کسی انگار ...

بدی هارد های یک ترابایتی این است که کل زندگی‌ات را در خودش می‌چپاند و باز هم طماعانه برایت جای خالی دارد، بی‌خبر از اینکه حال و هوای پُر کردن یک ترابایت مال هیجده سالگی بود که گذشت! حالا باقی‌مانده یک ترابایت هارد بی‌نوا از خالی بودن حسابی توی ذوق می‌زند. هیچ‌وقت عکس‌های فریبنده‌ی پیج اینستای این و آن یا عکس‌های پروفایل دوست و آشنا برایم جذابیتی نداشت فقط دلم می‌خواست عکاسشان را قرض بگیرم یا برای مدتی اجاره کنم. به یک با ذوق جهت اینکه خوش عکسی کمتر استفاده شده ـیمان را گیگ گیگ توی این هارد وامانده بریزد نیازمندیم !

[1]

بهم گفت توی عکسا خوشگلترم ! به نظرتون ازم تعریف کرد یا برم نصفش کنم ؟ :))

پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵
نظرات (۲۲)
صبا مهدوی
۱۱ شهریور ۹۵، ۱۱:۳۴
برو نصفش کن :)
درسته شما خوش عکسی ولی به فکر عکاس هم باش یکتا جان :دی
پاسخ:
من ذاتاً خوش عکسم ، عکاسش نکته انحرافی :))
رامین :)
۱۱ شهریور ۹۵، ۱۱:۴۱
پس شما هم هنوز نتونستین هاردتونو پر کنین :))

اگر اومدین تبریز ، من دربست در خدمتم :)
+ بستگی داره کی بگه :))))
پاسخ:
نه اصلا هر چی فیلم و عکس می ریزم پر نمیشه :))

مررررررررررسی ی ی ی :) تبریز خیلیییییییییییی قشنگ و دوست داشتنی من فقط یه بار بودم حتما بازم میام :)

+ :)))
Lady cyan ※※
۱۱ شهریور ۹۵، ۱۱:۵۲
من هستم میریزم برات اما اینکه خوش ذوق باشم درش شک دارم:دی
هیچ از این هاردها خوشم نمیاد:دی
+شخصا تا به حال 102 بار به دوستانم عرض کردم که شما توی عکس خیلی خوشگل ترید؛همشون سعی بر نصف کردن اینجانب داشتند شمام بهتره بری نصف کنی جانم:دی
^_^
پاسخ:
ای جون ... چه مهربون ^_^
من قبلنا فکر میکردم یه هارد کممه ! حالا الان موندم تو پر کردن همین :))
+ دگ وقتی یه نصف شونده اینو میگه من چی بگم :))
Super TeD
۱۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۰۲
برو ببافش :))
پاسخ:
چه مدل بافتی دوست داری ؟ :))
مرد غربی
۱۱ شهریور ۹۵، ۱۳:۰۵
نصفش کن :|
پاسخ:
از عرض یا طول ؟ :))
گم نام
۱۱ شهریور ۹۵، ۱۳:۰۹
مگه چه قدر عکس میخواید بگیرید که گیگ گیگ پرکنید
اونم عکس با این حجم کمش:)
پاسخ:
خیلی ! به اندازه همه ی عکسایی که ندارم ...
آقاگل ‌‌‌‌
۱۱ شهریور ۹۵، ۱۳:۳۰
طرف یکی به نعل زده یکی به میخ رسما! :دی

بدی هارد یک ترا اینه که اگه سوخت یک ترا اطلاعاتت میپره! اینو یادتون رفت بگید!
پاسخ:
واقعا :))

ای وای ... نه ... 
مر یم
۱۱ شهریور ۹۵، ۱۴:۲۵
گفته خوشکل ترر! یعنی شما خوشکلی ولی تو عکس خوشکلتری:))
پاسخ:
عقلش نرسید اینطوری بگه متاسفانه :))
مترسک ‌‌
۱۱ شهریور ۹۵، ۱۵:۳۸
اومدم یه چی بگم اما چون می‌دونم با نیسان آبی می‌افتی دنبالم، بی‌خیالش شدم D:
خوش عکسی رفیق جان، خوش عکس ;)
پاسخ:
نه بوگو بوگو ... نریز تو دلت ... 
با نیسان آبی مشکل داری با دوستان مشورت میکنم واسه نیسان یه رنگی انتخاب میکنیم بهت بیاد بعد لهت میکنم :))
یک من
۱۱ شهریور ۹۵، ۱۶:۲۲
اگه از پر کرذن هارد یک ترابایتی خود رنج میبرید، آن را با فیلم و سریال پر کنید. همانا که رستگار میشوید!
پاسخ:
همین حالاشم فیلم ریختم توش :))
هر چی عکس دارم از بقیه س چون دوربین دست من بوده :|
هیده ...
۱۱ شهریور ۹۵، ۱۶:۴۸
یه سری حرفا هست آدم نمی دونه تعریف اند یا خیر :دی.


خوش عکسی علاوه بر اینکه خود طرف باید خوش عکس باشه؛ یه سری تکنیک هم هست البته:دی.
پاسخ:
یعنی میگی خوش عکسم نیستم ؟؟؟ :))
بزنم نصفت کنم :))
مترسک ‌‌
۱۱ شهریور ۹۵، ۱۹:۰۴
با رنگ آبی مشکل ندارم با تفکر پشت نیسان آبی مشکل دارم :))
خواستم بگم کلاس چندمی :))
پیرو بحث بیبی فیس و اینا ;)
پاسخ:
حالا که فکر میکنم همون نیسان آبی خوبه :))
آقاگل ‌‌‌‌
۱۱ شهریور ۹۵، ۱۹:۱۹
اگه هاردتون خالیه بیاید بدید به ما. به جاش یک فلش هشت گیگ بهتون میدیم. راحتم پر میشه! تازه گارانتی هم داره. رنگشم آبیه.
پاسخ:
اون 600 تومن بس نبود الان چشمت دنبال هارد ؟ :))
رهگذر
۱۲ شهریور ۹۵، ۰۰:۱۵
سلام

بهم گفت توی عکسا خوشگلترم ! به نظرتون ازم تعریف کرد یا برم نصفش کنم ؟..(( نظر و نگاه " مر یم " خانم جالب و زیبا بود.


یکی میگفت:

زن زشت در دنیا وجود ندارد!
فقط برخی زنان هستند که نمی توانند خود را زیبا جلوه دهند.(برنارد شاو)


و...
این فیلم the intouchables(طرد شدگان) رو توی فیلم هات دوست داشتم و دارم(به بقیه هم پیشنهادش میکنم) میخواستم بهت پیشنهادش بدم اما روم نشد! اون سیاه پوسته زیاد تیکه میندازه(از اون تیکه ها).... فورست کمپ رو هم دوست داشتم و دارم(برای من توش یه نکته جالب بود و هست - برای من فورست کمپ نماد بعضی از انسانهاست).


و چندتا فیلم بهت پیشنهاد میکنم ، از فیلم هائی که من دوست داشتم.

1)مورد عجیب بنجامین باتن - این فیلم منو یاد یه آیه از قرآن(اآدرس آیه ش الان یادم نیست) و زندگی میندازه.. اینکه انسان اولش ضعیف هست و به مرور جان میگیره و قوی میشه و باز به مرور قدرت و توانائیش رو از دست میده(پیری و...) و....

2) مسیر سبز - احتمال میدم دیده باشیش. شایدم ندیده باشیش.


3) فیلم دو زن


سریال فرار از زندان هم زیبا و جالب هست.. البته اگر ندیده باشیش!

یا میتونی فیلم بعضی از کتاب های نویسندگان معتبر رو نگاه کنی - مثل هملت شکسپیر یا آناکارینای لئو تولستوی و....




روزگارتون شاد
پاسخ:
آره منم خیلی از این فیلم خوشم اومد ، کلا تیپ شخصیت سیاه پوست همینجوری بود :))
فارست گامپ رو دوس نداشتم خیلی دور از ذهن بود :/
مرسی از پیشنهادت مسیر سبز چقدر اسمش آشناست ... 
فرار از زندان هم دوس داشتم  :)
+ تو این سالها نمیدونستم اهل فیلم هستین ؛)
هیده
۱۲ شهریور ۹۵، ۰۰:۵۱
نه بابا (((((: . حرفم این نبود . می گم اونام که می گن خوش عکس اند همشون عملی اند :دی. ( شوخی می کنم ) .
تو خوشگلی ؛ نیازی به خوش عکسی نیست اصلا عزیزم:دی.
پاسخ:
هیده هر چی فکر میکنم باید بزنم نصفت کنم ، مقاومت نکن :))
مترسک ‌‌
۱۲ شهریور ۹۵، ۱۰:۱۱
کاش قبلش یه امان‌نامه گرفته بودم ازت :))
پاسخ:
امان نامه :)))
یاد یه بازی زمان بچگی افتادم ، چی بود میگفتیم«جاده خدا» بده ، بعد اونی که قرار بود ما رو بگیره میرفت عقبتر ما بدوووو فرار میکردیم  :))
رهگذر
۱۲ شهریور ۹۵، ۱۳:۱۳
سلام

شاید این حرفت رو درک میکنم ، اینکه میگی فارست کمپ دور از ذهن بوده.... به نظر من در ظاهر اینطور هست اما وقتی به عمق ماجرا میری و در موردش فکر میکنی به این نتیجه میرسی که انسانهائی مثل فارست کمپ کم نیستند! متاسفانه این افراد در همه یا اکثر کشورها پُست ها و مقام های خوب مملکتی هم دارند و مورد تحسین خیلی ها.

اوشو در این زمینه خوب توضیح میده... فورست کمپ برای من نماد انسانهائی هست که زیاد از عقلشون استفاده نمیکنند(شاید هم اصلا استفاده نمیکنند) و بیشتر تابع مقررات و قوانین هستند(هرچی بهشون بگی همون کار رو انجام میدند ، بدون اینکه در موردش فکر کنند). چنین اشخاصی معمولا توی نظام خیلی موفق هستند و به درجات بالا می رسند ، همونطوری که فارست کمپ رسید و کلی نشان شجاعت و لیاقت گرفت.(برای جنگ و آدم کشتن چنین اشخاصی بیشتر به درد می خورن - کسانی که زیاد اهل تفکر و تعقل نیستند و بیشتر تابع دستورات و مقرارتند) یه نکته توش هست که بنا به دلایلی نمیشه اونو گفت ، شاید متوجه ش شده باشی! این نکته ست که اون فیلم رو با مفهوم و زیبا میکنه!!


نمیدونستی؟
در مورد ما چی فکر کردی؟؟
مگه ما آدم نیستیم؟
مردم چه فکرهائی که نمیکنند....

یکی بهم گفته: نمیدونستم اهل فیلم نگاه کردن هم هستی! نمیدونم این تعریف هست یا به قول بعضی ها برم و نصفش کنم!!




goodbye
پاسخ:
بله بله متوجهم :)) اولین چیزی که بعد از دیدن فارست گامپ به ذهن آدم میاد همینه :))

+ نمیشد تو این همه مدت 4 تا فیلم معرفی میکردین اون وقت :|
رهگذر
۱۴ شهریور ۹۵، ۱۵:۴۲
سلام

باور کن معرفی کرده بودم ، شما حواست نبوده :)
توی پروفایل وبلاگم(اونیکه به باد فنا رفت) کلی فیلم اسم برده بودم و...


راستی این فیلم ها هم تو خاطرم آمد ، پیشنهادش میکنم.

فیلم میهن پرست و فیلم شجاع دل(مل گیبسون)
و چهارشنبه سوری(هدیه تهرانی)
سرنوشت شگفت‌انگیز املی پولن.
سریال لاست هم خوب بود ، هر چند من تا آخر نگاه ش نکردم.. برای من یه نکته توش بود!


به نظر من فیلم های ایرانی قبل از انقلاب هم زیباست..
مثلا مهمان ، رضا هفت خط ، فریاد زیر آب ، داش آکل ، غلام ژاندار و.....




خدا یار و نگهدارتون
پاسخ:
ممنون از پیشنهادات :)
سمیه
۲۴ شهریور ۹۵، ۰۰:۵۵
بنظرم باید نصفش کنی:))
طول و عرضشم مهم نیست:)
پاسخ:
ار نصف گذشت تیکه تیکه شد دیگه :))
تنهای او
۱۲ آذر ۹۵، ۱۵:۴۵
مهم دیده توست
که ببینی هرآنچه میخواهی....
پاسخ:
کاش بشه هر چی میخواهی ببینی ‌‌....
مزایده
۶ مهر ۹۶، ۱۴:۳۲
خیلی خوب بود ممنون
دانلود آهنگ جدید
۱۸ مهر ۹۶، ۱۷:۱۳
ممنون مطلب خوبی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">