اولین دلتنگی‌های پاییزانه...

هر صبح شنبه‌ی این پاییز رو من رفتم ترمینال تا برم خوابگاه ! هر دوشنبه بلیط رزرو کردم برای برگشت به خونــه ! من تموم ساعت 7-10 صبح های شنبه و ساعت 18-21 سه شنبه رو توی جاده بودم و آهنگ پلــی کردم ! حتی راننده اتوبوس شنبه صبح ها همون همیشگی بود و راننده سه شنبه ها تموم پاییز یه فیلم رو توی اتوبوس برای مسافرهای همیشگی اش پخش کرد . من همه ی یکشنبه ها رو خسته بودم و همه دوشنبه ها رو به خستگی درکردن طی کردم و تا لنگ ظهر توی تخت طبقــه پایین سمت چپ اتاق 22 غلت زدم ! من هیچ کدوم از چلوماهی های سلف رو لب نزدم ! من تموم پاییز رو از مسیرهایی پیاده روی کردم که برگ های بیشتری زیر پام به خش خش بیفته ! با این همه تکرار من همه ی این پاییز رو کیف کردم ، خندیدم ، من همه این پاییز رو بدو بدو داشتم .. همه این پاییز رو ... من سه تا از رویاهامو توی این پاییز به چشم دیدم ، لمس کردم و حظ بردم ... این پاییز بهم فهموند رویاهایی که توی پاییز یه واقعیت از زندگی ت میشن ، یه جور دیگه ای دل چسب اند و خواستنی ! من این پاییز رو عاشق بودم ! این پاییز برام نه که غم نداشت ! داشت ... حتی شاید دردهاش دُز بیشتری داشت و هنوزم ادامه داره ! ولی وقتی خودت انتخابش کنی پای تموم غم و غصه ش هم می‌ایستی . این پاییز حتی غروب هاش پر از کِرکِر خنده بود ... من انقـــدری این پاییــز رو دوست داشتم که توی اولین شب نبودنش دلتنگش شدم ... من اعتراف میکنم تا حالا هیــچ پاییــزی رو دوست نداشتم ، من از تموم پاییز ها متنفر بودم ولی این پاییز بهترین فصل عمرم بود با تموم بدوبدو هاش و فشارهای عصبی اش و حتی گریه هاش ... من این پاییز رو عاشق بودم ... عاشق ...

نظرات (۳۰)
♫ شباهنگ
۱ دی ۹۴، ۲۳:۲۳
آیکون هم حسی...
با این تفاوت که این پاییز خیلی اذیتم کرد
خیلی
پاسخ:
منم اذیت کرد ولی دوستش داشتم ... یه مدل دلبرانه ای اذیتم کرد :)
آوو کادو
۱ دی ۹۴، ۲۳:۲۴
چه حالی داشتید که هر هفته برگشتید خونه! ;-)

+زمستان خوش تر از پاییزی را برای شما آرزو مندم :-)
پاسخ:
باور میکنید هر هفته ذوقشو داشتم ؟؟؟ :))

+ خدا کنه ... روز اولش که پر از دلهره و استرس و منفی ِ منفی بود :((
فاطیما کیان
۱ دی ۹۴، ۲۳:۴۵
خداروشکر که این پاییز اینقدر خوب بود , امیدوارم پایی هرسال همینقدر خوب و عالی باشه برات :)
پاسخ:
مرسی فاطیمای خوب خودم :)
برای شما هم عزیز دل :)
نت فالش
۱ دی ۹۴، ۲۳:۴۸
خعلیم قشنگ..:]
پاسخ:
خعلیم سپاس ؛)
آوو کادو
۱ دی ۹۴، ۲۳:۵۴
باور میکنم...

+ برای روزهای دیگه خدا بزرگه :-)
پاسخ:
خیلی هم عالی ، ممنون :)
نگین ...
۲ دی ۹۴، ۰۰:۰۶
میدونی یک تا روزهای خاصیه گاهی انقد شیرینی هاش شیرینه که تمام تلخیاشو بااینکه بیشتر بوده ازبین میبره :)

سلام :)
پاسخ:
ما آدمهای قانعی هستیم نگین ... با یه روز خوب داشتن میتونیم 29 روز سر کنیم ...

+ سلام به روی ماهت :)
ریش قرمز (میلاد)
۲ دی ۹۴، ۰۰:۱۶
خب خدا رو شکر :)
پاسخ:
شکر :)
نگار :)
۲ دی ۹۴، ۰۰:۴۵
چقدر خوب که این پاییزت رو دوست داشتی :))

ایشالا زمستونت هم خوب و قشنگ باشه عزیزم :)
پاسخ:
ممنون نگار جانم :)
زمستون رو همیشه دوست داشتم ... حال و هوای اسفند ... عاشقشم ...
ح .ط
۲ دی ۹۴، ۰۲:۲۰
این فیلم ''عشق تصادف شانس''
دهن منو سرویس کرد! هشت بار دیدمش تو اتوبوس
لعنت!
پاسخ:
وااااااااااای :)))))
یعنی عذاب مطلق بود این فیلم تکراری :)))
شاهزاده شب
۲ دی ۹۴، ۰۷:۲۰
همه پاییزهای عمرت اینقدر دلچسب باشه :)
پاسخ:
مرسی مرسی :)
مترسک ‌‌
۲ دی ۹۴، ۰۸:۱۳
همون اول پاییز خدمتت عرض نکردم که یه حسی بهم میگه این پاییز با اون پاییز همیشگیا فرق داره؟ برای منم بهترین پاییز عمرم بود، اولین پاییزی بود که تنها نبودم، اولین پاییزی بود که توش دلم نشکست، اولین پاییزی بود که حالم خوب بود و اولین پاییزی بود که درست و درمون درکش کردم و فهمیدم چرا میگن پاییز فصل قشنگیه... ایشالا که زمستون خوبی هم انتظارمون رو بکشه؛
خب دیگه چه خبر؟ خوش می‌گذره؟ ;)
پاسخ:
اوووووووو چه خبره ه ه ه :) ماشالله به پاییز طرفای شما ؛) 
خیلی هم عالی ... 
انشالله زمستون محشری منتظرت باشه :)
خودم ...
۲ دی ۹۴، ۰۸:۴۶
حسی بهش نداشتم...مثه همیشه...
پاسخ:
امیدوارم یه روزی عاشقش بشی ... 
یک آشنا
۲ دی ۹۴، ۰۹:۵۴
من تمام پاییز های عمرم رو دوست داشتم
پاسخ:
من نداشتم !
این اولیش بود :)
هیده ...
۲ دی ۹۴، ۱۴:۴۸
الان که دارم فکر می کنم ؛ می بینم امسال خاطره ی خاصی از پاییزش ندارم ( یا شایدم الان یادم نمیاد ) ؛
ولی این هیچی از علاقه ی من به پاییز کم نمی کنه (: .
پاسخ:
زمستون جبران کنه انشالله ... هی فرت فرت خاطره های خوب برات داشته باشه ایشالله :)
انار ...
۲ دی ۹۴، ۱۹:۰۴
پاییز غمگین و دوست داشتنی ست همیشه...
پاسخ:
یه جور خاصی به دل میشینه ... 
آریانا م.ف
۲ دی ۹۴، ۲۱:۳۶
حالتو درک میکنم. حتی اگر این پاییز بدترین بوده باشه واسم. اما پاییز عشوه گر و دلبر رو دیدم تو زندگیم. که همش ذوق باشه.
تا باشه از این کر کر خنده ها.
زمستونت خوش. زمستونت بهار
پاسخ:
تو پاییز و غروب های زردش باید یه چیزی داشته باشی که دلتو گرم کنه ... 
خاتون .
۳ دی ۹۴، ۱۱:۵۷
اتفاقا شب یلدا که با دوستام حرف میزدیم منم همینو گفتم که امسال پاییز خوبی بودی ، پاییزی که انتظار نداشتم خوب باشه و فک میکردم مثل گذشته ها پر از تلخی باشه اما نبود خوب بود و دوسش داشتم :)
یکتا جان زمستونتم خووووب :)
پاسخ:
من خیلی تلاش کردم که پاییز 94 ام خوب باشه خاتون ، خوشحالم که خیلی خیلی خیلی خوب بود :)

زمستون شما هم عاااااااااااااااااالی :*
رهگذر
۳ دی ۹۴، ۲۱:۳۱
سلام
پائیزهای خوب زندگیتون مُستدام...

به نظرم مراقب باش زیاد با هندفری آهنگ زیاد گوش ندی... تا اونجائیکه میدونم برای دندانها خیلی مضر هست ، برای من که اینطور بود.


و مدتیه میخوام یه کتاب بهت معرفی کنم ، در معرفی کردن یا معرفی نکردنش کمی شک داشتم اما... شاید یکی از دلایلی که میخوام بهت معرفیش کنم اون دوستت هست که میگفتی سرطان گرفته... چند وقت پیش از دکتر وین دایر یه کتاب خریدم به اسم "برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد" همه کتابش رو نخواندم اما تا اون حدی که خوندم زیبا بوده ، مخصوصا اینکه در بحث هاش از قانون های فیزیک هم استفاده میکنه و... شاید از کتابش خوشت بیا و شایدم نه.



خدانگهدارتون
پاسخ:
درود

انشالله :) 

دندون ؟؟؟ چه ربطی به دندون داره ؟؟؟
کلا خیلی حس لذت بخشیه وقتی در حال سفر و نگاه کردن به جاده با هندزفری آهنگ گوش میدی ! حتی اگه دندونام خراب بشه :))

حتما میذارمش تو لیست کتابام ، مرسی از پیشنهادت :)
رهگذر
۳ دی ۹۴، ۲۱:۳۳
در رنجی که ما می بریم
درد نه تنها در زخم هایمان ، که در اعماق دل طبیعت نیز حضور دارد..

در تغییر هر فصل ؛ کوهها ، درختان و رودها ظاهری دگرگونه می یابند
همانگونه که انسان در گذر عمر ، با تجربیات و احساساتش تحول می یابد..

در دل هر زمستان ، تپشی از بهار...
و در پوشش سیاه هر شبی ، لبخندی از طلوع نمایان است. (جبران خلیل جبران)
پاسخ:
خیلی قشنگ بود ، چندبار خوندمش :)
نفس نقره ای
۴ دی ۹۴، ۰۱:۵۶
حس خوبت پایدار :)
پاسخ:
مرسی مرسی :)
به نظرم حس خوب رو باید خودت برای خودت بسازی !
شیمیست خط خطی
۴ دی ۹۴، ۱۹:۰۲
هر هفته رفتی خونه؟! ای ول همت. البته سه ساعت فاصله وسوسه برانگیزه :))
پاسخ:
اوایل اشکم درمیومد رسماً !!!
ولی خوب بود دیگه ، عادت کردم ...
آدمها به همه چیز عادت میکنن ... من هم عادت کردم هم لذت بردم :)
مصطفی موسوی
۴ دی ۹۴، ۲۱:۵۷
بیشتر از این که عاشق پاییز باشی عاشق مسافر بودن و مهاجر بودن توی یه شهر دیگه بودی به نظرم . که خب پاییز لطفشو بیشتر کرد
پاسخ:
دقیقاً ^_^
مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
۸ دی ۹۴، ۱۲:۰۱
نمیدانم چرا این یکشنبه ها و دوشنبه ها برایم بولد شد و تمام خستگی اش در من ریخت...



+من هنوزم فک می کنم پاییزه :)
پاسخ:
خیلی خسته کننده بود ! ولی جالبه که بهترین روز هفته هم بود برام ، چون کلی از این یکشنبه ها و تموم بدو بدو هاش خاطره شد ... 

+ زمستون ولی ، باور کن ؛)
لی لی (لیلی نامه)
۹ دی ۹۴، ۱۵:۴۳
پس زمستون دلچسب تری هم در راه داری:) امیدوارم:)
پاسخ:
انشالله ... بهش خوشبینم ؛)
افشین ..
۹ دی ۹۴، ۱۸:۳۴
خیلی هم خوب :) هر چند بنظر میومد انگار یه جور با ترس و لرز داشتی این ها رو جلوی جماعت افسرده وبلاگ نویس ها می گفتی و اعتراف می کردی!
پاسخ:
این بد ! بد که عادت کردیم به نک و ناله ! باید یاد بگیریم بیشتر از حس های خوبمون بنویسیم ... :)
ابوالفضل ...
۱۱ دی ۹۴، ۰۴:۲۲
خوش به حالت که برات معجزه داشته این پاییز...
پاسخ:
واقعیت اینه که پشت این معجزه کلی عذاب و اشک و آه و تلاش بود ... 
مگه ما پیامبریم ؟؟؟ وقتی فقط بشینی به انتظار معجزه هیچ وقت هیچ اتفاق خوشایندی رخ نمیده :)
saied davoodi
۱۵ دی ۹۴، ۱۸:۰۴
:))
خیلی جالب انگیزناک بود
پاسخ:
جالب انگیزناکی از خودتونه ؛)
ها!
۱۸ دی ۹۴، ۰۳:۲۶
اصن چیکارش داری..

فقظ می خواست بگه صنعتی شریف متعجبت کرده..
اگکه بدونی تودربار کجایه ...
من اونجایم( البت الان)

تازه چرکولکات اصنش زشت نی که خودکوشک نمایی.. چون من خوندمشون ، خیلی یواشن..
پاسخ:
به جون خودم هر چی این کامنت رو خوندم فقط صنعتی شربف رو متوجه شدم !!!! تازه ربطشم متوجه نشدم !!!
آینه
۱۹ دی ۹۴، ۰۲:۴۶
سلام.
این پست پاییزی زیبا،منو برد به خاطرات نزدیک و تکرار نشدنی زندگی ام...
خاطرات پاییزی از 4سال خوابگاهی بودنم...
از سال اول و شنبه هایی که اذان صبح نشده پشت در نمازخانه ترمینال جنوب تهران از سوز سرما و گاهی از بارش بارون کلافه میشدم و شلوغی همیشگی مترو و له شدن ها و بعد چمدان به دست 50 تا پله رو بالا میرفتم دانشکده ...
تا پاییز سال چهارم که صبح زود و آفتاب نزده از میدون آزادی میرسیدم خوابگاه و یواش و بی سروصدا میرفتم سمت تختم و چقدر خوابش میچسبید آن هم وقتیکه هم اتاقی ها در بالکن اتاق رو باز گذاشته بودن و نسیم خنک صبح وارد اتاق میشد........
دلم برای همه رفقام هم اتاقیام تنگ شد...برای روزهای برفی...بعد امتحان میرفتیم حیاط خوابگاه برف بازی ......
آخ که چقد دلم تنگ شد.......................

از تک تک لحظه های خوب دوران دانشجویی تون استفاده کنید..از باهم بودنها....
پاسخ:
فقط یه ترم گذشته و من این همه دلتنگم ! فکر کن چند سال بگذره ... وااااااااااااای ... 
آدم یه وقتایی باید چنگ بزنه همه لحظه های ناب رو بغل کنه که یه وقت ازشون کم نشه ...

رهگذر
۲۷ دی ۹۴، ۲۱:۴۸
سلام
به قول هادی عامل(گزارشگر کشتی!!): خسته نباشی دلاور ، خدا قوت پهلوان!!!
انشالله امتحانات رو به خوبی پشت سر گذاشته باشی.


میخواستم از نظر علمی بهت نشان بدم چه ربطی به دندان داره اما با کمال تعجب متوجه شدم توی فضای نت صحبتی در این مورد نشده... تا اونجائیکه من میدونم گوش دادن موسیقی با هندفری باعت میشه باکتری ها داخل گوش به تعداد خیلی زیادی افزایش پیدا کنه ، فاصله بین گوش و دندانها هم زیاد نیست... متاسفانه وضعیت بعضی از دندانهای آسیاب من زیاد خوب نیست ، من یکی از دلایلش رو گوش دادن موسیقی(در سالهای گذشته) با هندفری میدونم... البته اصلا اصلا از شما انتظار ندارم این حرفارو درک و یا قبول کنید! متاسفانه انسان تا بعضی چیزهارو خودش تجربه نکنه درک نمیکنه.


در زمینه پست جدیدت هم یاد این جمله افتادم که در مورد دوست خوب و واقعی داشتن میگه...


دوستـان واقعـی جواهراتـی گرانبهاینـد
که بدست آوردنشان سخت است ،
و نگه داریشان سخت تر ؛
لطفا در حفظ و نگهداری اینجانب کوشا باشید!
با تشکر و من الله توفیق.


حرف اخر..
همونطوری که شرایط زندگی برای مدتی شمارو از فضای نت دور کرد ، برای منم اینطور شده... نمیتونم مثل سابق توی فضای نت شرکت داشته باشم و... حداقل برای چند ماهی.




خدا یار و نگهدارتون
پاسخ:
سلام :))

آره ه ه ه تموووووووووووم شد !!! 

اوممم ... تنها کاری که میتونم کنم اینه که بعد از هندزفری گراشتن برم مسواک بزنم :))

+ انشالله که خیر :) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">