفته.


اگر روزی از دوست خود جدا شدی ، مبادا که بر جدایی اش افسرده و غمگین گردی
زیرا آنچه از وجود او در تو دوستی و مهــر برانگیخته است ای بسا که در غیابش روشن تر و آشکارتر از دوران حضورش باشد ، چنان که کـوه نورد از میان دشت کـوه را روشن تر می بیند.(جبران خلیل جبران)

من این جمله جبران خلیل رو خیلی قبول دارم. درستی حرفش رو بارها دیدم و...
و نمیدونم چرا پستت منو یاد یکی از آهنگ های ابی انداخت! آهنگ: اون دو تا مست چشات.
پاسخ:
:))
خوبه اون پایین بطور چشمک زن لینک چالش رو گذاشتمااا !!!
در ثانی رفیق اگه ارزش رفاقت بدونه وسط راه کم نمیاره و جا خالی نمیده !
اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش ! اینطوریاس خلاصه ... :)
بهار :)
۲۲ خرداد ۹۷، ۱۰:۳۶
سلام خاله جونم عالی نوشتی:)

نوشتم بیا بخون p:
پاسخ:
سلام بهار جان
عالی نگاه شماست :)

چشم میخونمت :)
صبا مهدوی
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۶:۴۷
با اینکه نوشتت دلبره ولی من مات تصویر توئم:-)
+این دلگرمیه که گفتی چیز غربیه...
پاسخ:
آخ آخ صبا ... اون آهنگ محسن یگانه ... با من غریبگی نکن ... تو نمیدونی منو یاد چه روزایی انداختی دختر ... 
سجاد عبدی
۲۴ خرداد ۹۷، ۱۳:۲۰
فعلا بین اونایی که تا الان خوندم در رده یکم قرار داره قلمتون :)
پاسخ:
تشکرات فراوان :)
سنجاب کوچولو
۲۶ خرداد ۹۷، ۲۰:۴۱
عالی بود :)
پاسخ:
سپاس :)
آقای سر به هوا ...
۲۹ خرداد ۹۷، ۱۳:۳۹
چه قالب آشنایی :دی
دنبال شدی رفیق ..
پاسخ:
:))

سپاس ...
سهراب
۱۹ تیر ۹۷، ۱۱:۱۱
چقدر خوب بود ...

چقدر زیبا بود ...

چقدر دلم به درد اومد ...
پاسخ:
ممنون که وقت گذاشتی و خوندی :)
اجاره آپارتمان مبله در تهران
۲۶ مهر ۹۷، ۱۰:۵۶
غمگین اما زیبا بود ... موفق باشید ...
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
talakar
۶ اسفند ۹۷، ۲۳:۰۷
وبلاگتون عالیه
پاسخ:
سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">