ما به ناز تو جوانی داده‌ایم ...

معرفی می‌کنم ، دخترم ! امیدوارم اسمش رو نپرسید چون هنوز یه اسم دخترونه‌ی صورتی گون و دلبر پیدا نکردم که به دخترم بیاد و خوش آوا باشه و به دل من بشینه و ظرافت و دخترونگی ازش بچکه. آخه معتقدم اسم دختر باید یه جور دیگه ای خاص باشه. خلاصه که توی این مورد به وسواس افتادم ! می‌دونید ؟؟؟ من سالها پیش یه پسر داشتم ، یه پسر که اسمش مَهراد بود ( اطلاعات بیشتر در ورژن بلاگفایی نیمه سیب سقراطی ) ، دختر دار شدنم از اون روزی شروع شد که چندتا دختر 22-23 ساله توی کاف شاپ جمع شده بودیم و افتاده بودیم به حرف و رویا بافی! توی اون جمع 5-6 نفره، همه یه پسر بچه توی ناخودآگاهشون بود که شیطونی کنه جز بنفشه ! بنفشه بر عکس همه‌ی ما یه دختر ناز و آروم داشت، یه دختر که دامن چین چینی می‌پوشید و موهاشو خرگوشی می‌بست و با پوشکش قِر قِر می‌رفت این طرف و اون طرف و دل می‌بُرد. بنفشه به همه ‌مون اخم کرد و گفت شماها هم مثه ماماناتون پسری می‌شید! پسر دوست می‌شید! گفت واسه من دختر داشتن خیلی جذاب‌تر چون می‌تونم دخترونگی هاشو حس کنم چون منم یه روزی دخترونگی کردم ... از اون روز بود که من دختر دار شدم. از همین چند روز پیش که عکس دخترمو گذاشتم روی پروفایل تلگرام چند نفر ازم پرسیدن که بچگی های خودمه ؟ و دقیقاً 7 نفر تایید کردن چشماش مثه  منه ^_^ گفتم که دخترمه ، دختر خود خودمه که چشماش به من رفته :)

پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴
نظرات (۳۶)
آوو کادو
۱۲ آذر ۹۴، ۲۳:۵۵
آخی
چه نازه:-)
من رابطه م با بچه ها خوب نیست
حالا دختر بچه رو چند ساعت میتونم تحمل کنم اما پسر بچه ها رو حتی یک دقیقه هم نمیتونم...!

+اسم "رُز" رو هم میتونم پیشنهاد بدم!
پاسخ:
چشماتون ناز می بینه :)
چرا ؟ دلت میاد ؟ یه کم که باهاشون باشی میبینی چقدر ماه و دوست داشتنی ند :)

+ میسی از پیشنهادت :)
ریش قرمز (میلاد)
۱۲ آذر ۹۴، ۲۳:۵۶
:)
[گل]
پاسخ:
:)

+ داشتم کامنتای اون ورژن قدیمی وبم رو میخوندم کامنت شما هم توش بود ! سال 92 :)
فاطیما کیان
۱۲ آذر ۹۴، ۲۳:۵۷
دخترت مثل عسل شیرینه, ای جانم ^_^
وقتی مادر شدی امیدوارم یکی مثل این خوشگله رو داشته باشیش و هی قربون صدقش بری و شیرین زبونیش سر ذوقت بیاره
پاسخ:
نخور دخترمو خب :)) لپش کنده شد بچه م ؛)
مترسک ‌‌
۱۳ آذر ۹۴، ۰۰:۰۳
یاد دخملای خودم افتادم :D
پاسخ:
سه تا بودن ، یادمه :)
بدمست .
۱۳ آذر ۹۴، ۰۰:۰۴
پدرش کیه حالا؟ :))))
پاسخ:
اهم اهم ...
نگار :)
۱۳ آذر ۹۴، ۰۱:۰۰
من همیشه عاشق دختر بودم و هستم..دلم میخواد در آینده دختر داشته باشم..اصلا نمیتونم تصور کنم پسر دار بشم :))))

ماشالا چه دختر ناز و خوشگلی هم داری..مطمئنم مثل مامانش مهربونه ^_^
اسمش رو بذار نگار..خیلی بهش میاد :دی
پاسخ:
در این حد ؟؟؟ چرا خب ؟ پسر بچه هام با نمکن خدایی ^_^

+ باور میکنی به اسم نگار فکر کرده بودم ؟؟؟ به جون خودم ! 
نفس نقره ای
۱۳ آذر ۹۴، ۰۱:۳۰
وااااای لپاشو! خدای من ^_^
پاسخ:
دختر منه ه ه ه ه :)
خاتون .
۱۳ آذر ۹۴، ۰۲:۰۴
شیطنت از چشاش میباره ها .
منم یه دخترم داشتم فک کنم تو همون بلاگفا جا موند :دی
پاسخ:
این یعنی آیا یکتا شیطونه ؟؟؟؟ ؛)
به راست نگاه میکنی به چپ میزنی ! بلا شدی خاتون خانوم ! شیطونی میکنی ! :))
بچه ت رو گاز موند یعنی :))) 
خاتون .
۱۳ آذر ۹۴، ۰۲:۰۵
* یه دختر
تصحیح میکنم :)))
پاسخ:
:)
ح .ط
۱۳ آذر ۹۴، ۰۳:۰۸
بچه ها زیاد نگاهم میکنن
یه چیز تو مایه های ''ذُل''
بزرگای جمع میگن ''به خاطر عینکشِ!''
:/

من ''لاوین'' رو پیشنهاد میکنم اسم کُردیِ
پاسخ:
اسمهای کردی خیلی قشنگن ... خیلی زیاد ... اسم یکی نارین بود فکر کنم ! انقدر دوس داشتمممممم :)
فقط من معنی هاشونو نمیدونم دیگه :))
لاوین یعنی چی ؟؟

gandom baanoo
۱۳ آذر ۹۴، ۱۰:۳۵
آخی چه نازه :)
ایشالا یه دختر به همین نازی... واقعی... گیرت بیاد :)
پاسخ:
^_^
مستر نیمــا .
۱۳ آذر ۹۴، ۱۱:۰۸
من همیشه عاشق اسمای نگار و نگین و اسم هایی که ش داره مثل مهشاد و مهشید هستم
ولی نگار اولویت اولمه که بگم
نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت...
پاسخ:
بابای خوبی میشین !
بابایی که بلد اسم دخترونه انتخاب کنه و حواسش به ردیف و قافیه ها هست ، معلومه خوب بابایی میشه ...
از اون بابا دختری هاااااااااااا :)
آناهــیــ ـــتا
۱۳ آذر ۹۴، ۱۲:۴۵
آخ این دختربچه ای که توصیف کردی دقیقا دختر دایی منه. انقدر که این بچه ناااااز داره و بانمکه آدم دلش می خواد گاز گازش کنه :))

به بچه ی تو عکس میاد اسمش نازنین یا شبنم باشه نمی دونم چرا :))
پاسخ:
الهی ی ی ی ی ...

+ یعنی بیا بغلم ! انقدر کیف میکنم اینجوری اسم حدس می زنین .. به خدااااااااا :*
هولدن کالفیلد
۱۳ آذر ۹۴، ۱۴:۲۱
این دخترت چقدر قیافه اش "علی بی غم" هست :|
:))
پاسخ:
چشم حسوداش بترکه ! والاع :))
نگین ...
۱۳ آذر ۹۴، ۱۹:۱۸
ای جانمممم مث مامانشه!! :)

خوبی یک تا؟؟؟ چرا نیستی ؟
پاسخ:
چشاش مثه منه ^_^

فدای تو رفیق ... خوبم ... 
به خدا روم نمیشه دیگه بگم درگیرم و وقت ندارم ! ولی واقعا وقت نمیکنم ! نمی رسم اصلا ! 
به هیچی نمیرسم ! به هیچی .................:((
شیمیست خط خطی
۱۳ آذر ۹۴، ۲۰:۳۰
من به جنسیت بچه (هام!) تا حالا فکر نکردم چه برسه به اسمشون! :)
پاسخ:
فکر کن ! :)
محمد علی
۱۳ آذر ۹۴، ۲۱:۳۲
دست من باشه ، یه جا قوتش میدم ،

میگی نه ، بده دستم ...
پاسخ:
ای بابا ... برو بچه خودتو قورت بده ! والاع !
.
.
.
:))
رهگذر
۱۳ آذر ۹۴، ۲۳:۰۷
سلام
امیدوارم خوب باشید
هم شما ، هم آقا امیرحسین وهم آقا مهراد و.....

برای دخترتون ، اسم هائی مثل ؛ الهه ، پریا و بهار رو پیشنهاد میکنم.



روزگارتون شاد
پاسخ:
:)))))))
سلام میرسونم!!! 

خاتون .
۱۴ آذر ۹۴، ۰۱:۱۶
ای بابا من و شیطنت :)))
اسم دخترمم کژال بود ، غزل هم دوس دارم البته .
پاسخ:
باژه باژه ؛)

کژال کردی؟؟؟ یعنی چی؟؟ 
ماه بانو
۱۴ آذر ۹۴، ۱۶:۱۵
چ ناز ناز^___^
صرفا برا چلوندنه انگار
پاسخ:
نه نچلون دخترموووو... 
افشین ..
۱۴ آذر ۹۴، ۲۳:۴۴
:)
پاسخ:
:)
ماهی قرمز
۱۵ آذر ۹۴، ۰۱:۵۰
الهی :)
دختر عشقه ...
اما گفتی اسم ! وای سخت ترین کار دنیاست اصن ، اینکه به قول تو ظرافت و دخترونگی ازش بچکه :)
پاسخ:
بیا از الان به فکر باشیم :)
. zizigolu
۱۵ آذر ۹۴، ۱۶:۱۴
حدس میزدم کامنتم ثبت نشده باشه!
چشماش به تو رفته ولی دماغ و دهنش عجییییب به باباش!
پاسخ:
من.چیزی دریافت نکردی آسی پولیکا جون ؛)

+ ببین دفعه آخرت باشه به دماغ دهن آقامون نگاه میکنیاااااا، گفده باشم :)))))
رفیعه رجعتی
۱۶ آذر ۹۴، ۱۰:۴۰
عوخی!:))
مادرا ولی بیشتر پسری هسدن!من خودم پسر دوث میدالم^___^

+رفیعه نذاری.موخام تک باشم=))
پاسخ:
ای پسری ی ی... ای.... :/
+ اوهوع :))
miss N....
۱۶ آذر ۹۴، ۱۱:۰۱
چه دختر خوبی :) می شه من خواستگارش باشم ( واسه پسر به دنیا نیومدم)
من واسه ندیده هامم اسم انتخاب کردم :)))



+نیکی...
پاسخ:
ع وا... دخترم میخواد درس بخونه :)))

+ نیکی ^_^
شیدا
۱۶ آذر ۹۴، ۱۴:۴۴
ینی یه باروووونیه اینجااااا نمیدونیییییین!
چیه خب؟حتما نباس مرتبط با پست حرف زد که! زبون زبووون
ولی من عااااشق بچه هام! از هر جنس و شکل و نژاد و رنگ و ... همه جوره:)))
پاسخ:
هه برو بابا... 
من از صبح رفتم دانشگاه الان بعد از 7 ساعت برف بازی برگشتم :))
دلت آب... :))
پژمان
۱۷ آذر ۹۴، ۱۱:۴۱
سلام
منم یه دختر دارم. خیلی هم دوسش دارم.
پاسخ:
از اون بابا دختری ها میشی شما ، معلومه ^_^
خودم ...
۱۷ آذر ۹۴، ۱۵:۰۹
منم فقط یه دخمل میخوام.
چ نازه:)
یاده پست خودم افتادم که از احترام نذاشتن گفته بودم.
پاسخ:
آفرین به شما که دخمل میخوای :)

+ هعی ... :(
دِنـــج
۱۹ آذر ۹۴، ۱۲:۰۴
دخترِ یکتا رو نیگا :-قلب
بعد مدت ها اینجا ام :)))
پاسخ:
به ... خوش اومدی دکتر جان ، صفا آوردی :)
ثمین سعیدی نیا
۱۹ آذر ۹۴، ۱۷:۱۴
شهزاده خانومی تمام عیار!

قدمش مبارک بانو
پاسخ:
هووووووم ؟؟؟ :|
سربازجامانده
۲۰ آذر ۹۴، ۰۳:۲۵
آخیییییی عزیزمممم چقدر نازه
چقدر من عاشق بچه ام مخصوصا اگ چشم رنگی و سفید و بور با ی عالمه لپ باشه.
منم یدونه دختر دارم منتها دختر من یکماه ازخودم بزرگتره:-/ از لحاظ ظاهری هم فقط لپاش و رنگ پوستش ب من رفته ولی خیلی دوسش میدارم.دوست دارم بچه هام از لحاظ اخلاقی مثل اون بشن
پاسخ:
نه من اصلا چشم رنگی و بور دوس ندارم :|

جلل خالق !!! یه ماه ازت بزرگتره :|
رهگذر
۲۰ آذر ۹۴، ۱۱:۴۸
سلام
امیدوارم خوب باشی

مولانا میگه:
آن کس که ترا نقش کند او تنها
تنها نگذاردت میان سودا..

در خانه تصویر تو ، یعنی دل تو
بر رویاند دو صد حریف زیبا.


و..

علی شریعتی هم میگه:
مرا کسی نساخت ، خدا ساخت
نه آنچنان که کسی می خواست..

که من کسی نداشتم
کسم خدا بود ، کس بی کسان....

او جانشین همه نداشتن هاست.



و..

خداوندا مرا به بزرگی چیزهائی که داده ای آگاه و راضی کن
تا کوچکـی چیزهائـی که ندارم آرامشـم را برهم نریزد
و مرا یاری ده تا دلم را از سه چشمه حقیقت ، زیبائی و خیر سیراب سازم.(علی شریعتی)




خدانگهدار
پاسخ:
:)
عم قزی جون ツ
۲۰ آذر ۹۴، ۱۲:۳۶
کاش میشد احترام بعضی هارو نگه نداشت :|
کاش میشد این حرفارو گفت بهشون



پست آخرت..
بخاطر حساسیتم دکتر منعم کرده از ادکلن و عطر و اسپری
البته من خیلی حرف گوش کن نیستم! خو استفاده ازشون اجتناب ناپذیره
ولی دلم سوخت.
دلم سوخت ک عطری ندارم ک کسی روب یادش بیارم

اون هدیه رو میشه همه بگیرن؟یا جاست فور اشانایان و وابستگان؟
پاسخ:
+ کاش میزد زد تو گوششون :|

دختری درمِه
۲۰ آذر ۹۴، ۱۵:۲۳
منم همیشه گوشه ذهنم ،دختردار
بودم :-) نه پسر...

یه دختر تپلی..لپ گلی...شیطون..شیرین زبون ،که اسمش

باران هست^_^ دامن چین چینی..لاک ناخن وموهای بلندو....


+به دخترت میاد اسمش ترنم باشه^_^
پاسخ:
الهی ی ی اسمم داره :)

+ ^_^ تلفظش سخته 
مصطفی موسوی
۲۲ آذر ۹۴، ۰۰:۲۹
0_0
پاسخ:
؛)
آقای رایمون
۲۲ آذر ۹۴، ۰۸:۵۷
:)
پاسخ:
؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">