انتظار ِ ناممکن ِ بی‌امید ...

این همه بی‌انصاف بودی و من نمی‌دانستم؟! گفته بودی ماه که به امتدادِ سایه‌ی درخت زردآلوی ِ حیاط خانه برسد می‌آیی ، گفته بودی برای بُردن ِ بوی پیراهنت هم که شده برمی‌گردی. حالا هزاره‌هاست که رفته‌ای و من هر شب ماه را می‌پایم تا برگردی. من هنوز هم به ماهِ ساکت ِ پشت پنجره مشکوکم.کجایی ببینی زردآلوها لُپشان گل انداخته و شرم کرده‌اند از جای خالی‌ـت که حسابی توی ذوق می‌زند. هیچ‌کس نمی‌دانست تو که می‌دانستی من آدم ِ انتظار نیستم ، من بلد ِ انتظار نیستم. تو که می‌دانستی این شش حرف و چهار نقطه مرا می‌کُشد، نمی‌دانستی؟! بـِدان یک روزی صبر ایوبم سرریز می‌کند ، چکه می‌کند ، آنقدر چکه می‌کند تا از هجومش درخت زردآلو از پا بیفتد ، بعد حتی اگر نشانی‌ام را از ماه بپرسی و برگردی ، درخت زردآلو مُرده است ، ماه پشت ابر مانده و من از ازل بوی ِ یوسُف ِ پیراهنت را نمی‌شناختم که حالا سوی ِ چشمانم شود ... 

[1]

دانلودانه ...

به تو که راحتی بی من فقط میشه حسادت کرد ...

[2new

چند روزی نیستم و میرم سفر البته بدون همسفرانِ بد سفر [آیکون دست سوت جیغ هورا قِـر بِشکَنبرنامه‌‌‌ی این عزیزان پاک منحل شد و من بدجنسانه خیلی خوشحالم :)  تند تند آپ نکنید که اگه سالم برگشتم بتونم زود بهتون برسم ، با تشکر ؛)

پنجشنبه ۲۲ مرداد ۹۴
نظرات (۴۵)
فاطمه .ح
۲۲ مرداد ۹۴، ۱۵:۳۸
هی :) فشنگ بود :)

:'(
پاسخ:
سپاس :)
شیمیست خط خطی
۲۲ مرداد ۹۴، ۱۶:۱۷
خواب هایم بوی تن تو را می دهد!
نکند
آن دورتر ها
نیمه شب
در آغوشم میگیری؟!
پاسخ:
:)
مترسک ‌‌
۲۲ مرداد ۹۴، ۱۶:۳۱
هوس زردآلو کردم :| کی الان مسوولیت قبول می‌کنه؟ :D
پاسخ:
میدونستی خیلی شیکمویی ؟! :))
MIM HM
۲۲ مرداد ۹۴، ۱۷:۲۰
زرد آلو....
پاسخ:
شیکمو :))
فاطیما کیان
۲۲ مرداد ۹۴، ۱۷:۳۰
چقدر زیبا و پر از دلتنگی دخترانه ی صورتی دوستداشتنی ای بود :)
پاسخ:
وقتی فاطیما بهم بگه خوبه ، مگه میشه دوق نکنم ؟! هوووم ؟ ^_^
یک مردِ جدّی
۲۲ مرداد ۹۴، ۱۷:۵۱
همه چیز عالی
متن+آهنگ

+چطور ذوق کنم؟
پاسخ:
+ همونطوری که من بابت مورد 58 ذوق کردم ^_^
MAR YAM
۲۲ مرداد ۹۴، ۱۸:۲۲
قشنگ بود
قشنگ می نویسید
پاسخ:
قشنگ می خونید :)
آبی خانوم
۲۲ مرداد ۹۴، ۱۸:۵۳
عالی بود
پاسخ:
^_^ ممنونم 
ح .ط
۲۲ مرداد ۹۴، ۲۰:۰۲
بوی آشنایی میداد

ماهِ من
ممتد
مشرقِ ما
پاسخ:
:)
هولدن کالفیلد
۲۲ مرداد ۹۴، ۲۱:۴۰
من نظری برای این پست ندارم، بیشتر آهنگ از کرخه تا راین، یا بوی پیراهن یوسف رو پیشنهاد میدم براش :|
پاسخ:
با اون سلیقه ی موسیقیایی ات :))
رفیعه رجعتی
۲۲ مرداد ۹۴، ۲۲:۱۱
ب امید ظهورش...:)
پاسخ:
:)
اسقف اعظم
۲۲ مرداد ۹۴، ۲۲:۲۰
Wow
عجب احساسات معرکه ای:)
پاسخ:
^_^
یاشار
۲۳ مرداد ۹۴، ۰۳:۵۵
:)
پاسخ:
:)
زهرا رضایی
۲۳ مرداد ۹۴، ۰۴:۰۲
من بلد انتظار نیستم....
پاسخ:
نیستم !
مترسک ‌‌
۲۳ مرداد ۹۴، ۱۰:۲۹
بلی، می‌دانستم :D
پاسخ:
دیگه منم دونستم :))
ترمه طلا
۲۳ مرداد ۹۴، ۱۲:۱۹
سفرت سلامت :)
پاسخ:
مرسی ترمه جان :)
زینب :)
۲۳ مرداد ۹۴، ۱۲:۵۱
انتظار هر ثانیه اش مزخرفه
پاسخ:
خیلی مزخرفه !
نقـ طه
۲۳ مرداد ۹۴، ۱۳:۱۴
سفر به سلامت بانو :)
پاسخ:
ممنونم ...
سالم برگشتم :) 
آدم ارغوانی
۲۳ مرداد ۹۴، ۱۵:۱۷
آهنگ و تصویر بسی زیبا اند :))
پاسخ:
بله دیگه فقط متن چپندرقیچی من تو دوق میزنه :))
مهسا.م
۲۳ مرداد ۹۴، ۱۶:۳۱
متن زیبایی بود...این فقط یه متن ادبی همین طوری نوشت بود؟
پاسخ:
زیبا خوندین شما مهسا جان ^_^
بله ، فقط یه متن همین طوری نوشت ِ بی مخاطب بود :)
محمد علی
۲۳ مرداد ۹۴، ۱۷:۲۸
خوش بگذره مسافرت :)
پاسخ:
مرسی :) خوش گذشت ...
ولی بین راه که ایستادیم شهرتون خیلی خیلی داغ بود تبخیر شدم :|
افشین ..
۲۳ مرداد ۹۴، ۱۸:۵۳
بسیار عالی.
پاسخ:
:)
اسقف اعظم
۲۴ مرداد ۹۴، ۰۱:۱۶
برو به سلامت ،خوش بگذره
پاسخ:
مرسی ازت ، خوش گذشت :)
ریش قرمز
۲۴ مرداد ۹۴، ۰۹:۱۹
[لبخند][گل]
پاسخ:
:)
افرا ..
۲۴ مرداد ۹۴، ۱۰:۲۰
چقدر زیبا... عشق بازی با واژه ها یعنی این...
پاسخ:
چه قدر خوب که دوست داشتین ، واقعاً خوشحال شدم ^_^
آلبرت کبیر
۲۴ مرداد ۹۴، ۱۲:۰۳
خوش بگذره :))
پاسخ:
خوش گذشت :)
آدم ارغوانی
۲۴ مرداد ۹۴، ۱۳:۰۷
از گوش کردن این آهنگ سیر نمیشویم!
پاسخ:
بس که خوش سلیقه ای مثه من ؛)
دانیال
۲۴ مرداد ۹۴، ۱۴:۵۲
قشنگ بود :)

خوش باشی ...
پاسخ:
قشنگ خوندین :)
محمد علی
۲۴ مرداد ۹۴، ۲۱:۲۲
روزتون مبارک :)
پیشاپیش البته :)
پاسخ:
یه عالمه ممنونم :)
محدثه عارفی
۲۵ مرداد ۹۴، ۱۰:۴۸
خیلی خوب بود متنت. خیلی.
سفرا به خیر دوستم. :)
پاسخ:
خودت خوب خوندی محدثه جانم :)
سالم برگشتم ؛)
آرامیس بانوی هزار فصل
۲۵ مرداد ۹۴، ۱۲:۵۹
پس موفق شدی از دستشون فرار کنی :)) سفر بهت خوش بگذره.
پاسخ:
آره ه ه ه یَک حالی ی ی دااااد :))

خیلی خوش گذشت :)
آبجی ..
۲۵ مرداد ۹۴، ۱۷:۱۶
سلام آبجی
سفر ب سلامت..
میلاد حضرت فاطمه معصومه س و روز دختر رو خدمتتون تبریک میگم.
پاسخ:
ممنونم بانو :)
خودم
۲۵ مرداد ۹۴، ۲۱:۳۴

هر کی بتونه تند تند آپ نکنه مترسک نمیتونه.زود برگرد.رسیدن بهش سخته:D
خوش بگذره....
پاسخ:
اوووف ! دس رو دلم نذار :))
پژمان
۲۶ مرداد ۹۴، ۱۴:۱۳
سلام
کلا بی سر و ته بود ولی خوشمان آمد . خوش بگذره
پاسخ:
از بی سر و تهیش خوشتون اومد ؟ :))
پژمان
۲۶ مرداد ۹۴، ۱۴:۱۴
حالا زدآلوهاش شیرین هستن؟ یه چند تا میدی ما بخوریم؟ :((
پاسخ:
کلاً 4 تا هم زردآلو نداد درخت بی ادبمون :|
ayda
۲۶ مرداد ۹۴، ۱۷:۵۴
ای بابا اشکم درومد ک :((((

عزیزم خوش بگذره بهت الهیییییییییییی :******
پاسخ:
:)

مرسی ی ی  آیدا یه عالمه خوش گذشت :)
ناصر .
۲۶ مرداد ۹۴، ۱۸:۳۶
برا من سوغاتی خوردنی بیار... گشنمه :D
پاسخ:
گز اصفهان ، پولکی ، سوهان موجود می باشد :))
ستاره برفی
۲۷ مرداد ۹۴، ۱۴:۱۸
سفر بی خطر :*
پاسخ:
ممنون الهام گل :)
مهسا.م
۲۸ مرداد ۹۴، ۱۵:۰۷
امیدوارم خوش گذشته باشه...
این تیکه متن رو دوست داشتم:"گفته بودی برای بردن بوی پیراهنت هم که شده برمیگردی."
پاسخ:
ممنونم از لطفت مهسا جان ، آره حسابی خوش گذشت :)
محدثه عارفی
۲۸ مرداد ۹۴، ۱۸:۲۹
خدا رو شکر :)))
پاسخ:
سلامت باشی :)
مترسک ‌‌
۲۹ مرداد ۹۴، ۱۱:۰۶
تازه الان فهمیدم نباید تندتند آپ می‌کردم :D شرمنده خلاصه :))
پاسخ:
دشمنت شرمنده :)
نه شما تند تند آپ نکنی نمیشه ! یعنی مترسک رو همه به روزانه نوشت های معروفش شناختن :)
مترسک ‌‌
۲۹ مرداد ۹۴، ۱۲:۵۳
چاکرات و المخلصات ^_^
پاسخ:
:)
اقای روانی
۳۰ مرداد ۹۴، ۱۱:۳۱
یعنی نیامدی هنو
پاسخ:
برگشتم :)
محمد
۳۰ مرداد ۹۴، ۱۳:۲۱
و همه منتظر ماه شب چهارده هستیم
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
:)
نایب ..
۳۰ مرداد ۹۴، ۱۷:۳۳
در جست و جوی ماه بهار، کشته انتظار خواهم ماند ...
پاسخ:
قشنگ بود :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">