جمود ... درجا زدن ... روزمرگی ...

| آرشیو نوشته هایی که بعد از مدت‌ها هنوز قابلیت کپی شدن دارند ، نشان از " حال تکراری " روزهای در گذر است. جمود ... درجا زدن ... روزمرگی ... حرف‌های نوی زیادی داشته باشی ، اما قدیمی ها هنوز هم بهتر جور درمی‌آیند به حالت ... و زندگی به همین مدار می‌چرخد تا آن " تغییر " رخ دهد ... تغییری که تو را از این مدار به مدار بعدی پرتاب کند ! و داستان در مدار بعدی باز همین است ... جمود ... درجا زدن ... روزمرگی ... و " تغییر " و نوسان بعدی و مدار بعدی ... تا ؟؟؟ تا آنجا که الکترون ، به هسته ملحق می‌شود و آن " انفجار بزرگ " رخ می‌دهد و تو " نیست " می‌شوی در " تنها هست " همه‌ی عالم‌ها ... آن روز را " پس فردا " خوانده اند و الان را گفته اند : " فردا " |

+ نویسنده ش رو نمیدونم !

+ ببخشید که انقدر نیستم :( بابتش ناراحتم و شدیداً وسط همه‌ی دغدغه هام کم ـتون دارم :(

+ خوشحالی یعنی با این وضعیت داغون حضور مجازی ـت یه دوست خاموش بهت ایمیل بزنه و کلی بهت انرژی بده و یه لبخند پت و پهن رو لب هات کِش بیاد :)

سه شنبه ۱۹ آبان ۹۴
نظرات (۲۲)
فاطیما کیان
۱۹ آبان ۹۴، ۲۲:۵۶
متنش انگاری که وصف حال منه ...
پاسخ:
و من ... 
ریش قرمز (میلاد)
۱۹ آبان ۹۴، ۲۲:۵۶
نگاه جالبی بود ... [گل]
پاسخ:
به نظر منم جالب بود !
نرگس ...
۱۹ آبان ۹۴، ۲۳:۱۲
تو کف حرف زدن شما فیزیک دانانم !! بابا دمتون گرم، غلمبه حرف زدنتونم باحال !!!
پاسخ:
دیگه ما اینیم دیگه :))) 
( الکی مثلا من خیلی شاخم )
هولدن کالفیلد
۱۹ آبان ۹۴، ۲۳:۲۳
این ایمیلی کاری بود که از دستم بر میومد به هر حال!
+الکی یعنی من بودم! :|
پاسخ:
خاموش بودی مگه شما؟؟؟  ؛)
آریانا م.ف
۱۹ آبان ۹۴، ۲۳:۳۷
ایشالا که خوب باشی... همیشه همه جا...
پاسخ:
ممنون دوست جان :* 
negar .s
۱۹ آبان ۹۴، ۲۳:۴۷
چه خوب نوشته :))

ایشالا همیشه آروم و خندون باشی یکتا جانم :*
پاسخ:
آره،  به دل میشینه... 

مرسی نرگس جان خوب من :*
نفس نقره ای
۲۰ آبان ۹۴، ۰۰:۳۹
اصلا آپ شدنت رو که میبینم دلم وا میشه :))
پاسخ:
هاهاهاهاها :)))
د برو کمتر تیکه بنداز :))
افشین ..
۲۰ آبان ۹۴، ۰۰:۵۶
بسیار عالی!
تفسیر واقع گرایانه ای بود با یه کوچولو بد بینی.
پاسخ:
یه.کوچولو که همیشه هست جناب،  باید باشه اصلا،  نذاریمش هم خودش جفت پا.می پره وسط جریان :)
افشین ..
۲۰ آبان ۹۴، ۰۰:۵۷
نیمه پر لیوان رو ببین :D
پاسخ:
دقیقا کجاش؟؟؟ نشونم بده با انگشت،  والاع :))
مترسک ‌‌
۲۰ آبان ۹۴، ۰۸:۱۳
نه دیگه، من الان نمی‌بخشم، چه جوری می‌خوای جبران کنی؟ :D
پاسخ:
قرار نیس جبران کنم :p
خودم ...
۲۰ آبان ۹۴، ۰۸:۴۵
عزیزم!!قابل نداشت...کاری بود که از دستم برمیومد:))
اره...روز مرگی...تکرار...فقط کسالت(کسل بودن)میاده...
پاسخ:
به به،  چشمم روشن،  شمام خاموش بودی مگه ؛)

هر راکدی به مرداب میرسه... 
هیده ...
۲۰ آبان ۹۴، ۱۳:۱۱
عنوان رو دیدم ؛ یاد ِ یه نکته ای تو درس ِ فیزیولوژی افتادم . جمود نعش بود اسمش فک کنم .
یه وقتایی گذشته بیشتر خوش می گذره . یعنی حال و هوا و تجربه ی گذشته خوب تر ِ . یا مثلا دوست داری دوباره گذشته رو خلق کنی.
پاسخ:
همچین خوشی هم نمیگذره هااااا،  ما موندیم توش عین چی :|
:))
نت فالش
۲۰ آبان ۹۴، ۱۹:۴۳
منم میخوام روشن شم ازین ببعد:دی
{ ای لبخند شیرین کش بیا بر لبانش:|}


پاسخ:
منو این همه خوشبختی؟!  محاله ؛)
+ ممنون که روشن شدی [ با لبخند کشدار نوشتم،  با لبخند کشدار بخونید]
بانو ...
۲۱ آبان ۹۴، ۱۰:۵۱
و وصف حال من
فقط دست گل آب دادن بچه هام تنوع زندگیمه :|
پاسخ:
الهی ی ی... خوبه که ؛)
آوو کادو
۲۱ آبان ۹۴، ۱۱:۳۸
امیدوارم که روبه راه تر بشی :-))
پاسخ:
منم هی امیدوارم... هی :|

+ مرسی ازت ؛)
گلسا راد
۲۲ آبان ۹۴، ۰۰:۱۹
واقعا یه وقتایی دلم میخواد چیزی رو بنویسم که قبلا هم نوشتمش,یا اینکه کپی کنم...هعی!
پاسخ:
منم ! طبیعیه ... ! ؛)
سلما ...
۲۲ آبان ۹۴، ۰۱:۲۱
خوشحالم که برگشتی حتی کمرنگ
پاسخ:
قربان شما رفیق :)
نگین ...
۲۲ آبان ۹۴، ۱۳:۵۴
یک تای من :)
پاسخ:
ماچ ماچ :*
رهگذر
۲۲ آبان ۹۴، ۱۶:۰۸
سلام
متنت منو یاد چند چیز انداخت! یکیش قسمتی از متن آرزوهای ویکتور هوگو بود.


قبل از هر چیز برایت آرزو میکنم که عاشق شوی ،
و اگر هستی ، کسی هم به تو عشق بورزد..
و اگر اینگونه نیست ، تنهاییت کوتاه باشد ،
و پس از تنهاییت ، نفرت از کسی نیابی..
آرزومندم که اینگونه پیش نیاید ........
اما اگر پیش آمد ، بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی..

و در پایان ،
اگر مرد باشی ، آرزومندم زن خوبی داشته باشی
و اگر زنی ، شوهر خوبی داشته باشی ،
که اگر فردا خسته باشید ، یا پس فردا شادمان ،
باز هم از عشق حرف برانید تا از نو بیآغازید..

اگر همه اینها که گفتم برایت فراهم شد ،
دیگر چیزی ندارم برایت آرزو کنم.((قسمتی از متن آرزوهای ویکتور هوگو)



چند وقت پیش از مولانا خواندم که میگفت: زندگی و نگاه ت رو به سمت کسی ببر که در لحظات سخت و دشوار زندگی کنارت هست و بهت کمک میکنه و نه هر چیز و یا هر کسی ؛ به نظرم راست میگفت. هر چند......


هنگامی که به انسان زیان و ناراحتی رسد ،
ما را (در هر حال) در حالی که به پهلو خوابیده ، یا نشسته ، یا ایستاده است ، می‌خواند؛
اما هنگامی که ناراحتی را از او برطرف ساختیم ، چنان می‌رود که گویی هرگز ما را برای حل مشکلی که به او رسیده بود ، نخوانده است!(یونس/12)


با یاد خدا دل ها آرام می گیرد.(آیه 28 سوره رعد)


هر کس به خدا توکل کند ، او برای وی بس است.(آیه 3 سوره طلاق)



دیگه مثل سابق ، فضای مجازی برام خیلی جذاب نیست
مطالبتو میخونم - به احتمال زیاد ، به صورت خاموش.


خدا یار و نگهدارتون
پاسخ:
دیگه مثل سابق ، فضای مجازی برام خیلی جذاب نیست )
اثرات پیری :))
ح .ط
۲۲ آبان ۹۴، ۱۶:۱۲
دورِ باطل

به امید خروج
پاسخ:
چقدر خوب بود ......
آرامیس بانوی هزار فصل
۲۲ آبان ۹۴، ۱۹:۵۰
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی
پاسخ:
ممنون مهربون :)
شما هم همینطور 
محدثه ..
۳ آذر ۹۴، ۲۱:۵۴
اوه! چه خارجکی بود. :)))
پاسخ:
دیگه دیگه ؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">