دارد باران می‌آید ...
حالا که خورشید از شهریور هم دل نمی‌کَنَد، دلم هوای پاییزی را کرده است که باد بوزد و خنکای هوای دلبری کند و یک چیزی روی قلبم سنگینی کند و دلهره‌های آنی ِ بی‌منشا سر و کله‌شان پیدا بشود و آلاچیق‌های چوبی به آدم چشمک بزنند و بخار ِ لیوانِ چای در دستم هی قر بیاید و عشوه بریزد. من ها کنم و شال گردنم را محکم کنم و دماغم را بالا بکشم. بعد با خودم فکر کنم چقدر این ترانه‌ی پلی شده آشناست و با تعبیرِ غزلی از حوالی حافظ به یک باره دل‌تنگِ چیز ِ نامعلومی شوم، برگ‌های زرد بلند‌بلند به من بخندند و کلاغی از بام روبه‌رو تنهایی‌ام را بپاید و من برای به رخ کشیدن دیوانگی‌ام، رویاهای شب یلدایی را با نم این باران و پاییز نیامده تاخت بزنم...

[1]

دانلودانه...

شب شیشه‌ی بارون زده آینه‌ی رویاست / پشت پس هر پنجره تصویر تو پیداست...

چهارشنبه ۴ شهریور ۹۴
نظرات (۴۹)
آلبرت کبیر
۴ شهریور ۹۴، ۱۹:۵۷
دل شما هم هوای چه چیزایی میکنه ها :دی
پاسخ:
شما به بزرگی خودتون ببخشینش :))
ح .ط
۴ شهریور ۹۴، ۲۰:۰۵
کلماتی که مینویسید
سایه های افکار شما هستند

افکار زیبایی دارید
پاسخ:
نگاه شما زیباست ^_^
خودم ...
۴ شهریور ۹۴، ۲۰:۱۴
اره..دلمون برا پاییز تنگ شده ...با این تابستونی که داشتیم:)
پاسخ:
من تابستون خوبی داشتم خدا رو شکر :)
به پاییز هم شدیداً خوش بینم !
افشین ..
۴ شهریور ۹۴، ۲۰:۲۱
پاییز رو اوردید که!
پاسخ:
همه خوشمزگی پاییز اینه که نرم نرمک بیاد ! من منتظرش می مونم :)
Tornado .
۴ شهریور ۹۴، ۲۰:۴۱
دارم نان استاپ گوش میدم

مرسی
پاسخ:
چه خوب ^_^
شیمیست خط خطی
۴ شهریور ۹۴، ۲۰:۵۹
پاییز پادشاه فصل هاست :))
من رنگ برگهای درختهای پاییزی رو عاشقم :)
پاسخ:
مگه میشه عاشقش نبود ؟؟؟
فاطیما کیان
۴ شهریور ۹۴، ۲۱:۰۲
جایت خالی یکتا جان , اینجا هوا سرد و پاییزیه :)
پاسخ:
خوش به حالت ! 
و ما همچنان زیر تیغ آفتابیم :|
ریش قرمز
۴ شهریور ۹۴، ۲۱:۰۳
... گل
پاسخ:
:)

+ بلاگفایتان باز قاطی کرده که هیچ صفحه ای باز نمیشه ؟ :|
MIM HM
۴ شهریور ۹۴، ۲۱:۲۰
بی تو شهربور من نسخه ای از پاییز است
سی ویک روز قرار است که ابری باشم
=========================
پاییز بهاریست که عاشق شده
چقد پاییزی شدن همه
پاسخ:
عالی :)
آلبرت کبیر
۴ شهریور ۹۴، ۲۱:۲۲
حالا این دفه باهاش کنار میام :))
پاسخ:
لطف میکنین :))
آلبرت کبیر
۴ شهریور ۹۴، ۲۱:۳۷
خواهش میکنم :P
پاسخ:
:)
دختر حــَوا :)
۴ شهریور ۹۴، ۲۱:۳۹
مرسی واسه پیشنهاد کردنِ آهنگای خوووب :)
بلی بلاگفا باز ترکیده :/ هر دوسه روز یه بار اینطوری میشه... نمیدونم بعضیا به چه امیدی برگشتن آخه
پاسخ:
نمیدونی بابت پسند شدن آهنگهایی که اینجا میذارم چقدر ذوق میکنم ^_^

+ خوب شد ما برنگشتیم که الان باز حرص بخوریم :|
لافکا دیو
۴ شهریور ۹۴، ۲۲:۰۴
خیلی هم عالی:)
پاسخ:
عالی نگاه شماست :)
مترسک ‌‌
۴ شهریور ۹۴، ۲۲:۱۷
در مجموع پاییز فصل مورد علاقه‌ام نیست اما این مدلی که شما تعریف کردی دارم لحظه‌شماری می‌کنم پاییز بشه :))
پاسخ:
من به پاییز امسال خوش بینم ، بی دلیل ... :)
خزنده
۴ شهریور ۹۴، ۲۲:۴۷
آخ آخ... خیلی کم خودمون دلتنگ پاییز هستیم، شما هم هی نمک بپاش به زخم :دی سنگینی قلب، دلهره ی بی دلیل، بخار لیوان چایی و قهوه، شال گردن، آب سرازیر دماغ :)) منم اجازه دارم بهش اضافه کنم؟؟؟ خیابون های کم سر و صدا تر، زمین خیس پیاده روهای مرکز شهر، تاریکی 7 صبح، هوای گرفته ی ساعت 6 بعد از ظهر... و موارد شخصی که اینجا به دلایل فرهنگی از گفتنش معذوریم
پاسخ:
آره ه ه ه پیاده روی های پاییزی رو یه جور دیگه عاشقم ^_^
عاطفه ...
۴ شهریور ۹۴، ۲۲:۵۷
آخ که چقدر خوب بود
پاسخ:
ببین کی اینجاست ؟؟ 
ای بی معرفت ...
زینب :)
۴ شهریور ۹۴، ۲۳:۰۷
شهریور ماه خوبیه ماهی که میتونه از تابستون پل بزنه به پاییز ...
پاسخ:
مثه پنج شنبه ها که قشنگ تر از جمعه هاست ، شهریور هم میتونه قشنگ تر از پاییز باشه :)
رفیعه رجعتی
۵ شهریور ۹۴، ۰۰:۲۲
پاییز دوث میدارم^__^

+مر30 آهنگ:)
پاسخ:
اونم شما رو "دو th " میداره ؛)

+ خواهش پرتاب میشه ^_^
رها مشق سکوت
۵ شهریور ۹۴، ۰۰:۴۸
آخ که چقدر دلتنگ پاییزم، چقدر نیاز دارم به اومدنش
پاسخ:
حتی اگه غروباش بکشتت بازم خواستنیه :)
خودم ...
۵ شهریور ۹۴، ۰۱:۱۰
خداروشکر برات خوب بوده...برا مام بد نبود...شکر...:)
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
سهیلا (کاتارسیس)
۵ شهریور ۹۴، ۰۸:۱۹
ما که تو کرج پاییز زودرس رو تجربه می کنیم. هوا خیلی خنک شده. حتی برگ درختها هم داره میریزه!
توصیف های شما خیلی قشنگِ. آدم رو واقعن هوایی میکنه.
پاسخ:
الان خواستی پز پاییزتونو به ما بدی ؟؟؟ :))
اونی که زیباست نگاه شماست :)
مترسک ‌‌
۵ شهریور ۹۴، ۰۹:۵۰
ایشالا بهترین پاییز زندگی همه‌مون می‌شه ^_^
پاسخ:
بیا خوش بین باشیم ^_^
تنهای او
۵ شهریور ۹۴، ۱۰:۰۱
به امید پاییزی خوش برای یکتای عزیز..

من فک میکنم واژه ها با احساسات تو رفیق اند واسه اینه که اینطور چفت و محکم زیبایی خلق میکنی باهاشون...

درود

یا علی
پاسخ:
برای شما ، برای همه :)

نگاه شما زیباست ^_^
آرامیس بانوی هزار فصل
۵ شهریور ۹۴، ۱۰:۵۹
یک روز قشنگ و دوست داشتی.زیبا نوشتی هوس پاییز را دارم :)
پاسخ:
زیبا خوندی بانو :)
مهسا.م
۵ شهریور ۹۴، ۱۵:۲۴
من که واقعا دلم میخواد پاییز هر چه سریعتر بیاد...البته تراز طرف دیگه ترجیح میدم با امادگی به استقبالش برم...
این تیکه رو دوست داشتم:دلهره های انی بی منشا
پاسخ:
پاییز همیشه نرم نرمک میاد تا دلمونو آب کنه !

+  حواسم هست ، ممنون که همیشه یه جور دیگه با دقت میخونی مهسا جان :)
نرگس ...
۵ شهریور ۹۴، ۱۷:۱۲
آی گفتیااااا، پاییزم ارزوست این روزا....
پاسخ:
میاد ! بالاخره میاد نرگس :)
Bluish
۵ شهریور ۹۴، ۲۱:۳۳
دلم برای یه پائیز با آرامش و بی‌دغدغه تنگ شده...
درختا پائیز شدن اما هوامون هنوز نه. نه از بارون خبریه نه از سرما...
چه آهنگِ با ریتم تندیه! یکی از این آهنگا لازمه توی پلی لیستم باشه! شعرشم قشنگه. ممنون:)
پاسخ:
جون به جون پاییز کنی بی دغدغه نمیشه ! میشه ؟؟؟ نمیشه !

چه خوب که دوسش داشتی ^_^
از آهنگهای مورد علاقمه ؛)
نقـ طه
۶ شهریور ۹۴، ۰۰:۲۲
همین حس رو واقعی با ی نفر داشتم توو پاییز زیر ِ آلاچیق با ی آهنگ که گذاشته بود و اصرار داشت گوش بدم و شال گردنی که محکم می کردم !

:(( حست رو حس کردم !
پاسخ:
حالا چرا اینجوری :(( شدی ؟؟؟ 
ستاره
۶ شهریور ۹۴، ۱۷:۲۴
دلهره ها هم میتونن رنگ داشته باشن؟ مثلا به رنگ آب باشن؟
پاسخ:
دلهره های من اغلب زرد یا خاکستری اند :|
خاتون .
۶ شهریور ۹۴، ۲۱:۰۱
نمیدونم این پاییز لعنتی چیه که همه منتظرشیم ، من همش میگم دوسش نداشته باشم اما خب دارم!
پاسخ:
منم منم منم ! هی میگم دوسش نداشته باشم ولی می بینم نمیشه :))
سین. ت
۶ شهریور ۹۴، ۲۲:۳۶
جاتون خالی ... میشه گفت پاییز نیومده زمستون شده این ورا :)
پاسخ:
اینجا همچنان تابستونه :))
فاطمه .ح
۷ شهریور ۹۴، ۱۶:۲۷
حسِ قشنگی بود. :)
پاسخ:
اوممم :)
شهاب غ
۸ شهریور ۹۴، ۰۰:۰۴
قشنگ...
متن خیلی قشنگ بود..
تا همین چندسال پیش پاییز و بهار برای من فصل تکوندن زنگار روزمرگی بود و با این دو بیت مشیری می رفتم به استقبال قشنگترین فصلهای خدا:
من تشنۀ این هوای جانبخشم
دیوانۀ این بهار و پاییزم
تا مرگ نیامدست برخیزم
در دامن زندگی بیاویزم
پاییز برام یه فرصت دلچسب برای تغییرهای خوب بود
البته تا همین چند سال پیش... الآن خیر اینطور نیست...
پاسخ:
اینطور نیست ؟ چرا نیس ؟! مگه میشه نباشه ؟! اصلاً حال و هواش می طلبه :)
نقـ طه
۸ شهریور ۹۴، ۰۰:۲۸
چون گذشته و خاطره شده و یاد آوری اون روزها این طوری ":(( "می کنه منو ...
پاسخ:
الهی که همیشه اینطوری :) باشی ، همیشه ی همیشه ...
پژمان
۸ شهریور ۹۴، ۰۷:۴۶
سلام
پاییز باشه، تعطیل باشه، من باشم، کنارم یه پنجره باشه، بیرونش یه باغ باشه، تو باغ پر از درخت باشه، وسط باغ یه حوض یاشه، توی حوض برگ های زرد و قرمز پاییزی باشه، باد ملایمی باشه، نم نم بارون باشه، چای باشه، خاطره باشه، تو مغزم رویا باشه. چای نوشیده بشه، خیال بافته بشه، آخ که چی میشه
پاسخ:
آخ خ خ خ ^_^
مَـن
۸ شهریور ۹۴، ۰۸:۱۰
دلم خوآست ..
پاسخ:
:)
ستاره
۸ شهریور ۹۴، ۱۳:۳۹
زرد
فکر کنم اگه با قرمز قاتی اش کنی بشه نارنجی
اون وقت رنگ دلهره ات عوض میشه؟


نمیدونم چرا بلاگفا اجازه نمیده به لیست پیوندهام اضافه ات کنم؟ هی من ثبتش میکنم و اونم تند و تند سرخود پاکش میکنه
فکر میکنی ممکنه مال رنگ دلهره باشه؟
پاسخ:
برای من اگه رنگش تغییر کنه دیگه بهش نمیگم دلهره ! دلهره های من همیشه زرد یا خاکستری ان ...

+ بلاگفا با بیان لج :)) کلاً واسه همه همینه ستاره 
روانشناس روانی
۸ شهریور ۹۴، ۱۵:۳۸
من عاشق پاییزم.چند روزیه که صدای پاهاشو میشنوم که داره به من نزدیک میشه،بوی تنشو حس میکنم.پچ پچ برگای درختارو میشنوم که برعکس من از اومدنه پاییز ناراحتن.اما من خیلی خوشحالم که بالاخره پاییزم با تنپوش طلاییش داره از راه میرسه.کاش زودتر برسه یکتا:)
پاسخ:
میرسه ! بالاخره میاد ^_^
علی یاد
۸ شهریور ۹۴، ۱۵:۵۱
شما رو لینک کردم
راضی باش
پاسخ:
باعث افتخار منِ :)
شیدا
۸ شهریور ۹۴، ۲۱:۱۷
اینجا هوا توووووپ عااااالیییییی... هی بارون می بارهههههه
پاسخ:
خوووووش به حاااااالت شیدااااااا
م
۸ شهریور ۹۴، ۲۳:۰۹
میگم این سایت سنجش برا شما هم باز نمیشه یا برا من فقط اینجوریه :(
نیومده هنوز نتایج؟
پاسخ:
باز میشه که ... من در حال رفرشم !
هنوز نیومده :| کاش بیاد ! کاش زودتر بیاد !

+ من شما رو نمیشناسم ( حداقل با این اسم "م" ) ولی شما باید منو بشناسی که این سوالو پرسیدی ؛)
امیدوارم نتیجه ت خوب باشه و خوشحال کننده :)
اقای روانی
۹ شهریور ۹۴، ۰۰:۰۹
کلاغ های دوست داشتنی بد صداااا :)
پاسخ:
ته دل آدم خالی میشه با صداشون !         
محدثه عارفی
۹ شهریور ۹۴، ۰۰:۴۷
با تعبیرِ غزلی از حوالی حافظ به یک باره دل‌تنگِ چیز ِ نامعلومی شوم.

+قلب قلب
پاسخ:
3>3>3>
محمد علی
۹ شهریور ۹۴، ۱۸:۳۴
عههه ! این دانلودانه چی بود ؟!

+ یه وخ فک نکنی پست رو نخوندماآ ! میام میخونم بعدن :دی
پاسخ:
"باران" از گوگوش ! 
دوسش داشتی یا نداشتی ؟!
علی یاد
۹ شهریور ۹۴، ۲۳:۴۹
ARE YOU OK ?MR
پاسخ:
? can you speak persian 

؛)
علی یاد
۹ شهریور ۹۴، ۲۳:۵۰
MRS
پاسخ:
خواهش :)
**راضیه **
۱۵ شهریور ۹۴، ۰۰:۰۲
پاییز جان است : )
پاسخ:
بلی ^_^
سلما ...
۱۶ شهریور ۹۴، ۱۲:۵۸
متن به کنار ولی تصویر یه چیز دیگه بود:)
پاسخ:
منم دوسش دارم :)
اعصاب من
۱۷ مهر ۹۴، ۱۶:۰۷
هم قشنگ مینویسی
هم وبلاگت جالب و قشنگه!
پاسخ:
ممنون از لطف شما :)
شما خودت قشنگ و جالب میخونی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">