قسم به کالریک ...


| من نمی‌دونم چرا تا حالا توی این همه فرم و پرسشنامه‌های مختلفی که پُر کردیم هیچ سازمان و نهاد و بنی بشری نیومد یه سوال اضافه‌تر به مهمی چپ دست یا راست دست بودن بذاره که " آقا/خانم محترم شما گرمایی هستی یا سرمایی؟ " که یه جاهایی جدامون کنن این همه زجر نکشیم! از وقتی یادم میاد همیشه، همه جا یکی بوده که من سر گرمایش و سرمایش محیط باهاش به توافق نرسیدم که نرسیدم! بعد این سرمایی‌ها چرا انقدر زور میگن خب؟ سر ظهر توی این گرما که به قول دوستان خر تب میکنه اونم توی محیط بسته‌ای مثه اتوبوس، یارو هی رفت، هی اومد به راننده گفت سرده کولر رو خاموش کن، آخه آقا داداش بزرگوار اینهمه آدم توی اتوبوس هست، چقدر خودخواه آخه! سرده توی این ظل آفتاب؟ ریلی؟ :| یا مثلاً توی خوابگاه که نگم براتون رسماً جنگه! هی خاموش، هی روشن، هی کم، هی زیاد یا اصلاً چرا راه دور بریم؟ همین مامان خودم که بهم میگه در اتاقتو ببند سوز میاد یا میگه وووویییی می‌بینمت یخ میکنم! :| گرفتار شدیم ... بعد این سرمایی‌ها چرا انقدر زور میگن خب؟ リクエスト、泣く、気持ち、顔文字、表情 のデコメ絵文字|

ミントブルー のデコメ絵文字
نظریه کالریک : اینجا
پنجشنبه ۱ تیر ۹۶
نظرات (۳۰)
.: جیرجیرک :.
۱ تیر ۹۶، ۱۵:۵۶
یعنی الان ما خودمون ساطع کننده ی کالریک استیم. در نتیجه باید بهمون توسل بجویند تا گرم شن :)

+ هاتِ کی بودی تو؟ :))
پاسخ:
اگه این نظریه منسوخ نمیشدااا هی همو بغل میکردیم کالریک منتقل میشد، تموم میشد میرفت :)

+ :)))
دچـــــ ــــــار
۱ تیر ۹۶، ۱۵:۵۶
من هم این چالش رو با همکارم دارم :)
پاسخ:
خدا صبرتون بده :)
قڵ جیه‌ڵگ
۱ تیر ۹۶، ۱۶:۲۶
من فکر کنم سرمایی باشم ولی تقریبا مخالف کولر نیستم!حتب عاشق شرجی بندرعباس بودم اون روزها...
گرمایی ها سوسولن!
پاسخ:
خب همین که با کولر کاری ندارین خوبه ؛)
ولی واقعنی توی هوای شرجی من نفسم بالا نمیاد :))
آسو نویس
۱ تیر ۹۶، ۱۶:۴۸
ببین من شنیدم سرما وجود نداره و وقتی گرما میره سرد میشه
عین تاریکی ک وجود نداره و عدم نور رو میگن تاریکی
پاسخ:
چرا اینهمه علمی ش میکنی خو ؟ :))
کولر رو زیاد کنن ، شوفاژ رو کم ! همین :)
تیردخت :)
۱ تیر ۹۶، ۱۶:۵۱
آخ آخ آخ گفتی ...
بد تر از اون اینه که سر ظهر توی گرما میری کولر رو روشن میکنی بعد هر چی لعن و نفرینه سرازیر میشه ...آخه انصافه؟
پاسخ:
همون ! چرا اینا سنسور گرمایی ندارن ؟ :)))
نگین ...
۱ تیر ۹۶، ۱۷:۰۴
تفاهم داریم . کی بیام بریم محضر؟؟؟ :))
پاسخ:
جووووون :))
مترسک ‌‌
۱ تیر ۹۶، ۱۷:۲۶
حالا من نه سرمایی‌ام نه گرمایی، صرفاً طاقتم محدوده! نه طاقت گرما دارم و نه طاقت سرما! D:
پاسخ:
شما برو توی ستینگ ـت تیک یه کدومو بزن :))
مَـهدی (میرزای قدیم)
۱ تیر ۹۶، ۱۷:۲۷
یعنی بگم منو همسرم شبها رو یک تخت میخوابیم، در حالیکه من با شلوارکمو یه رکابی و پنکه رو موضعی زدم سمت خودم، و مثل یه ضربدر گُنده خوابیدم، و همسرم زیر پتو چپیده و سرش بیرونه و یه گوشش رو بالشته و یه گوش دیگه ش هم با ساعد دستش پوشونده که نچاد، باور میکنی؟ منم باور نمیکنم تا شب بشه و این چالش شروع بشه... و صبح باز باورم نمیشه تا شب که....
پاسخ:
:))) 

ولی چه سخت ...
من که طاقتشو ندارم ! یادم باشه در شروط ضمن عقد قید کنم اختیاره تنظیم دمای محیط با منه :))
خانومی ...
۱ تیر ۹۶، ۱۷:۳۸
مامان منم سرماییه. منتها وقتی زمستون میشه هی میره بخاری رو کم میکنه :/
پاسخ:
خب این که شد گرمایی  0_O

بخاری کم کردن که خوبه ! بابا من زمستون میرم در و پنجره باز میکنم ، مامانم منو میزنه :)))
خانومی ...
۱ تیر ۹۶، ۱۸:۳۹
خب تابستون نمیزاره کولر روشن کنیم و هی میره خاموشش میکنه میگه من سردمه زمستون هم هی میره بخاری رو خاموش میکنه :||
پاسخ:
من‌حرفی ندارم :))
هوپ ...
۱ تیر ۹۶، ۱۹:۲۱
از طرف یه چپ دست میگم که این گزینه هیچ دردی رو از ما دوا نکرده! نه سر جلسه کنکور صندلی مخصوص داشتیم نه الان یونیت دست چپ داریم! :-/
در ضمن سرمایی هم استم!! ولی تمام سعیم اینه که گرمایی ها رو اذیت نکنم ؛-))
پاسخ:
ع صندلی چپ نداشتین ؟ چه سخت، چه گناه داشتین :|

آفرین بهت ادامه بده :)
مهر2خت 69
۱ تیر ۹۶، ۲۰:۰۵
واقعا
اصن بیا یه کمپین حمایت از گرمایی های مظلوم تشکیل بدیم:)))
پاسخ:
خیلی طفلکیم‌ ما :))
Mr. Moradi
۱ تیر ۹۶، ۲۱:۱۵
من توی تابستون گرمم میشه و زمستون سرد. گرما رو بیش‌تر طاقت میارم تا سرما! از سرما خوشم نمیاد. البته منظورم سرمای کولر نیست که من از این‌نوع سرماها استقبال می‌کنم :دی
پاسخ:
همین دگ ، من گرما رو اصن طاقت نمیارم ، نه از‌ نوع خورشید نه از نوع شوفاژ و بخاری :))
هیده ...
۱ تیر ۹۶، ۲۳:۰۴
واقعا همکاری سرمایی ها و گرمایی ها خیلی سخته ...
من که سینوس هام از بین رفت تو این راه .
پاسخ:
الهی ی ی ... 
رهگذر
۲ تیر ۹۶، ۰۱:۵۲
سلام

به نظر من در کل هوای طبیعی طبیعت از همش بهتر هست. منتهی زمستان ها گاهی کمی سرد هست و به شخصه ترجیح میدم یه وسیله گرمائی باشه که فضای اتاق رو کمی گرم و متعادل نگه داره. همچنین به نظر من انسان میتونه طبع بدنش رو به مرور تغییر بده.
پاسخ:
سلام

هوای طبیعت داغه :|
♫ شباهنگ
۲ تیر ۹۶، ۰۶:۳۵
بنده با این کامنت به عنوان یه سرمایی که همیشه گرمایی‌ها بهش زور میگن اعلام وجود می‌کنم
پاسخ:
شما جز اقلیت ها هستی :))
رهگذر
۲ تیر ۹۶، ۲۱:۵۳
فکر کنم راست میگی - اما هوای طبیعی جائی که ما زندگی میکنیم خوب هست ، اینقدر گرم نیست که اذیت کنه.
پاسخ:
خوش به حالتون پس ... 
رهگذر
۳ تیر ۹۶، ۰۵:۱۸
سلام
آره ، شاید بشه گفت در این زمینه خوش به حالمون ؛ اما من فکر میکنم در بعضی زمینه ها هم میشه به شما گفت خوش به حالتون. به هر حال در این موارد هر جائی یا هر چیزی مزایا و معایب خاص خودش رو داره.

نمیدونم این جمله پائین از کی هست. اما سوال یا تئوری جالبی رو مطرح میکنه!!!

گالیله غلط کرد گفت زمین می‌چرخه!
اگه می‌چرخه پس چرا خنک نمیشه؟؟؟
پاسخ:
 :))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۳ تیر ۹۶، ۱۶:۳۹
زمستون ها-_- من میگم شما لباس درست و حسابی بپوشید بخاری رو کم کنیم!! کسی گوش نمیکنه! و این چنین میشه که لباس زمستونی های من بلااستفاده میمونند!
پاسخ:
آفرین دقیقا منم تموم بافت هام نو مونده :دی 
پـــــر ی
۳ تیر ۹۶، ۱۸:۵۰
والا من سرمایی ام ولی همیشه هم زور گفتن، طوریکه تو چله تابستون مجبور شدم سویی شرت بپوشم که از شدت باد کولر یخ نکنم
بوخدا:)
پاسخ:
آخی دلم سوخت ... به سویشرت فکر میکنم خفه میشم الان :دی
تو کا
۳ تیر ۹۶، ۲۲:۳۷
من مثه چی گرماییم :دی
تازه دیده شده بعضی وقتها از زور گرمای وارد شده بهم نشستم های های گریه کردن :|
پاسخ:
میفهمم واقعا منم از گرما کلافه میشم و میخوام زاااار بزنم !
تو کا
۴ تیر ۹۶، ۰۱:۱۶
@نگین

تو مگه با من نمی خواستی بری محضر؟ :|

پاسخ:
وااااا نگین :/ چندتا چندتا ؟ :دی
ستاره برفی
۴ تیر ۹۶، ۰۵:۱۷
ما هم تو خونه این مشکل داریم با جناب همسر خان
جایی که ایشون میشینن واسه تی وی دیدن و کلا استراحت تو خونه، دقیقا جلوی باد کولره
بعد من تو آشپزخونه دادم خفه میشم از گرما، تا کولر روشن می کنم 5 دقیقه نمیشه میگه خاموشش کن :/
جاشم تغییر نمیده :l
پاسخ:
ای بابا :/ 
چیدمان مبل و تی وی رو عوض کنید ؛)
Fa E||a
۴ تیر ۹۶، ۰۵:۴۱
سعی کن با من هم یجا نباشی :دی
عکس پتومو نشونت بدم توی این خرگرما؟ :-"
پاسخ:
اصن شدیدا بهت میاد از اون سرمایی زورگوها باشی !!
کامنتتو خوندم پُختم از گرما :)) 
پتو :/
ستاره برفی
۴ تیر ۹۶، ۲۳:۴۱
اتفاقا تو فکر تغییر چیدمان هستم
البته اگه ایشون همکاری کنن
ولی کلا رو مبل نمیشینه
دراز میکشه جلوی تی وی :دی
پاسخ:
خو پ مبلُ تکون نده ! تی وی رو جا به جا کن :))
Bluish
۵ تیر ۹۶، ۱۸:۲۵
ای بابا
ای بابا


+چقد حس خوب داره اینجا، تا بازش کردم پرت شدم به تابستون۹۲ و حسای تکرارنشدنیش...
پاسخ:
هعی ... پیر شدیم دگ رفیق قدیمی :))
wit ch
۷ تیر ۹۶، ۰۵:۵۰
به شششششششششدت باهات موافقم
بیا بغلم اصن😂تاحالا با کسی این همه موافق نبودم.😂
اصن داستان داریما..
پاسخ:
جووون بابا 😍
کجا بودی تا حالا ؟ 😁
حاج خانوم
۷ تیر ۹۶، ۲۲:۵۶
با سرمایی ها به از این باش!
بعضیاشون خیلی مظلوم واقع میشن
نمونش خود من که چله تابستون دارم سرفه میکنم :/
بخاطر اسپیلت لعنت الله علیه
پاسخ:
طرفای ما همه سرمایی ها قلدرن :))
خاکستری روشن
۱۸ تیر ۹۶، ۰۷:۱۶
منم گرمایی ام )):
پاسخ:
پس همدردیم ! 
حمـ ید
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۱:۵۰
من نه کولر روشن میکنم نه خاموش
ازونور توی زمستون هم نه بخاری روشن میکنم نه خاموش
کامنتارو خوندم بلکه یکی مث من باشه، هیشکی مثه ک اینقد مریض نیست:(
خونسردم فک کنم:دی
پاسخ:
شما شدیداً خنثی هستی ، شدیداً :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">