حاشیه رفتنم دگر نامه سیاه کردن ست ...

همه‌ی حاشیه نِشین‌ها که به خوش اقبالی حواشی فوتبال نیستند که این همه مورد توجه و استقبال باشند، این همه مهم باشند، جذاب باشند، که یک عالمه طرفدار داشته باشند و به واسطه‌ی آنها دیده بشوند، که حتی در قبال کارهای ناشایست‌ـشان هم برایشان هورا بکشند و خلاصه در هر حالتی خیالشان جمع باشد و دلشان گرم. اغلب؛ حاشیه نِشین‌ها همان‌هایی هستند که اتفاقاً اصلاً مهم نیستند، دیده نمی‌شوند و حتی وجود ندارند. نه با چهره شناخته می‌شوند و نه با اسم. موضوعِ هیچ جمعی نیستند و سرشان در لاکِ انزوای خودشان است. فرقی نمی‌کند باشند یا نباشند، تو فکر کن یک جور ِ مرموزی، روح‌وار زندگی می‌کنند! اجتماع‌های خاص خودشان را هم دارند و گویی فقط هم قماش‌های خودشان توانایی دیدنشان را خواهند داشت. انگار برای بازنده شدن خلق شده‌اند یا شاید خودشان بازنده بودن را برای حفظ سِمت حاشیه‌نشینی انتخاب کرده‌اند. آنها یاد گرفته‌اند یا شاید هم انتخاب کرده‌اند  فقط قهرمان‌ها را تشویق کنند و هیچ وقت آرزوی برنده شدن را نداشته باشند.

پنجشنبه ۱۹ شهریور ۹۴
نظرات (۴۱)
م. ج.
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۸:۴۷
حالا این انتخاب حاشیه نشینی بنظرت خوبه یا بد؟
پاسخ:
نمیدونم ! شاید مجبورند بین بد و بدتر یکی رو انتخاب کنن ... 
آلبرت کبیر
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۸:۵۲
بیا راه های دور شدن از حاشیه رو بگم :دی
پاسخ:
بفرمایین ؛)
negar .s
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۸:۵۷
این حاشیه نشین ها غمی بزرگ توی دلشون هست...
پاسخ:
آره ... شاید ... 
مترسک ‌‌
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۹:۰۳
دست پشت پرده یعنی؟ :|
پاسخ:
وات ؟ :|
محمد علی
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۹:۰۴
اولاش دقیق وصف خودم بود ، داشتم خوشحال میکنم ، ولی آخرش نه ! من هرچی باشم ، حاشیه نشین هم که باشم ، باز دارم برنامه میریزنم برای پیروز شدن ...
پاسخ:
خب این خیلی خوبه ، عالیه اصلاً :) موفق باشی ...
خودم ...
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۹:۱۲
هعی...حاشیه نشین ها...
پاسخ:
چه آهی میکشی :))
م. ج.
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۹:۳۱
همین رو میخواستم...شرایط مجبور میکنه که حاشیه نشینی بشه عادت آدما..
پاسخ:
باید یه راه چاره ای باشه ... حداقل می تونن سعی کنن ، نه ؟!
یک مردِ جدّی
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۹:۴۵
حاشیه نشینی قطعا مشکل بزرگی است که راه حلی ندارد!

+دایره را هرچقدر بزرگ کنی، باز هم حاشیه دارد!
پاسخ:
به قدر کافی کامل بود ، حرفی ندارم :)
م. ج.
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۹:۴۸
بستگی به شرایط داره ... گاهی با تلاش میشه عوض شد...گاهی تلاش هم بی فایده ست!
پاسخ:
اوهوم ... گاهی تلاش هم بی فایده ست! حق با شماست ...
ف میم
۱۹ شهریور ۹۴، ۱۹:۵۷
خیلی طولانی بود یکتا
حوصله نداشتم بخونم :(
تو دو خط خلاصه کن جانا
پاسخ:
تنبل بانو :))
بانو آنالی
۱۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۴۰
احساس میکنم یه اجباری هس..یعنی مجبور به انتخاب همچین زندگی ای هستن!
ولی خیلی سخته...
پاسخ:
شاید گاهی جبر هم دخیل باشه ، درسته ...
خودم ...
۱۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۴
ولی به نظر من بیشتر ادمایه حاشیه نشین اعتماد به نفس کمی دارن.وگرنه اونام میتونن پیروز باشن.مثه اونایی که دقیقا تو مرکزن.
آهم بخاطر این حاشیه نشین ها بود.شاید بعضیاشون از اوناییم که تو حاشیه نیستن لایق تر باشن...
دیگه نمیدونم چی بگم واقعن.:)
پاسخ:
اعتماد به نفس نداشتن ... آره اینم ایده خوبیه
ف. قاف
۱۹ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۷
................. هعییییی :(((
پاسخ:
چه آهی میکشی :))
وحید محمدیان
۱۹ شهریور ۹۴، ۲۱:۲۸
به نظر من در حاشیه بودن بهتر از با حاشیه بودنه
همون انتخاب بین بد و بدتر
پاسخ:
خیلی خوب گفتین :)
رفیعه رجعتی
۱۹ شهریور ۹۴، ۲۱:۵۹
گاهی هم این حاشیه نشینی خوبه!من ک دوث میدارم^__^
پاسخ:
شاید ... گاهی ...
سید وحید
۱۹ شهریور ۹۴، ۲۲:۲۰
اگر خوب تاریخ را خوانده باشید همیشه یک حاشیه نشین بوده که معادلات را بر هم زده
پاسخ:
جالبه ...
هولدن کالفیلد
۲۰ شهریور ۹۴، ۰۰:۱۵
احساس میکنم متنت یه چیزی کم داره :|
پاسخ:
چی ؟!
محدثه عارفی
۲۰ شهریور ۹۴، ۰۱:۱۳
من حاشیه نشین هستم. به مسجد میروم، در حاشیه ی مسجد نماز می خوانم. درحاشیه جلسه قران می نشینم. قران ما حاشیه ندارد. هیچ کلمه ای را در حاشیه آن ننوشته اند. اگر هم گاهی کلماتی در حاشیه ی آن باشند، آن کلمات حاشیه هم مثل کلمات دیگر عزیز و خوبند. خوب است همه چیز مثل قران خوب باشد.
+قیصر امین پور.
یکدفعه یادم ازین متن قیصر افتاد یکتا.
پاسخ:
ممنون محدثه جان چقدر خوب و به جا بود ، تا حالا نخونده بودمش ....
ترمه طلا
۲۰ شهریور ۹۴، ۰۱:۳۳
هوم؟ (نگاه گیج شدنده!!)
پاسخ:
:|
. zizigolu
۲۰ شهریور ۹۴، ۰۳:۱۹
همچین خوب هم نیست...
حالا اینو بیخیال، تو امسال کنکور دادی؟!
پاسخ:
نه زیاد !

بلی ؛)
شیمیست خط خطی
۲۰ شهریور ۹۴، ۱۲:۰۳
وقتی بلد نباشیم آرزو کنیم حاشیه نشین می شویم :/
این آرزو کردن رو باید یاد بگیریم حتما...
پاسخ:
اینم میشه ...
sara samayi
۲۰ شهریور ۹۴، ۱۳:۳۵
این قد حاشیه نرو اصل مطلب رو بگو ببینم چیه؟! ؛)))))
پاسخ:
:))
sara samayi
۲۰ شهریور ۹۴، ۱۳:۴۰
حاشیه نشینی یک انتخابه؟
انتخاب می کنی قهرمان باشی یا تماشاگر!
کار سختیه قهرمان بودن.
سیستم طوریه که کلا حاشیه از متن بیشره
.
.
از نیمکت نشینی خسته ام..دلم می خواد بیام توی میدون اما این مربیه که تصمیم گرفته من بازی نکنم.
شاید هنوز به تمرین احتیاج دارم.
پاسخ:
درسته،حق باشماست ...
 بسته به شرایط‌ میتونه یا انتخاب باشه یا نباشه...
sara samayi
۲۰ شهریور ۹۴، ۱۳:۴۷
با اجازه می خوام وبلاگتون رو لینک کنم.. مانعی نداره؟! ؛))
پاسخ:
باعث افتخار من :)
سلما ...
۲۰ شهریور ۹۴، ۲۰:۱۹
استیصال رو درونی کردن و هیچ استثنایی در این کشور ۷۰میلیونی وجود نداره مگر قشر مرفهه مرفهه مرفه
پاسخ:
متوجه نشدم راستش :|
نگین
۲۰ شهریور ۹۴، ۲۳:۱۷
یکتا یکتا یکتا سلام :)
من برگشتم عاغا !!!
پیش به سوب وبلاگ خونی!!
خوبی؟
پاسخ:
سلاااااااااااام نگین جانِ خوب :)
سهیلا (کاتارسیس)
۲۱ شهریور ۹۴، ۰۷:۵۱
وقتی فقط قهرمان ها را تشویق می کنند، بیشتر شبیه تماشاگرها میشن. تماشاگری که سالهاست طرفدار یک تیمِ و خودش هیچوقت تو زمین نبوده. اصلا از کنار ذهنش هم خطور نکرده که میشه خودش هم یکی از اونایی باشه که داخل زمین هستن.
پاسخ:
دقیقاً ...
ریش قرمز
۲۱ شهریور ۹۴، ۱۱:۱۳
... گل
پاسخ:
:)
عم قزی جون ツ
۲۱ شهریور ۹۴، ۱۱:۱۴

با نظر یک مردجدی موافقم " دایره را هرچقدر بزرگ کنی، باز هم حاشیه دارد! "

بیشتر ازینکه بخوام فکر کنم ک خودم چی بگم ، دارم ب این فکر میکنم ک چی شده



* بی ربطه ولی شدیدا دلم میخواد شمارو سقراط خطاب کنم!!
پاسخ:
آره خیلی نظر جامعی بود منم باهاشون موافقم :)

+ سقراط ؟؟؟ :))) به چه دلیل ؟
زهـرا ...
۲۱ شهریور ۹۴، ۱۴:۱۱
تو این طور مواقع که در حاشیه بودنت واسه بقیه مهم نیست این بدترین کاره!
پاسخ:
که تو حاشیه بمونی ؟؟؟ 
محمد علی
۲۱ شهریور ۹۴، ۲۱:۰۱
زندگی دانشجویی جدید ، به سلامتی ایشلا :)
پاسخ:
سلامت باشید ^_^
آلبرت کبیر
۲۱ شهریور ۹۴، ۲۲:۵۷
به سلامتی و دل خوشی ... دانشگاه جدید خوش بگذره ^_^
یه پست گذاشتم تهش خوراک خودتونه :دی
پاسخ:
سلامت باشید ، ممنونم ^_^

+ الان میام :)
مهدخت
۲۲ شهریور ۹۴، ۰۸:۰۴
موفق باشی دوست من...خوشحال باش ولی دلهره نداشته باش
برای آرامش دلت دعا میکنم
خدا به همراهت:)
پاسخ:
ممنون مهدخت مربان :)

+ آدرس ؟؟
عم قزی جون ツ
۲۲ شهریور ۹۴، ۱۱:۵۰
ب سلامتی :)
وسایلت برای یک دانشجوی خوابگاهی کم نیس ایا؟
البته عمر خوابگاه نشینی من در حد ماهی یک شب بود برای سه ماه ک ب عبارتی میشه 12 شب! خیلی بیشتر ازین دم و دستگاه داشتم
چقد ننر بودم انصافا ؛ نصف ک هیچ ، یک چهارمشون هم استفاده نشد


نمیدونم ، سقراط قشنگه خو! :دی


ف.میم ، فاطمه ؛ اگه آدرسی ازش داری ب منم بده ، بعد از سکته بلاگفا بعضی دوستامو گم کردم
پاسخ:
یکی دیگه ام هست که توی عکس نیس :))

آخه من یاد یه مرد ریشو می افتم با شنیدن سقراط :)))

بله که دارم فقط الان باز بلاگفا ترکیده و من آدرسو اونجا سیو داشتم چون ف.میم هنوزم بلاگفایی ِ :|
ف میم
۲۲ شهریور ۹۴، ۱۴:۲۴
خیلی مشخصه تنبلیم ؟ :دی
پاسخ:
بله :)
تنهای او
۲۲ شهریور ۹۴، ۲۳:۲۰
به گمانم این حاشیه نشین ها درون خودشون امپراطوری دارند...!!!


به خیر باشه این خوشحالی و دلهره....

دلم دوباره خوندن همون پست عاشقانه که برای هندزفری بود
و همون پستی که برای خواهر نداشته ات نوشتی و کلی دل من و برای داشتن یه داداش حالی به حالی....
پاسخ:
اینایی که میگین مال سال 92 ! یعنی باید یه خواننده و دوست قدیمی باشین !
پس چرا من نمیسناسمتون ؟؟؟ حداقل با این اسم تنهای او نمیشناسمتون :(
شیدا
۲۲ شهریور ۹۴، ۲۳:۴۸
چمدونشوووووو :))))
پاسخ:
^_^
شیدا
۲۳ شهریور ۹۴، ۱۵:۱۲
واقعا اون پستایی که تنهای او گفت واسه92 عه؟!!! چقد زووود میگذرههههه!!!!!!
پاسخ:
آره مال سال 92 !
یعنی شما هم از سال 92 منو میخونی ؟؟؟؟ 0_o
وااااااااای چه قدر زماااااااااان گذشته شیداااااااااااااااا .........................
ف میم
۲۳ شهریور ۹۴، ۱۷:۵۴
در جواب کامنت عم قزیجوری گفتی متأسفانه ف میم هنوز بلاگفاییه حس کردم گناه کبیره ای انجام دارم که تو شرمت میاد اسم منو بگی :|
دوست جان
عزیز جان
خواهر جان
تنبلیم میاد برم جایی دیگه :دی
پاسخ:
موندن توی اون خراب شده بدتر از گناه کبیره ست فاطمه !
جمع کن بیا بیان ...
محمد
۲۶ شهریور ۹۴، ۱۹:۰۹
من که نفهمیدم چرا از نظر شما همه ی حاشیه نشین ها بازنده اند؟
پس نیت چه می شود؟
دل آدم چه می شود؟
مگر قرار است همه بدانند؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
درسته ما از نیت آدما باخبر نیستیم 
ولی وقتی هیچ تلاشی نمیکنه معلومه که هیچ هدفی نداره !
محمد
۲۹ شهریور ۹۴، ۲۲:۰۸
لازم نیست که ما از نیتشان باخبر باشیم!!!!!!!!!!!!!!!!
او شاید
تکرار می کنم شاید برای خودش هدفی داشته باشد و ما ندانیم
ما که عالم به غیب نیستیم
پاسخ:
شاید !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">