از مستی‌اش رمزی بگو ...
 کی فکرش رو می‌کرد پسورد انقدر رو زندگیمون تاثیر بذاره. اصلاً به پسوردهایی که توی این زندگی ماشینی هر روز باهاشون سر و کار داریم فکر کردین ؟ مثلا پسورد ایمیل ، پسورد کارتهای بانکی ، پسورد همین وبلاگ و وبلاگ دیار باقی بلاگفا ، پسورد سایت دانشگاه ، پسورد تموم سایت‌هایی که عضو هستین، پسورد اکانت اینترنت دانشگاه ، اگه انقدر حوصله دارین که گوشیتون هم پسورد داره و هر ده دقیقه یه بار باید اون رو وارد کنید حتماً حتماً بهش فکر کنید. اگه فکر نکردین تجربه نشون داده که بهتره بهشون فکر کنید! آخه کی فکرشو می‌کرد پسورد انقدر روی زندگیمون تاثیر بذاره. دوران کارشناسی چون دانشگاهم بیخ گوشم بود و خوابگاهی نبودم یه وقتا برای دوستای خوابگاه نشینم به دلیل مشکلات همیشگی نت در خوابگاه انتخاب واحد می‌کردم یا نمراتشون رو می‌دیدم، مسلماً مجبور بودن پسورد ها رو بهم بگن، مثلا سین پسوردشو اینجوری می‌گفت : اِچ ، ایی ، اِس ، اِی ، اِم ! لابد فکر میکرد من hesam رو با اِ‌چ دندونه دار مینویسم، والاع! ولی مثلاً ب پسوردش خیلی باحال بود، می‌گفت پسوردم همون بی لیاقتِ دیگه (یه چیز تو مایه های همون همیشگی) منم وسط خنده هامون تایپ میکردم ramin . یا همین هـ خودمون که پسورد 6870 ـشو یه بار از دور دیده بودم. دو تای اولی الان در حال بچه داری کردن هستن و فرت فرت عکس میذارن اینستاگرام و سومی هم به طور سینوسی در حال تغییر پسورد هست ، منم همچنان یکه و تنها با اقتدار، همه‌ی پسوردام از سال ۸۹ تا الان شماره تلفن بابامه با سه تا صفر اولش ، لعنتی ، کی فکرشو می‌کرد پسورد انقدر رو زندگیمون تاثیر بذاره ... :))
دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵
نظرات (۳۸)
گمـــــــشده :)
۲۹ شهریور ۹۵، ۲۳:۵۵
تمام دوران دانشگاه پسوردام یا شماره بابام بود یا خودم
عوضش می کردم به شماره خودم چون هر ترم سیستم می خواست که رمزو عوض کنیم
رمز وبلاگم اسم برادرمه
رمز ایمیلم اسم خودم
رمز بانکی هام شماره تلفن و شماره ملی خودمه
واقعا کی فکرشو می کرد اینقدر پسورد تو زندگیم اثر بزاره
:|
عیدت مبارک یکتا جان
پاسخ:
3 تا صفر میذارم اولش بعد که سیستم میخواد تغییرش بدم 2 تا صفر میذارم اولش ! دوباره ترم بعد 3 تا صفر میذارم :))

+ عید شما هم مبارک جان دل :*
b lue
۳۰ شهریور ۹۵، ۰۰:۰۶
پسورد جیمیل من قسمتی از شماره تلفن برادرم و پسر دایی ‍مه به علاوه ی سال تولد خودم و برادرم! بقیه پسوردهام هم شماره تلفن خونه ست. D':
پاسخ:
پسورد جیمیلت مشکوکه ولی :))
پرتغالِ دیوانه
۳۰ شهریور ۹۵، ۰۰:۳۲
پسورد منو‌ بشنوی توی اغلب جاها و سایت ها از خنده متلاشی میشی
پاسخ:
هاهاهاها میشه حدس زد :))
Mr. Moradi
۳۰ شهریور ۹۵، ۰۰:۳۵
ما یه مدتی، پسوردامون یکی بودن ... عابربانکا ، سامانه های اینترنتی و ایمیلامون ... :)) الانم ازش استفاده میکنم ولی از وقتی وبلاگ ساختم مجبور شدم یه پسورد شخصی‌طور داشته باشم :) یه عدد چهار رقمی زیرِ عقربه‌هایِ ساعت مچی‌م هست، که اون پسوردمه :)
پاسخ:
چه باکلاس :)
رو تار و پود لباساتوم احیانا عدد مدد نداره ؟ :))
هولدن کالفیلد
۳۰ شهریور ۹۵، ۰۱:۰۲
رمز عملیات یا زهراست :|
پاسخ:
:))) 

یک من
۳۰ شهریور ۹۵، ۰۱:۰۳
پسورد منو همه دارن!
میرن سایت آموزش دانشگاه نمره هامو میبینن، برام انتخاب واحد میکنن، واحد حذف میکنن :)))
پاسخ:
خسته نشی یه وقت شما :))
صبا مهدوی
۳۰ شهریور ۹۵، ۰۱:۰۵
یه رشته باید باشه روانشناسی گذر واژه!
انشاء الله پسوردت به زودی عوض بشه ;)
پاسخ:
یعنی دقیقا ماهایی که پسوردمون بابامونه چمونه صبا ؟ :))
به همین پسورد عادت کردم [ آیکون سوت زدن و دور شدن ]
♫ شباهنگ
۳۰ شهریور ۹۵، ۰۱:۱۲
پسوردای من نزدیک 20 کاراکتره (حرف و عدد و...)
تازه هر اکانتم پسورد مخصوص خودشو داره
ولی با الگوریتم خاصی! از یه قاعده پیروی می‌کنن
مثلاً ایمیل یاهو شامل Y و جیمیل شامل G هست
انقدرم پیچیده است که تو یه دفتر یادداشت کردم و همیشه هم سیو می‌کنم که هی هر بار پسورد نخواد
پاسخ:
اوووو چه خبره دختر جان :))
b lue
۳۰ شهریور ۹۵، ۰۱:۳۱
پسورد یا باید خیلی پیچیده باشه یا خیلی پیش پا افتاده
من پیش پا افتاده پیچیده ست.
پاسخ:
اوهوع ... چه فیلسوفانه بود :))
نگین ...
۳۰ شهریور ۹۵، ۰۳:۵۷
ببین یکتا پسووردای من یه چیز ثابته و کلا از سه حالت خارج نمیشه !!
اما همش دارم فکر میکنم پسووردای شبکه های اجتماعیمو بسپارم به یکی و تو نامه براش بنویسم چیکار کنه :|
من بمیرم شما از کجا میخواین بفهمید ؟ :)))
پاسخ:
خدا پسورداتو برات نگه داره ؛)

نگین منم بهش فکر کردم ، بمیرم کی بیاد پست بذاره اطلاع رسانی کنه :))
Lady cyan ※※
۳۰ شهریور ۹۵، ۰۸:۲۹
پسورد های من خیلی کم و ملیحن اصن :))))
اخرین باری که یادمه عوض کردم 6 سال پیش بود :)))
پاسخ:
جان ؟ پسوردات ملیحه ؟ ناز باشی :))
مترسک ‌‌
۳۰ شهریور ۹۵، ۰۹:۳۸
آهاااان! به خوب نکته اشاره کردی جانا :))
من اصلاً نیازی ندارم پسوردم رو عجیب و غریب تلفظ کنم تا کسی متوجهش نشه، چون به هیچ عنوان قابل تلفظ نیست! چه به صورت شفاهی اِسپِل کنم و چه به صورت مکتوب (اس‌ام‌اس و روی کاغذ و اینا) بگم، اصولاً تلفظ خاصی براش پیدا نمی‌شه و حتی قابل حدس هم نیست که این دقیقاً چیه؟! :))
حتی دیده شده بعضیا رمز معکوس می‌ذارن، مثلاً «matarsak» رو «kasratam» می‌زنه که باز قابل رمزگشاییه اما پسورد من قابل فهم نیست؛ ترکیب حرف و عدد هم هست که دیگه واویلا :))
حتی همون عدداشم باز قابل حدس نیست که چیه D:
پاسخ:
امنیتت بالاست بدددددد ؛)
آقاگل ‌‌‌‌
۳۰ شهریور ۹۵، ۱۰:۴۲
:)))
هم اتاقیم داشت یک سایت برا دانشگاه طراحی میکرد پسوردش رو گذاشته بودیم حسن کچل!
مدیر روابط عمومی زنگگ زد گفت فلانی پسورد چیه؟
میگفت اچ ای اس ای ان ...
نابود شدیم از خنده!
پاسخ:
آره منم یه خاطره این مدلی دارم !
ولی پسورد دوستم خیلی فاجعه تر از حسن کچل بود :)))))
آوو کادو
۳۰ شهریور ۹۵، ۱۰:۴۹
یاد کتاب و مستند The Secret افتادم!!
انگار توی پسورد ها هم یه رازی وجود داره!

+سال هاست که پسورد هام رو تغییر ندادم... تلفیقی از تاریخ تولد خودم و اون... احتمالا تاریخ هامون به هم میرسن!
پاسخ:
انگار بهم ربط دارن :)

واقعا امیدوارم خودتون بهم برسین یا پسورداتونو عوض کنین :)

هیده ...
۳۰ شهریور ۹۵، ۱۱:۱۴
(((: .
من هیچ وقت اسم کسی رو پسوردم نذاشتم و نخواهم گذاشت فکر کنم :دی.
اخه دیگه پسورد نیست که . همه می دونن یا حداقل احتمالش رو می دن .

ولی واقعا تا حالا اینطوری به پسورد فکر نکرده بودم :دی.
پاسخ:
آره دقیقا موافقم ، حتی اسم خودمم هیچ پسوردی نیس لعنتی :))

نوشتم که فکر کنی خب دختر جان :))
مر یم
۳۰ شهریور ۹۵، ۱۳:۱۴
قبل تر ها با توجه به مود و روحیه م واسه لپ تاپم پسورد میذاشتم.مثلا یه بار که خیلی سر یه ماجرایی گیر کرده بودم،پسورد گذاشته بودم there is always a way
پسر داییم میخواست واسم ویندوز نصب کنه پسورد طولانیمو دید،منم هول شده بودم هی اشتباه میزدم،کلی منو مسخره کردن نامردا
گوشیم که پترن داره،واسه سایر اکانت ها هم ترکیبی از اسمم با چند تا عدد رو گذاشتم.
پاسخ:
الان ملت با توجه به اینکه رو چه مودی هستن عکس پروفایل عوض میکنن :))

جمله ندیده بودم پسورد باشه :))
.: جیرجیرک :.
۳۰ شهریور ۹۵، ۱۳:۳۰
فقط یکبار پسوردِ اسمی انتخاب کردم اونم اسم اولین شخصیت داستانی ای بود که نوشته بودمش و همه ی دوستام می دونستن من شیفته ی اسم سامانم. مردی که هرگز زاده نشد! :))
پاسخ:
ای بابا ... پسوردت وجود خارجی نداره که :))
میم سین
۳۰ شهریور ۹۵، ۱۴:۵۳
اگه من مثلا پسووردم یه اسم باشه با چند تا عدد وقتی یکی دیگه داره واردش میکنه نا خداآگاه ازم می پرسه چرا ؟ چرا چی ؟ چرا فلان اسم با عدد فلان .. انگاری اگه علت یا ارتباطی با صاحب رمز نداشته باشه اصلا نمیشه .. مثلا اسم طرف با تاریخ تولد .. خب چون قاعدتا باید یه ارتباطی با طرف داشته باشه که حداقلش اینه که یادش نره .. اما اینکه تو زندگیمون تاثیر بذاره !
پاسخ:
شما چه اصراری داری بقیه رو متقاعد کنی خب ؟!
پسوردتو به کسی نده ، والاع :))
+ پسوردا اول تاثیرشون رو میذارن بعد پسورد میشن ؛)
El la
۳۰ شهریور ۹۵، ۱۵:۰۶
شت منم پسوردام شماره ی بابام توش هست :))) فک میکردم فق خودمم
البته ایشون حتی پسوردای خودشم یه تیکه از شماره ی خودش توش هست :))
پاسخ:
نه باو جماعتی مامان باباشون پسوردشونه ؛)
پسوردای بابای من یا شماره شناسنامشه یا تاریخ تولد خودش و مامانم کنار هم :))
ساده __
۳۰ شهریور ۹۵، ۱۹:۵۱
من وختی خیلی بچه تر بودم پسوردام مثل ه بود.اونم با سال تولد بازیگر مورد علاقم :))
ولی الان خیلی وقته پسوردام یا شماره خودمه بدون صفر یا شماره ی قبلی خودم ک الان دست بابامه.چن تا پسورد انگشت شمارم دارم ک چون مال جاهایی ان ک دوستشون دارم،یه جمله س.
پاسخ:
واااای چه‌تینیجری !! سال تولد بازیگر مورد علاقت ، آخی :))
کی بود حالا این بازیگر پسوردی ؟ 
عباس زاده
۳۱ شهریور ۹۵، ۱۱:۴۴
سلام مومن
عیدتون میارک
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
ممنون‌بزرگوار
پرتغالِ دیوانه
۳۱ شهریور ۹۵، ۱۳:۰۲
حدست چیه ؟
پاسخ:
یه دوستی داشتم همیشه پسورداش ته خنده بود ، لابد مال شمام تو همون مایه هاست ؛) 
نفس نقره ای
۱ مهر ۹۵، ۰۰:۵۴
آره من واقعا روم نمیشه پسورد لپ تاپ رو به کسی بگم :دی
پاسخ:
در این حد ؟ نوچ نوچ نوچ :))
افشین ..
۱ مهر ۹۵، ۰۱:۰۵
راستش هکر ها هم خیلی به این مقوله جداب علاقه مندند!
ولی خب توی بحث پسورد باید خلاق بود.
پاسخ:
کی میاد ما رو هک کنه آخه :))
divane
۱ مهر ۹۵، ۱۳:۰۲
با این اوصاف فکر کنم تهش من با خودم ازدواج میکنم میریم یه جا دوتایی بچه دار میشیم
چون تمام پسوردام یه تیکه از تاریخ تولدم به شمسی و میلادیه!!!
فقط چون واسه دانشگاه زشت بود شماره موبایلمو گذاشتم که خب الان همه دارنش دیگه!!!
یه دوست دارم کل پسوردهای امنیتی خونشون شماره دانشجووی خواهرشه یعنی من هروقت واسش کار بانکی میکنم یا اینترنتی هرجا گیر میکنم این پسوردو میزنم کارم راه میوفته!!!!
پاسخ:
کی گفته آدم با چسوردش ازدواج میکنه ؟ :))

رسماً شاه کلید شماره دانشجویی خواهر دوستت :))
مترسک ‌‌
۲ مهر ۹۵، ۱۰:۲۹
کامنت آقاگل رو تازه الان دیدم =))
حسن کچل =))
D:
پاسخ:
:)))
خمار مستی
۲ مهر ۹۵، ۱۲:۴۵
چقدر خوب بود این پست!
تا حالا به پسووردا و سرنوشتا این همه دقت نکرده بودم! و چقدر شبیهن!!!!
پاسخ:
شما خوب خوندی :)
والاع ! می بینی اصلا حواسمون نیس ؛)
هوپ ...
۲ مهر ۹۵، ۱۴:۵۵
وای من هم 90 درصد پس وردهام یه کلمه مخلوط با اعداد خاصه با کمی تغییرات!
پاسخ:
وای نداره که ؛)
بانوچـ ـه
۳ مهر ۹۵، ۱۳:۰۶
:))
پسوردای شماره دارم بلا استثناء شماره دانشجویی دوره ی کاردانی یکی از دوستامه :دی
بعضیاشم یه دفه یه خواب دیدم هی یه کلمه انگلیسی رو تکرار میکنم هیچ معنی ای هم براش پیدا نکردم یعنی در واقع همچین کلمه ای هنوز ساخته نشده منم گذاشتم برا پسوردم :دی
پاسخ:
کلمه انگلیسی بی معنی خواب دیدی ؟ وجدانا ؟ چه باحال :))
ناصریا .
۳ مهر ۹۵، ۱۳:۳۶
جمله ای آمار بیشترین تعداد مشاهده روی صفحه مرورگرمو به خودش اختصاص داده جمله «آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟» ه :))
پاسخ:
:)))
✿شمیم زندگی✿
۳ مهر ۹۵، ۱۸:۱۲
امان ازاین همه پسورد...
پاییزمبارک:)
پاسخ:
پاییز شمام مبارک‌:)
ساده __
۴ مهر ۹۵، ۱۰:۴۹
پوریا پورسرخ :)) ترکیب روز و ماه و سالش میشد ۴۴۵۶ بعد با ی سری حروف ترکیبش میکردم ک حالا بلندترم بشه گاهی.
پاسخ:
خیلی باحال بود :))
ساعت زنانه
۶ مهر ۹۵، ۱۳:۳۹
پسورد سایت من یه عدد 15 رقمی هستش بعد آخرش نوشته من هستم :)
پاسخ:
یعنی "من هستم" جز پسورد ؟ :|
فاطمه ...
۶ مهر ۹۵، ۲۱:۰۳
پسورد؟
همیشه یک بیت شعر گذاشتم که دوستش دارم...برا هر کسی هم که خواستم پسورد بذارم یا ایمیل درست کنم یا هرچی، یک مصرع یا بیت گذاشتم :)
پاسخ:
یه بیت شعر ؟ 
چه پسورد طولانی :)
خانم جیم
۱۷ مهر ۹۵، ۰۱:۲۱
من همیشه پسوردام شماره ی شناسنامه ی مامانم بوده :))
چقدر جالب دراین مورد نوشتین.. واقعا تاحالا این شکلی بهش فکر نکرده بودم :دی
پاسخ:
دگ من شماره شناسنامه اعضای خانواده رو حفظ نیستم خدایی :))
فکر کن !  فکر کن :))
داینا سور
۲۴ مهر ۹۵، ۲۱:۰۵
:)
پاسخ:
:)
a. mnd
۸ آبان ۹۵، ۱۶:۱۳
چه جالب... بعد از اینکه این متن رو خوندم تازه به پسوردام فکر کردم... چه سیستم پیچیده و عمیقی!
پاسخ:
انگار واقعا پیچیده س ! 
مهر2خت 69
۹ آبان ۹۵، ۱۳:۰۳
به طور سینوسی در حال عوض کردن پسورد:دی کنایه قشنگی بود
پاسخ:
دگ اینجوریاس :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">