وهم بی‌پایان زندگی ...


اگه دست من بود حتماً زمان رو همینجا stop  می‌کردم ، اگه دست من بود به جای شروع سال نود و پنج ، سال نود و چهار رو دوباره پلی می‌کردم و وقتی به آخرش رسید باز هم stop  و تکرار  سال نود و چهار ... تکرار سال نود و چهار چون با اینکه اتفاق خاصی نیفتاد و معجزه‌ای نشد و این زندگی خطی به شکل دیگه ای ادامه داشت ولی حالــــم خوب بود. شاید هم به قدری درگیر بودم و زندگی بدو بدویی داشتم که وقت نداشتم تا به غم و غصه هام فکر کنم ، به گذشته فکر کنم ! به آینده فکر کنم ! انگار محکوم شدم به در لحظه زندگی کردن و باید اعتراف کنم محکومیت دل چسبی بود ... تکرار سال نود و چهار چون قرار در سال نود و پنج؛ بیست و چهار ساله بشم و از مدت‌ها قبل از این سن میترسیدم ! یه جورایی انگار قرار پیک دهه بیست رو رد کنی و ... کم‌کم پیر بشی ... با این حساب نود و پنج از حالا به نظر هیجان انگیز میاد، نه ؟!


+ همچنان از سال نود و سه متنفرررررررررم  [اینجا]

دوشنبه ۲۴ اسفند ۹۴
نظرات (۱۵)
saied davoodi
۲۴ اسفند ۹۴، ۱۲:۰۵
نه تنها سال 93 بلکه سال 94هم سال خوبی نبود برای من.
بخاطر از دست دادن دو عزیز گرامی...
اگر قرار باشه سالی رو انتخاب کنم برای تکرار سال92 خواهد بود.
با همه سختی هاش شیرین بود.
و چقدر بد که یک سال دیگه هم گذشت از این عمر
کاسه عمر ماهم کم کم داره پر میشه...
پاسخ:
خدا رحمتشون کنه ... 

+ امیدورام 95 تلافی این دو سال رو دربیاره و حسابی بهتون بچسبه :)
تیم روابط عمومی بوالحسنیان
۲۴ اسفند ۹۴، ۱۲:۰۶
با سلام و خسته نباشید
ما برای شما یک نظر متفاوت ایجاد کرده ایم آیا علاقه ای به برنامه نویس شدن ندارید اگه علاقه دارید به وبسایت بوالحسنیان مراجعه کنید علاوه بر این میتوانید با کمک ما یک سایت متفاوت داشته باشید.
با تشکر
www.bolhasanian.ir
پاسخ:
علاقه ندارم :|
نگار :)
۲۴ اسفند ۹۴، ۱۳:۲۲
سال 94 برای من هم خوب بود هم بد. یجورایی فیفتی فیفتی بود حالم...

امیدوارم 95 برای همه سال خوبی باشه :)
پاسخ:
امیدوارم 95 بترکونه ... :) 
آوو کادو
۲۴ اسفند ۹۴، ۱۳:۲۵
همیشه مشغله، باعث میشه که راحت تر زمان و زندگی بگذره...
پاسخ:
اوهوم ... 
ریش قرمز (میلاد)
۲۴ اسفند ۹۴، ۱۳:۳۴
تک تک سال هاتون پر از شادی های نو به نو
پاسخ:
سپاس جناب :)
Mr. Moradi
۲۴ اسفند ۹۴، ۱۶:۲۶
ان شاالله سال نود و پنج هم براتون سال خوبی باشه :)
پاسخ:
ممنونم :)
همچنین برای شما جناب مرادی ...
مترسک ‌‌
۲۴ اسفند ۹۴، ۱۷:۱۱
برای من:
نیمه اول سال 93 ، مشکوک بود!
نیمه دوم سال 93 ، خوش گذشت؛
نیمه اول سال 94 رو راستش دوست نداشتم، مخصوصاً بازه اواخر اردیبهشت تا اواخر مرداد؛
نیمه دوم سال 94 اما... خیلی خوب بود؛
ولی در مجموع این دو سال 93 و 94 برای من حکم آزمون و خطا رو داشتن، 730 روز آزمون و خطایی که امیدوارم بالاخره سال 95 میوه بده و اتفاقات خوبی دنبالش برام اتفاق بیفته؛
راستی من به عدد 24 ارادت خاصی دارم اونم به خاطر این‌که توی حالت لاتین «4»ـش با «2»ـش گره می‌خوره و خیلی باحال می‌شه! :))
اون جوری هم نگام نکنید D:
پاسخ:
فکر میکنم آدم توی دهه بیست زندگیش کلا در حال تجربه کسب کردن باشه :)

اصلا نتونستم این گره رو متصور بشم خدایی :)) 
نفس نقره ای
۲۵ اسفند ۹۴، ۰۸:۳۴
کاش با این دو سال برای من فرق داشته باشه!
پاسخ:
از معجزه خبری نیس ... بخواه که فرق داشته باشه رفیق ، بخواه ... :)
نازمستـ
۲۶ اسفند ۹۴، ۱۰:۲۳
عید؛
حول حالنـــاستـ..

+ با آرزوی مبارک ترین شب و
خرم ترین روز و
به کام ترین شب ها و روزها در سال 95 برای یکتای عزیزممـ
پاسخ:
ممنون نازمست خوبم :)
با آرزوی بهترینها برای رفیق قدیمی ^_^
لی لی (لیلی نامه)
۲۶ اسفند ۹۴، ۱۱:۲۴
نود و چهار برای من پر از اتفاقات خیلیییی خوب و خیلیییی بد بود...
حسم بهش متناقضه...
پاسخ:
فیفتی فیفتی :)
بوف ولگرد
۲۶ اسفند ۹۴، ۱۲:۰۶
اینکه آدم بتونه در لحظه زندگی کند که عالیه :)
پاسخ:
آره خیلی خیلی خوب بود ! فکر کن یه جور بی خیالی مطلق :)
یک آشنا
۲۹ اسفند ۹۴، ۰۰:۴۰
زمان و عدد فقط ماهیتی است برای عذاب دادن آدم
مثل بیماری روانی میمونه ! ، از بیرون همه چی خوبه ولی از درون آدم واقعا نابود میشه
پاسخ:
واقعیت ها از دور بهترن ! نزدیک که بشی اون روشونو نشونت میدن !
افشین ..
۱۱ فروردين ۹۵، ۰۲:۴۳
من 26 برسم به این حس بر می خورم! :/
پاسخ:
اصلا از یه جایی به بعد ترسناکه :|
بنت الرضا
۲۴ فروردين ۹۵، ۱۰:۰۱
امون از ٩٣ و ٩٤.....
بد بودن خیییلیییی
ولی خوش بینم به ٩٥! به شدت خوشبینم
الهی و ربی من لی غیرک
پاسخ:
93 برای من عذاب مطلق بود :|
ولی 94 رو بی اندازه دوست داشتم ؛)

الهی که 95 به تلافی 93_94 براتون سال محشری باشه :)
زهرا تبی
۲۰ خرداد ۹۵، ۱۸:۲۷
منم از نود و سه متنفرم واقعا اتفاقاتی افتد که گند زد به اتفاقات خوبش!
94 هم حتی !
نود و پنج هم که تا الان برای ما امتحان بوده همش ولی خب امیدواریم همچنان
پاسخ:
به ۹۵ خوشبینم ... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">