جان جوانی مرا پیر ترانه کرده‌ای ...

                           

جیب ِ گل‌گلی پیشبند آشپزخانه فقط به درد این می‌خورد که گوشی موبایل را در خود جای دهد تا تو به هندزفری‌ات کماکان بچسبی و با ریتم ظرف‌های شام را بشوری. اگر مثل من از تنهایی غذا خوردن متنفرید و گه‌گاه مجبورید تنها غذا بخورید حداقل چند تا موزیک پلی کنید که از گشنگی ضعف نکنید. منتظر که باشی ثانیه‌ها لج می‌کنند و هی کش می‌آیند و دوستت هی دیرتر می‌کند، چاره‌ی تحمل ِ دوست‌هایی که همیشه دیر می‌رسند این است که یک عدد هندزفری همراهتان باشد تا وسط خیابان زیر پایتان علف سبز نشود. وقتی مسیری برای پیاده‌روی هست حتما موزیک ِ همراهش هم هست. وسط تمیزکاری اتاق وقتی با هر پوسته‌ی شکلات و کاغذ باطله می‌شود کلی خاطره درو کرد، آهنگی پلی کنید که فرآیند تمیزکاری به فردا نکشد. گرچه حجم مقالاتی که باید برای پایان‌نامه بخوانید توی ذوق زدنی است امّا همراه با موزیک دوست داشتنی‌تر می‌شود. اتوکاری هم که یحتمل حوصله سَر بَر ترین کار جهان است تنها همراه با موزیک قابل تحمل است. وقتی خوشحالید موزیک‌های دوست داشتنی، دوست داشتنی‌تر می‌شوند و وقتی ناراحتید همین آهنگ‌ها به دادتان می‌رسد تا کمتر ناراحت باشید. در مسیر خوابگاه تا خانه برای رهایی از شر فیلم‌های مزخرفی که انتخاب راننده اتوبوس است به موزیک پناه ببرید. موقع خواب هم رهایی بخش ِ تمام فکر و خیالات حرص‌در‌آری اند که به بی‌خوابی کشیده می‌شود، نشان به نشان تمام هندزفری‌هایی که از همه جای زندگی‌ام پاشیده بیرون ...

چهارشنبه ۶ مرداد ۹۵
نظرات (۲۰)
del nia
۶ مرداد ۹۵، ۲۳:۴۴
ابی عه..
پاسخ:
آورین :)
فاطیما کیان
۷ مرداد ۹۵، ۰۰:۰۳
این هندزفری و موسیقی خیلی رفیق های خوبین :)
پاسخ:
خیلی ی ی 
ماهے !!
۷ مرداد ۹۵، ۰۰:۰۴
با همش موافقم

پسندِ بزرگ !!
پاسخ:
:))
آقاگل ‌‌‌‌
۷ مرداد ۹۵، ۰۰:۱۰
اصلا روایت داریم برای انجام هر کاری یک اهنگ خاص هست که باعث میشه اون کار خیلی راحت تر پیش بره!
پاسخ:
واقعاً :)
مَرد غَربی
۷ مرداد ۹۵، ۰۰:۳۲
هندزفری من کوو؟
شده مُسکن این روزای ما که البته من کم مصرف میکنم :)
پاسخ:
از بس گم میکنم، کلی هندزفری دارم :))
هر ۸ ساعت مصرف شود !
یوکتو :)
۷ مرداد ۹۵، ۰۰:۳۶
چند نفرو می شناسم که اصلا با آهنگ گوش دادن میونه خوبی ندارن...همش فکر می کنم اینا چجوری زندگی می کنن؟؟
پاسخ:
حتی یکیشون به من گفت سرت درد نمیگیره ؟ :|
بهار پاتریکیان D:
۷ مرداد ۹۵، ۰۲:۱۳
کلا با آهنگ زندگی کنیم دیگه "_"
پاسخ:
آهنگ با ما زندگی میکنه :))
ادریس میرویسی
۷ مرداد ۹۵، ۰۲:۳۲
یه زمانی یه داستان چند کلمه ای نوشته بودم برای اینجا: http://10w.ir/ ، که ازش تقدیر هم شد، به این مضمون:
به یادِ مشکلاتِ زندگیش افتاد، هندزفری را محکم تر در گوشش فرو کرد.
پاسخ:
:)
جدا انگار هر چی مشکلات بیشتر بشه بیشتر به هندزفری می چسبیم! 
مترسک ‌‌
۷ مرداد ۹۵، ۰۸:۰۴
و خداوند موسیقی را آفرید تا تنها چیزی باشه که در همه حال بهش اجازه بدیم وارد خلوتمون بشه و سنگ صبورمون بشه و بدون این‌که منتی سرمون بذاره، حس خوبی بهمون بده تا سرپا بشیم... اصلاً مگه بالاتر از موسیقی داریم؟ نداریم والا...
پاسخ:
واسه همینه که هر کسی یه پوشه پر از آهنگ هایی که دوست داره همیشه همراهشه:)
رامین :)
۷ مرداد ۹۵، ۰۹:۴۹
"چاره‌ی تحمل ِ دوست‌هایی که همیشه دیر می‌رسند این است که یک عدد هندزفری همراهتان باشد تا وسط خیابان زیر پایتان علف سبز نشود."

آخ ک من چقدر اینو تجربه کردم :)

پاسخ:
سلامتی همه آن تایم ها ؛)
عباس زاده
۷ مرداد ۹۵، ۰۹:۵۵
سلام علیکم مومن
گاهی چاره ای نیست جز این مشغولیات ...
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
درود 
واقعا یه وقتا چاره ای نیس ...
.: جیرجیرک :.
۷ مرداد ۹۵، ۱۲:۰۲
قوی ترین سلاح دفاعی در برابر محیط؛ هندزفری.

+ نقل قول از مجله هنری ژوان :)
پاسخ:
سلاح دفاعی واقعا ؛)
هیده ...
۷ مرداد ۹۵، ۲۰:۵۲
نهایتا می شه بهش گفت موزیک درمانی (: . یه جور مُسکن مثلا .
پاسخ:
شایدم خود درمانی موزیکی ؛)
آوو کادو
۸ مرداد ۹۵، ۰۱:۰۷
حدودا 99 درصد شرایط ذکر شده را با هندزفری تجربه کرده ام...!
پاسخ:
کنجکاو اون یه درصد شدم :)
ساده __
۸ مرداد ۹۵، ۰۱:۲۳
من فقط هنوز به اون درجه نرسیدم ک همزمان با درس خوندن بتونم اهنگ گوش کنم.
قطعا اگه به این توانایی میرسیدم چندین پله صعود میکردم تو درس.
پاسخ:
منم با درس خوندن نمیتونم آهنگ گوش بدم ، قاطی میکنم !
ولی موقع ترجمه و اینا میتونم :))
نگین ...
۸ مرداد ۹۵، ۱۲:۱۱
تو روح این موزیکااااااااا !!! من پیشبند نمیندازم ها !! گوشیو میزارم اونور میز صداشو زیاد میکنم اهنگ میزارم هی هم با دست خیس میرم عوضش میکنم :|
پاسخ:
منم منم منم :))
هی میگن صدا رو کم کن منم به پیشبند جیب دار رو آوردم :)
رهگذر
۸ مرداد ۹۵، ۱۷:۲۶
سلام
وقتتون به خیر و شادی.

به نظر من ، عنوان پستت خیلی زیباست
منو یاد یه آهنگ خیلی زیبا میندازه....

اگر حوصله داشتم ، این آهنگ زیبارو روی یه کلیپ مینداختم.... کلیپی از طلوع زیبای خورشید و باز شدن گلها و رشد زیبای گیاهان ؛ و تصویرهائی از غروب زیبای خورشید در محل خانه خدا(کعبه) که انسانها به صورت زیبائی در حال چرخیدن به دور اون هستند ، و همچنین قسمت هائی از تصویرهای خود کلیپ ابی.

و...
متنت هم زیبا بود.



خدا یار و نگهدارتون
پاسخ:
اگه حوصله پیدا کردین و همچین کلیپی ساختین برای منم بفرستین :)
سید ظهیر
۸ مرداد ۹۵، ۲۳:۰۹
هیچ وفت نتونستم آنطور که باید و شاید با آهنگ گوش دادن ارتباط برقرار کنم!
پاسخ:
خواننده ها و سبک های مختلف رو برای شنیدن امتحان کنید :)
رهگذر
۹ مرداد ۹۵، ۱۵:۱۵
سلام
باشه ، حتما :)
فایل هاشو دارم(فایل های طلوع زیبای خورشید و باز شدن و رشد زیبای گلها و....) با همین هدف هم اون فایل هارو دانلود کردم و نگه داشتم.. منتهی احتیاج به برش فیلم و ریزه کاری داره... من در این زمینه ها حرفه ای نیستم.



goodbye
پاسخ:
حال خوب کن باشه میشه خیلی راحت با یه سرچ یادش گرفت :)
مقداد منطقی
۱۴ مرداد ۹۵، ۱۳:۱۲
سلام. مطالب اخیر شما را خواندم. خیلی خوب بود و بهره بردم.

*همچنین از شما دعوت میکنیم تا مطالب اخیر ما را هم ملاحظه کنید:

دکوراسیون منزل افراد مشهور-مایکل جکسون
تولید یک خودکار جادویی با بیش از 16 میلیون رنگ!
رونمایی از اتوبوس بزرگ چینی که ترافیک را دور میزند!
چرا شهرهای دانمارک شهرهای دوستدار زن نام گرفته اند؟ و....

*همه در: www.Memar98.com
امیدواریم برای هم مفید باشیم.
پاسخ:
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">