جمله به ماه عاشق و ماه اسیر عشق تو ...


اصلاً مگر می‌شود نباشی؟!یادت یک جورِ عنکبوت‌واری بر تمام وجودیتم تار بسته و خودت نمی‌دانی این چسبنده‌ترین جاذبه‌ی دنیا چقدر دوست داشتنی‌ست. وقتی صیاد تو باشی من هر دام و تله‌ای را عاشقم. اصلاً مگر می‌شود نباشی؟!حالا مانده‌ام لبخند 4×3 ـت را کجا قاب بگیرم؟! وقتی عکس 4×3 مرا با احترام در جیب سمت چپ پیراهن چهارخانه‌ی مردانه‌ات ، یعنی درست نزدیک قلبت نگه می‌داری و من یواشکی زنانه‌ترین حسادت‌هایم را نثار آن عکس می‌کنم! جیب های کیف پولم بی‌انصافی‌ست ، بی‌انصافی‌ست لبخند 4×3 ـت را میان پول‌های مچاله شده و کارت‌های خسته بچپانم. اصلاً می‌دانی؟!حتی جیب ِ قلبی شکل ِ قرمز رنگی درست روی قلبم برای قاب گرفتن لبخند 4×3 ـت کـــم است. این لبخند را باید آویزِ زنجیری کرد که تو با دستان خودت به گردنم ببندی، یک جوری که هیچ وقت باز نشود ، نیفتد ، گم نشود ، من اسارت به دستان تو را عاشقم . اصلاً مگر می‌شود نباشی؟!


[1]

در حیرتم! در حیرت همین دقیقه‌ام که نیستی، امّا همین جایی، کنار کامل ِ من حتی! 

(سید علی صالحی)


[2]

در "بیان" جایی نیست که از آپ شدن دوستانمون با خبر بشم پس مجبوریم از rss استفاده کنیم ! بهتره سری به اینجا بزنید . یا اگه مثل من با گوشی راحتتر هستید می تونید "خبرخوان" رو از بازار دانلود و روی گوشی نصب کنید و خیلی راحت آدرس های مورد نظرتون رو وارد کرده و از آپ شدنشون مطلع بشید :)


[3]

جان عزیزتون این کد امنیتی واسه نظر دادن هم بردارید بدجوری روی اعصابه ! توضیحات در اینجا 

پنجشنبه ۱۴ خرداد ۹۴
نظرات (۱۴)
Fatemeh sadatmand
۱۴ خرداد ۹۴، ۱۸:۵۰
سلام لطفا به اولین پستم سر بزنید
فاحشه گری مده شده با پوشید ساپورت و جوراب شلواری و مانتو جلوباز و کوتاه و تنگ همراه با آرایش غلیظ.....
مصطفی موسوی
۱۴ خرداد ۹۴، ۲۰:۵۰
بهتر نیست به جای جمله ی معترضه ای که وسط متن عاشقانه توی ذوق میزنه اینجوری اصلاحش کنید: جیبِ قلبی شکل قرمز رنگ...

متن قشنگی بود:) ضمنا بابت پی نوشت ها هم ممنون!
پاسخ:
چرا خیلی بهتره ! اصلاح شد ^_^ سپاس ...

بزرگوارید ... من ممنونم که شما یادآوری کردین :)
ترمه طلا
۱۴ خرداد ۹۴، ۲۱:۱۹
وای خدا قلبم (لبخند دندونی!!) خیلی خوب بودش ^_^ هوایی میشه آدم :))
پاسخ:
ای جااااااان دلم ^_^
نیگا موضوعشو "سال سه هزار میلادی" اوووووووو :)))
حمید رشیدی
۱۴ خرداد ۹۴، ۲۲:۴۷
سلام
همین ...
پاسخ:
سلام :)
مترسک ‌‌
۱۴ خرداد ۹۴، ۲۳:۰۵
یاد «She» افتادم و دلم یهو براش تنگ شد؛ اون عکسمو گذاشته بود بکگراند گوشیش؛ هعی... حیف شد، حیف... ببخش اگه ناراحتت کردم ولی... شرمندم :(
پاسخ:
آخی ^_^ 
والا منم دلم براشون تنگ شده!!! 
حالا چرا حیف؟  '~'

نه بابا واسه چی ناراحت بشم؟! 0_o
**راضیه **
۱۵ خرداد ۹۴، ۰۰:۰۰
چه حس لطیفی داشت این متن : )
پاسخ:
^_^
ریحان ِ . میم
۱۵ خرداد ۹۴، ۰۰:۵۷
جاان :) چه لطیف :)
پاسخ:
^_^
رهگذر
۱۵ خرداد ۹۴، ۰۱:۳۲
سلام
زیبا بودند. هم عنوان پستت ، هم متن داخل کادر ، و هم متن پست... جمله آقای صالحی هم زیبا بود.



روزگاتون شاااااااد
پاسخ:
ممنون که خوندین... 
مترسک ‌‌
۱۵ خرداد ۹۴، ۰۸:۳۰
بحثش مفصله اما خلاصه‌اش اینه که یه مسائلی برای خودم پیش اومد که مجبور شدم ازش جدا بشم؛ مجبور شدم از «زندگیم» دست بکشم... :(
پاسخ:
:((
خانم گلآبی
۱۵ خرداد ۹۴، ۱۲:۴۹
آخییییییییییییییییی ^________^
پاسخ:
^__^
فاطیما کیان
۱۵ خرداد ۹۴، ۱۷:۰۵
نرم افزار "فید دمون" هم برای کامپیوتر هست که خیلی خوبه و من قبلا هم ازش استفاده میکردم ,من کد هارو غیر فعال کرم این پستت رو دیدم ,راست میگی کلافه میشه ادم :(
پاسخ:
بله بله با این نرم افزار هم میشه ؛)
مرسی ازت،  وقتی میشه این کدها نباشن چه باشن؟! والا :)
اقای روانی
۱۶ خرداد ۹۴، ۲۰:۲۷
چه خوبه بچه ها طرح دانش افزایی گذاشتن تو وباشون ادم میره کلی چیز یاد می گیره
پاسخ:
بالاخره باید با محیط جدید ( بیان ) یه جوری کنار بیاییم و خودمونو باهاش وفق بدیم :)
فاطمه .ح
۱۷ خرداد ۹۴، ۱۰:۵۵
ممنون این بخشِ دوستان رو گذاشتی. آزار دهنده بود که بیان نداشتش!!
و ممنون از اومدن..
پاسخ:
نبودش میتونه حسابی سرگردونت کنه !!!

مرسی از شما :)
free-123movie
۹ فروردين ۹۸، ۱۵:۳۷
عالی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">