یادم تو را فراموش ...

دسته‌گلی که برای من آورده بودی سه تا شاخه رز قرمز و صورتی و سفید داشت، اون روز در تمام زوایای ممکن و غیر ممکن ازشون عکس گرفتم. فکر نمی‌کردم تو هم از گلها عکس گرفته باشی. خودت عکس‌ یه عالمه رز که توی سطلِ قرمزِ یه گلفروشی بود رو نشونم دادی و گفتی از بین همه شون یکی رو انتخاب کردی. خیلی زود خشک شدن، آخرش انداختمشون دور. یه سری خاطرات تا ته ذهن آدم تیر می‌کشه مثلاً اینکه تو هر بار که بری گل فروشی یاد من می افتی. منم هر بار که برسم به قصه‌ی گلِ شازده کوچولو ...

سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵
نظرات (۲۱)
Lady cyan ※※
۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۲۲
:(
ای جان
پاسخ:
:)
هوپ ...
۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۲۶
راهی برای فراموشی خاطرات و المان هایی که مارو به یادآوری این خاطرات میکشونه هست؟!! :|
پاسخ:
نمیدونم ...
.: جیرجیرک :.
۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۰
گاهی واقعن باید گفت: از خاطره ها شکرگزارم، بروید! مال خودتان دار و ندارم، بروید! (علیرضا آذر)
پاسخ:
والاع :)
نگار :)
۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۴
چرا بعضی خاطرات انقدر بیرحمن؟! :(
پاسخ:
چون خرن :)
محمد آذرکار
۱۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۶
کوتاه و زیبا...
هنوز کتاب به قشنگی شازده ندیدم 👌
پاسخ:
تفسیرهاش جالب تر از خود کتاب :)
Mr. Moradi
۱۶ شهریور ۹۵، ۱۴:۱۱
حس میکنم کتاب شازده کوچولو ، چندتا کتابه که فشرده اش کردن تو یه کتاب :دی
پاسخ:
آره واقعا :))
Super TeD
۱۶ شهریور ۹۵، ۱۴:۱۷
خاطرات خر و نفهم :|
پاسخ:
شما خودشو ناراحت نکن ؛)
مترسک ‌‌
۱۶ شهریور ۹۵، ۱۵:۱۰
هعی... :(
پاسخ:
:) باش
♫ شباهنگ
۱۶ شهریور ۹۵، ۱۵:۱۴
روایت داریم خاطره الکل نیست که بپره
می‌مونه و دهن آدمو آسفالت می‌کنه
پاسخ:
کاش تموم میشدن ...
آقاگل ‌‌‌‌
۱۶ شهریور ۹۵، ۱۵:۲۵
چه کوتاه ولی خوب بود این :(
پاسخ:
رفتم طول و تفسیرش بدم نشد :))
هولدن کالفیلد
۱۶ شهریور ۹۵، ۱۶:۳۶
همش داری پستهایی مینویسی که توش باید گقت
همینطوره :(
آه:(
خب من نمیخوام اینو ...
پاسخ:
حالا ببینشا :))
نگین ...
۱۶ شهریور ۹۵، ۱۷:۲۷
:(
پاسخ:
:) باش
د‌ل‌باخته ..
۱۶ شهریور ۹۵، ۱۹:۰۲
گل ها و عطرها بی رحم اند...
پاسخ:
و آهنگ :))
هیده ...
۱۶ شهریور ۹۵، ۲۰:۴۶
من امروز وسط ِ شلوغی بازار ؛ وسط اون همه خستگی که داشتم به همه چیز فکر می کردم الا فلان چیز ؛ با یه آهنگ که از مغازه ی جلویی پخش می شد پرت شدم به فلان چیز .

اختیار افکارمون هم دست ِ خودمون نیست .
پاسخ:
وای هیده یه آهنگ خیلی شاد هست که خودمم خیلی باهاش خاطرات خوب و مسخره بازی و بزن برقصی دارم ولی یه بار که حالم خیلی بد بود اتفاقی این آهنگ رو شنیدم حالا هر بار که می شنوم یاد احوالات بد اون روزم می افتم ، نمیدونم چرا غم زورش بیشتره !
این بار وسط یه عروسی همون حال بد برام تداعی شد :/
یک من
۱۶ شهریور ۹۵، ۲۱:۳۰
بدیش اینه آدم نمیتونه تصمیم بگیره اصن میخواد یادش بره یا نه!
پاسخ:
شایدم تقصیر خودمون باشه :)
آوو کادو
۱۶ شهریور ۹۵، ۲۲:۴۷
من که نمیتونم اینجور عکس ها رو پاک کنم...
پاسخ:
قبلا منم همه چیز رو واسه یادگاری نگه میداشتم ، الان ولی نه ، همه چیز رو می ریزم دور ... یه چیزایی رو هی با خودت بکشونی عذابت میده :)
مسعود س
۱۷ شهریور ۹۵، ۱۹:۱۳
دلِ شکسته حافظ به خاک خواهد برد
چو لاله داغ هوایی که بر جگر دارد
پاسخ:
:)
هیده ...
۱۷ شهریور ۹۵، ۲۰:۲۲
وای اره یکتا .
یه وقتایی یه آهنگ خیلی شاد این طوری می شه .
پاسخ:
از اون آهنگ م ت ن ف ر م
sara samayi
۱۷ شهریور ۹۵، ۲۲:۰۸
از دست این خاطرات که حل میشن تو حافظه...
پاسخ:
بی خیال :)
رقَـیـه ..
۲۴ شهریور ۹۵، ۱۵:۳۰
چقد زیبا بود..
پاسخ:
شما زیبا خوندین :)
تنهای او
۱۲ آذر ۹۵، ۱۵:۴۴

یادم تو را فراموش نیست
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">