چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ...

تقریباً 48 ساعت دیگه شب یلدا شروع میشه. در صفحات مختلفِ مجازستان از دو هفته قبل همه چیز بطور مسخره آمیزی به خاطر شب یلدا آف خورده ، از شکلات نوتلا و لباس زیر و کیف و کفش چرم و زیورآلات دهاتی اناری شکل بگیر تا فلان کافی شاپ و بهمان آرایشگاه معروف و اپیلاسیون و هر کوفت و زهر مار دیگه ای که فکرشو کنی! فقط به خاطر یه دقیقه لعنتی دارن خودشونو خفه می کنن. خب که چی ؟ همه که بیکار نیستن برن دور دور و تو هوای سرد و برفی، داغ داغ باقلا بخورن و هی بلند بلند بخندن و همدیگه رو سوپرایز کنن و برن کنسرت و استوری اینستاگرام لعنتی رو روی انگشت بچرخونن. یکی هم هست مثه من که مجبوره شب یلداش رو پشت میز پای لپ تاپ با کلی مقاله و تحلیل پیک انواع و اقسام نمودار آنالیز TEM و SEM غیره و ذلک سر کنه و هر 15 دقیقه یه بار به کل نظام آموزشی و دانشگاه و دانشکده و اساتید عالم فحش بده بزنه تو سر خودش ! همه که هندونه شب یلداشون قرمز و شیرین نیست، ما یه عمر هندونه هامون سفید و بدمزه ست و حافظ بهمون نمیگه " ای دل غم دیده حالت به شود دل بد مکن/ وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور " ، ما یه عمر پاییز رو جون می‌کنیم و زمستونو آه می کشیم ، یه عمر هی تو راهیم ، هی نمیرسیم هی نمیرسیم هی نمی رسیم هی نمی رسیم ... ما یه عمر هیچی برامون آف نمیخوره که هیچ، باید دوبل هم بهاشو بدیم و به پاش سگ دو بزنیم ، ما یه عمر یلدامون نا مبارکه ... カラフル のデコメ絵文字 

 [1]

خبر دارین دلم براتون کوچولو شده ؟ 凛音 リクエストありがとう のデコメ絵文字

يكشنبه ۲۸ آذر ۹۵
نظرات (۲۴)
. عارفه .
۲۸ آذر ۹۵، ۲۲:۴۶
عکس آواتار من اصلا کاری به یلدا نداره هاااا، من بچه خوبی ام، دعوا نکنید!
[آیکون سوت زدن و لبخند ملیح]
پاسخ:
این مال شما بچه ی خوب カラフル のデコメ絵文字
آوو کادو
۲۸ آذر ۹۵، ۲۲:۵۰
چه دل پُری...
به قول شما یه دقیقه بیشتره... غصه خوردن نداره!
خیلی ها تنهان و اینستاشون فقط برا مردم قشنگه
:-))
پاسخ:
:))
شما بذار به حساب فشار درس و مشق 

بفرمایین カラフル のデコメ絵文字
رامین :)
۲۸ آذر ۹۵، ۲۲:۵۶
مزیت شب یلدا اینه ک یه دیقه بیشتر میتونین فحش بدین .
لعنت ب پروپوزال :|
پاسخ:
پروپوزال اولشه آقاااا :))

بفرمایین カラフル のデコメ絵文字
گمـــــــشده :)
۲۸ آذر ۹۵، ۲۲:۵۸
دل ما هم برای شما کوچولو شده
پاسخ:
پس به شما دو تا قاچ میدم :)) カラフル のデコメ絵文字カラフル のデコメ絵文字
a. mnd
۲۸ آذر ۹۵، ۲۳:۰۱
منم SEM اینا دارم این متن شما رو خوندم حس کردم باید غمگین باشم :)))
غصه نخورین کنار SEM و XRD و غیر و ذلک هم میشه خوشبخت بووووود
پاسخ:
پ بیایین دو تایی غصه بخوریم :))

بفرمایین カラフル のデコメ絵文字
رامین :)
۲۸ آذر ۹۵، ۲۳:۰۲
ببخشید من باید دلداری میدادم ولی بیشتر اوج گرفتم :)))

مرسی :)
پاسخ:
نه اتفاقا خوب بود ، اینجوری بهش نگاه نکرده بودم :))
Mr. Moradi
۲۸ آذر ۹۵، ۲۳:۰۹
ناراحت نباشین :) یلدای من هم دقیقا همین شکلی بوده همیشه! البته نه پشت لب تاپ و مقاله! ورژن دانش آموزیش :)) پای زیست و درس و امتحان و اینا :))
پاسخ:
یادمه یه بار فردای شب یلدا امتحان ادبیات داشتیم ، خیلی زیاد هم بود !
بعد فرداش معلممون اومد گفت آره بچه ها با هر تخمه و هندونه ای که میخوردم با خودم میگفتم الان دانش آموزای من دارن درس میخونن :/
آدم چی بگه :))

بفرمایین カラフル のデコメ絵文字
خانومی ...
۲۸ آذر ۹۵، ۲۳:۱۰
اصلا زدی به هدف ها .
حالا ما توی جمع هم باشیم فرقی به حالمون نداره ، همینجوری منزوی و کم حرفیم . البته امسال تصمیم دام با آقامون یه یلدای خلوت و دوتایی داشته باشم ، امیدوارم دوتایی ش از دورهمی ش خیلی قشنگ تر باشه ...
پاسخ:
آفرین به تصمیمت و این دو تا قاچ هم مال شما و آقاتون :)) カラフル のデコメ絵文字カラフル のデコメ絵文字
آقاگل ‌‌‌‌
۲۸ آذر ۹۵، ۲۳:۱۲
از سالی که رفتم دانشگاه دیگه هیچوقت یلدا رو ندیدم. دیگه شب یلدا برام فرقی با شب های دیگه نداره. وقتی غذای دانشگاه رو میخوری. و وقتی کل میوه ای که گیرت میاد بعضی وقتا همون سیب و پرتقالای سلفه و بس! :/
پاسخ:
واااااای غذای سلف رو یادم نبود :))

بفرمایین カラフル のデコメ絵文字
.: جیرجیرک :.
۲۸ آذر ۹۵، ۲۳:۱۴
"ما یه عمره هی تو راهیم، هی نمی رسیم..." با لحن پسرخاله خوندمش. بعدشم باید دماغتو بکشی بالا و سرتو عقب جلو کنی که کلاهِ بافتت تکون تکون بخوره. من این پروسه رو یه دور انجام دادم بعد تایپ کردم :دی

+ سلـــــــــــــــــــام یکتا ^_^
یک عدد جیرجیرک جیغ جیغو استم که به وجد اومده و بیش تر داره جیر جیر می کنه :))
پاسخ:
یه دور دگ انجام بده منم ببینم ، تولوخداااااااا :))

سلام به روی ماهت :*
جون به جیرجیرت :) カラフル のデコメ絵文字
پرتقالِ دیوانه
۲۸ آذر ۹۵، ۲۳:۱۷
صد سال اولش سخته یکتا
خوب میشه
من فلسفه اون یکه توی کوروشه رو نمیفهمم
دل ما که محو شده اصن -_-
پاسخ:
فلسفه بافی نکن هندونه بخور :)) カラフル のデコメ絵文字
هیده ...
۲۸ آذر ۹۵، ۲۳:۲۲
حالا خودتو اماده کن که طی چند روز آینده و بعدش فقط عکس ِ انار و هندونه و حافظ و اینا لایک کنی (((: .

یلدا برای اونایی که درس دارن یعنی یه دقیقه بیشتر درس خوندن |: . سلام هم نوع.

+ من هی اومدم پیغام بدم بگم عزیزم کجایی ؟ دقیقا کجایی ؟ که یادِ عکس ِ اخرین پست ِ خودت ( که نشون از یه عالمه درس و مشق داشت ) می افتادم و می گفتم اونم درس داره ... خلاصه رسیدن به خیر (: .
پاسخ:
وااااااای من ! یادم نیار هیده :)))

سلام かわいい のデコメ絵文字

عزیزمی رفیق جانم カラフル のデコメ絵文字
صبا مهدوی
۲۸ آذر ۹۵، ۲۳:۲۷
یلدات مبارک!

قاچ هندونه ما فراموش نشه :)
پاسخ:
معلومه شکمویی هااااااااااا :))
بفرمایین カラフル のデコメ絵文字カラフル のデコメ絵文字
هوپ ...
۲۹ آذر ۹۵، ۱۱:۴۴
پس دلیل کم کاریت همین بود...
ما هم دل تنگ نوشتنت بودیم :)
پاسخ:
آره خلاصه بر من ببخشایید :)

بفرما خوب جان カラフル のデコメ絵文字
دچــ ــــار
۲۹ آذر ۹۵، ۱۳:۴۱
چقدر مبتلای پایان نامه زیاد داریم توی بیان :))

خوبه که دلتون برای بچه ها اونجوری شده :)
پاسخ:
یحتمل ما همون گروهی بودیم که یهو اومدی بلاگفا ، یهو کنکور دادیم ، یهو دانشجو شدیم و القصه :))

چه جوری دخیخاً ؟ ؛)

سهم شما カラフル のデコメ絵文字
مهر2خت 69
۲۹ آذر ۹۵، ۲۳:۳۷
خب حالا چقدر خشن
من روحیه ام حساسه خب:)
پاسخ:
:)) پس بفرما カラフル のデコメ絵文字
ریش قرمز (میلاد)
۳۰ آذر ۹۵، ۲۰:۰۳
یلدای ما شب زنده داران که به قوت قبل پابرجاست، با چای های همیشگی . سکوت دل شب ... [گل]
پاسخ:
" شب زنده داران " خیلی خوب بود ! واقعاً ...

بفرمایین カラフル のデコメ絵文字
مهندس دانیال
۳۰ آذر ۹۵، ۲۱:۳۹
سلاااااااااااااااام :)

یلداتون مباااااارک :) یه قاچ هندونه من هم بده ، با این پست گذاشتنت :دی یلدا یعنی یه دیقه بیشتر خوابیدن! غم و غصه اش کجا بود خخخخ
پاسخ:
سلام :)

اصن شما دیر اومدی هندونه ها تموم شد رفت :))
خودت یه دونه دگ بشکن بخور カラフル のデコメ絵文字
بدمست .
۱ دی ۹۵، ۱۵:۲۳
چه عجب گر دل من روز ندید// زلف تو صد شب یلدا دارد
جناب فیض کاشانی
واسه یلدای گذشته بود، میگن امسال دوتا یلدا داره البته، امشب هم به قولی طولانی ترین شب ساله ...
خلاصه یلدا مبارک
:))
پاسخ:
یکی کم بود دو تا شد ؟ چرا خب ؟ :))

یلادای پساپس و پیشاپیش شما نیز هم カラフル のデコメ絵文字
آبان ...
۱ دی ۹۵، ۲۲:۳۱
یلدای منم مزخرف بود ..اونقدر مزخرف که حتی نشستم سر پایان نامه ام ..
پاسخ:
پس انقدرام مزخرف نبوده ؛) 
شب یلدا تمدید شده مثه که カラフル のデコメ絵文字
نی لو
۳ دی ۹۵، ۲۲:۳۴
آنالیز TEM و SEM قلب قلب قلب قلب!
هم رشته اییم؟ :دی مواد میخونم من!
پاسخ:
نزدیکیم مث که ؛)
من نانوفیزیک میخونم 
gandom baanoo
۴ دی ۹۵، ۲۰:۲۳
ای بابا!!! این روزام میگذره... یه روزی دلت واسه همین روزا تنگ میشه :)
پاسخ:
این تئوری همیشه آرومم میکنه گندم ؛)
جولـ ـیک
۵ دی ۹۵، ۰۱:۰۰
حالا میخوای شما خودشو نزن :|
پاسخ:
چشم :))
لیلا
۵ دی ۹۵، ۰۲:۲۵
ای جون ...دل ما هم برات کوچولو شده یکتای جان:)
یلدای منم با کلی جزوه و اینا به سر شد ...هندونه هم نداشتیم:(
پاسخ:
شب بلند زمستون باید بشینیم درس بخونیم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">