من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی ...

چهارشنبه ۳ آذر ۹۵
نظرات (۳۹)
بهار پاتریکیان D:
۳ آذر ۹۵، ۲۲:۵۱
چقدره قشنگ و اینا :))
پاسخ:
تهیه و تنظیم از‌جناب مترسک ؛)
آقاگل ‌‌‌‌
۳ آذر ۹۵، ۲۲:۵۴
درهرنفس اینست دعایم همه جانا(مترسک جانا) :
" در زیر و بم زندگى آزرده نباشی! "
پاسخ:
مزرعه مترسک از بین نمیره بلکه از وبلاگی به وبلاگ دیگه منتقل میشه :))
gandom baanoo
۳ آذر ۹۵، ۲۳:۱۰
چقد امروز روز خوبی بود ^__^
متر بازم از این کارا بکن :)
پاسخ:
متر اینجا ، متر اونجا ، متر‌ همه جا :))
میرزا ...
۳ آذر ۹۵، ۲۳:۱۰
احسنت بر شما، خاطرات مارو هم زنده کردین :)
پاسخ:
بزرگوارید‌ :)
Mr. Moradi
۳ آذر ۹۵، ۲۳:۱۳
جناب مترسک، تا کِی مهمان‌بازی؟! واگرد برار! دهع! :))
پاسخ:
والاع !
یه دقه‌اومدیم خودشو ببینیم همه ش توی آشپزخونه ست :))
مهر2خت 69
۳ آذر ۹۵، ۲۳:۲۶
بح بح چه شعر قشنگی
پاسخ:
تهیه و تنظیم از جناب مترسک :) به به ، به این سلیقه حتی :))
پرتقالِ دیوانه
۳ آذر ۹۵، ۲۳:۴۵
این مترسک داره چه میکنه؟
قضیه داره دیگه داره به جایی میرسه که باید پوآرو و شرلوک رو خبر کنیم :دی
پاسخ:
طاقت دوری از بلاگ و جماعت بلاگر رو نداره هی به روی خودش نمیاره :))
دچــ ــــار
۳ آذر ۹۵، ۲۳:۴۶
الان این خودتی یا باز روحت سرگردان شده توی وبلاگای مردم :)
پاسخ:
با شماست مترسک جان :))
عاشق بارون ...
۳ آذر ۹۵، ۲۳:۵۲
قبل ازینکه بفهمم پست مهمانه تا عکس رو دیدم یاد جناب مترسک افتادم. :)
ما رو گول نزنید با این کارا جناب مترسک. -__- وبلاگ خودتون لطفاً! :))
پاسخ:
بیایین کمپین بزنیم دیگه توی وبلاگا به عنوان نویسنده مهمان راهش ندیم تا برگرده :))
پرتقالِ دیوانه
۳ آذر ۹۵، ۲۳:۵۴
مترسک این سوسول بازیا چیه ؟
بیا وبت رو برگردون انقدر حرصمون نده
حتما باید همه بیانیه صادر کنیم
بس نیس؟

پرتقال اشک ریزان از صحنه خارج میشود
پاسخ:
والاع همینو بگو :| 
پرتقالِ دیوانه
۴ آذر ۹۵، ۰۰:۰۰
اصن اگه برگشتی من به نشانه اعتراض زیر همه پست هات فحش میدم
به تعداد تمام روز هایی که نبودیی

آی فعان
پاسخ:
اینجا ؟؟؟ نه اینجا ؟؟ :))
پرتقالِ دیوانه
۴ آذر ۹۵، ۰۰:۰۰
اصلا میخونه کامنتای ما رو یا الکی دارم انرژی صرف میکنم یکتا ؟ :دی
پاسخ:
حتما می بینه ! اصلا مگه دست خودشه که نبینه ، دهع  :))
پرتقالِ دیوانه
۴ آذر ۹۵، ۰۰:۰۷
با من بحث نکنین حالم خوش نیست :دی
پاسخ:
اینجا پَس نیفتی خونت بیفته گردن من :))
اینجا هر چی شد مسئولیتش با خود جناب مترسکه گفده باشم :))
پرتقالِ دیوانه
۴ آذر ۹۵، ۰۰:۱۱
آیکن کف بالا آوردن :|
پاسخ:
  :))
آبان ...
۴ آذر ۹۵، ۰۰:۲۰
منم ارگ بم هستم ..
پاسخ:
شما نقش جهانی بانو ... 
a. mnd
۴ آذر ۹۵، ۰۱:۰۲
عه شما همون مترسکید که دوستان انقد شیون کردن از رفتنشون؟ عه خب چرااا
پاسخ:
:))
نه‌من‌یکتای نیمه سیب سقراطی ام !
جناب مترسک مهمان وبلاگ من بودند و این پست رو زحمت کشیدن روی وب من‌گذاشتن :)
نفس نقره ای
۴ آذر ۹۵، ۰۱:۱۱
اولین وب هایی که دنبال کردم توی بیان اینجا بود و وبلاگ مترسک! چه ترکیب قشنگی ^_^
پاسخ:
ای جان ^_^
sara samayi
۴ آذر ۹۵، ۰۷:۲۴
عههههه مترسک خان
مت اینجا مت اونحا مت همجا
میاد یه بهونه دل دستمون میده میره هاا
مت پاشو بیا سر مزرعه و زندگیت ؛)

+ پست هم خیلی زیبا بود :)
پاسخ:
با شما هستااااا‌جناب ؛)
gandom baanoo
۴ آذر ۹۵، ۰۸:۱۹
در واقع باید بهش گفت " رفیق اگه حوصله‌ت نمیشه کامنت جواب بدی بگو خب!!! ما میایم جواب میدیم واست!! ^__^ تو وبلاگو وا کن دوباره :))"

(‌ میگم نکنه از دست کامنتای من فرار کرد!! :/ )
پاسخ:
والاع همینو بگو :))
گمـــــــشده :)
۴ آذر ۹۵، ۱۰:۴۴
عه پروفایلشو دیدم گفتم مترسکه ها..
پیش خودم گفتم یکتا چرا با پروفایل مترسک می نویسه
بهش بگین من یکی هنوزم معتقدم باید قانون کلت در موردش اجرا بشه
پستش هم قشنگه ایششششششش
پاسخ:
بیایین روی مترسک قانون کلت بریم :))
آقاگل ‌‌‌‌
۴ آذر ۹۵، ۱۲:۵۶
@گندوم:
یکی از عوامل حکما کامنت ها بوده.
هی گفتم این دادای مارو اذیتش نکن!
بابا برا خودش پادشاهی بود مثل اینکه! فرمانروای مزرعه ای بود. بعد خب میای اذیتش میکنی؟ درستشه؟ :دی
پاسخ:
فکر کنم مزرعه اش رو سرما زد رفت :))
gandom baanoo
۴ آذر ۹۵، ۱۶:۳۵
@آقاگل:
انصافا من رو چه حسابی ندیده و نشناخته تو رو به فرزندخوندگی گرفتم؟!!! :/
پاسخ:
:))
هیده ...
۴ آذر ۹۵، ۱۸:۲۴
جناب . جای پست های شما بس خالی ِ . جای خودتونم هم ...
هر وقت شرایط جور شد برگردی خوش حال می شیم (: .


مرسی از یکتا برای این تریبون (: .
پاسخ:
پایه هستین بربم بزنیمش برش گردونیم به زوووووور ؟ :))
باران میم
۴ آذر ۹۵، ۱۸:۴۴
کاش برمیگشتی....
پاسخ:
......... 

+ تندیس موثرترین کامنت سال رو به شما تقدیم میکنم :)
والا آدم باید از سنگ باشه با این کامنتا و دوستا برنگرده سر مزرعه اش :/
گنجشک ~
۴ آذر ۹۵، ۲۰:۰۹
من نیز هم :(
پاسخ:
ای وای من ... نقش جهان باش رفیق ؛)
هیده ...
۵ آذر ۹۵، ۲۰:۳۳
با چماق یا بیل ؟!
حق انتخاب رو می ذارم به عهده ی خودت ((: .
پاسخ:
همین که خوش تراش باشه بسه :))
عباس زاده
۶ آذر ۹۵، ۰۹:۰۴
چه خبره اینجا ...
پاسخ:
هیچ خبری نیس ؛)
پوریا یارمحمدی
۶ آذر ۹۵، ۱۴:۰۸
سایت فوق العاده ای دارین
خوش باشین همیشه !
پاسخ:
ممنونم ، بزرگوارید ...
بدمست .
۷ آذر ۹۵، ۲۲:۳۱
ما پیکان 58، اون مازراتی :))
چطوری تو؟!
پاسخ:
سلام بدمست خان ، اندر احوالات جناب ؟ ؛)
E||a :פ
۱۰ آذر ۹۵، ۰۳:۰۹
من دچار دوگانگی شدم :/
هی عکس و اسم مترسک رو میدیدم و سیب هدر تورو :))
کجاس؟ بگو برگرده خب؟ :(

+خوبی؟ ^_^
پاسخ:
الهی ی ی ی :)
همین جا بین وبلاگها و بلاگراست ؛)

+ فدات تو‌خوبی‌ رفیق ؟ ^_^
خور شید
۱۱ آذر ۹۵، ۱۵:۱۲
اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی حتی :/
پاسخ:
شعرا رو قاطی نکن دخترم :))
خمار مستی
۱۱ آذر ۹۵، ۲۳:۳۰
قشنگ بود
ممنون از شما و جناب مترسک!
اما قشنگ تر این که از نام شاعر هم اثری باشه که "حامدعسکری" باشن :)
پاسخ:
حق با شماست :)

تنهای او
۱۲ آذر ۹۵، ۱۵:۳۵
تو نقش جهان و هر وجبت ترمه و کاشی....

درود بر آدم هایی که بعداز رفتن هایشان بازم هم هستند....

هرکجا هستین،سرزمین دلتون حاصلخیز مترسک محبوب
پاسخ:
درود :)
واران :)
۱۳ آذر ۹۵، ۱۶:۵۶
سلام

اینبار شما سوژه ی اولین روزنامه بلاگی ها شدین :))))
پاسخ:
سلام

دیوار کوتاه تر از من نبود :)))
خانم جیم
۱۶ آذر ۹۵، ۱۶:۵۹
عه.. این کار مترسکه ینی؟! ^__^
چقد خوب بود... :)
پاسخ:
بلی ^_^
آقای دال
۱۷ آذر ۹۵، ۱۱:۰۴
ایشالله برمیگرده :)
+ برنگشته؟
پاسخ:
ما همچنان امیدواریم برگردن :)
هوپ ...
۲۱ آذر ۹۵، ۱۷:۰۱
یکتا جان! چرا دیگه نمی نویسی؟ یک ماه شدها :(
پاسخ:
نمیدونم .... نمیشه ....
به روم نیارین :((
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
۲۳ دی ۹۵، ۱۰:۴۷
خیلی زیبا بود احسنت
پاسخ:
:)
Silent ...
۲۸ دی ۹۵، ۱۷:۰۴
وبلاگ خوبی دارین دوست عزیز
موفق باشین و سربلند/گل
پاسخ:
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">