وا دل من وا دل من ...

| نیومدم بافرهنگ بازی دربیارم ، نیومدم بگم به جای دانلود رایگان بی‌کیفیت برید برای اورجینال و اصلش هزینه کنید ، نیومدم بگم این آلبوم خیلی خوب و عالی و محشر و بی‌نظیر و معرکه‌س ، اومدم بگم ماها خیلی طفلکی‌ایم ، اصلا دلم برای خودمون سوخت ... اومدم بگم ماها وسط اینهمه دغدغه و بحران‌های پشت سر هم ِ جوونی حتی با یه آهنگ هم احوالمون خوب میشه ، حس خوبی بهمون دست میده ، اومدم بگم ماها خیلی خوشبختیم که هنوزم با این چیزای کوچولو کوچولو حال دلمون خوب میشه ... |


+ هی شرمساری شرمساری شرمساری ... هی نا امیدی نا امیدی نا امیدی ... 

هی تنگ‌دستی تنگ‌دستی تنگ‌دستی ... هی صبر کردی صبر کردی صبر کردی ... 

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۹۵
نظرات (۲۳)
Mr. Moradi
۱۹ خرداد ۹۵، ۱۴:۰۳
چقدر خوبیم ما :))
پاسخ:
خیلی ی ی ی ی :))
مترسک ‌‌
۱۹ خرداد ۹۵، ۱۷:۱۵
یه جور دیگه هم می‌شه برداشت کرد به این شرح که چقدر دلخوشی نداریم که یه دونه آهنگ می‌شه تنها دلخوشی و ذوقمون...
پاسخ:
دقیقا سر همین دلم برای خودمون سوخت ...
هیده ...
۱۹ خرداد ۹۵، ۱۹:۱۸
دوست داشتنی قطعه ی این آلبوم همین عنوان ِ تو بود :دی.

اینکه با این چیزای کوچیک حالمون خوب می شه ؛ خودش عین ِ خوشبختی ِ واقعا .
پاسخ:
قصد جفاها نکنی ، ور بکنی با دل من ، وا دل من وا دل من ؛)

+ کاش همینجوری بمونیم ، کاش بتونیم همیشه با چیزای کوچولو کوچولو شاد شیم ، کاش این چیزای کوچولو کوچولو زیاد باشن :)
گم نام
۲۰ خرداد ۹۵، ۰۶:۰۲
فضای وبلاگستان ترکونده انقدر برای این آلبوم تبلیغ شد توش
پاسخ:
آره :) اصن هر صفحه ای رو باز میکنی ازش گفتن :)

+ چه سحر خیز ؛)
رهگذر
۲۰ خرداد ۹۵، ۱۹:۱۳
سلام

به نظرت خوشحال شدن با یه آهنگ موسیقی چیز کوچکی هست؟ حرفات میگه ، آره.
میتونی بگی چه چیزی توی این دنیا خوب و بزرگ هست و ارزش خوشحال شدن داره؟ که موسیقی در برابر اون کوچولو هست!

میشه مثالهای زیادی زد که یه شخص فکر کرده خوشبختی و خوشحالیش در گرو بدست آوردن چیزی هست اما بعد از بدست آوردنش ، همون چیز عاملی شده برای ناراحتی و درد و غمش.


راستی من دوباره به فضای وبلاگم برگشتم.. متاسفانه دوباره به بلاگفا..... هنوز سایت خوبی پیدا نکردم! به طورم موقت فعلا بلاگفا خوبه.



خدانگهدار
پاسخ:
سلام

چون خوشحالی و حال خوبش موقتی هس و هنوزم دغدغه و مشکلاتمون سر جاشه ، آره کوچولو ... ولی خوبه که هست و ما هم هنوز حسشون میکنیم.

+ ع ... بعد از مدتها ... به سلامتی ، مبارک باشه :)
بعد امتحانا میام میخونمتون :)
خاتون .
۲۱ خرداد ۹۵، ۰۲:۲۸
منم بگم چقدددر خوب بود این آلبوم ف اصلا سر ذوق اومدم :)))
پاسخ:
آورین ، فقط شما مونده بود بگی ، دیگه همه گفتن ، تموم شد :)))
رهگذر
۲۱ خرداد ۹۵، ۰۳:۱۳
سلام

اگر بخوای اینطوری به دنیا نگاه کنی ، همه چیز در دنیا به جز خدا موقتی هست ، همه چیز ؛ و ارزش شادی و دل خوشی نداره. چه چیزی در دنیا به جز خدا دائمی هست و موقتی نیست؟ هیچی. تازه ممکنه خیلی از خوشی ها و شادی های ما از روی ابلهی و نادانی باشه!! شاید به همین دلیل هست که بزرگان اینقدر تاکید دارند که جز خدا به هیچی دل نباید بست.


و...
یاد قسمت هائی از این شعر حافظ افتادم..


بیا که قصر امل سخت سست بنیادست
بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود
ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

چه گویمت که به میخانه دوش مست و خراب
سروش عالم غیبم چه مژده‌ها دادست

که ای بلندنظر شاهباز سدره نشین
نشیمن تو نه این کنج محنت آبادست

تو را ز کنگره عرش می‌زنند صفیر
ندانمت که در این دامگه چه افتادست

نصیحتی کنمت یاد گیر و در عمل آر
که این حدیث ز پیر طریقتم یادست

غم جهان مخور و پند من مبر از یاد
که این لطیفه عشقم ز ره روی یادست

رضا به داده بده وز جبین گِره بگشای
که بر من و تو در اختیار نگشادست

مجو درستی عهد از جهان سست نهاد
که این عجوز(دنیا) ، عروس هزار دامادست

نشان عهد و وفا نیست در تبسم گل
بنال بلبل بی دل که جای فریادست

حسد چه می‌بری ای سست نظم بر حافظ
قبول خاطر و لطف سخن خدا دادست.



ممنون - فکر کنم خوشحال میشم گاهی بهم سر بزنی ،
حتی به صورت خاموش(بدون نظر گذاشتن).


انشالله موفق باشی
خدا یار و نگهدارتون
پاسخ:
دیدگاه آدما متفاوته ...

باشه حتما ، سرم خلوت بشه ... امتحانام تموم بشه 

ممنون،همچنین :)
ویار تکلم
۲۱ خرداد ۹۵، ۰۳:۴۴
ولی من بیش از خود آلبوم (که واقعاً حرفه ای بود و یک سرو گردن از مارکت ایران بالاتر بود) بیشتر با سیر و سلوک این روزهای چاوشی معاشقه میکنم!
بخشی ازش رو اینجا نوشتم :
http://viyaretakallom.blog.ir/1395/03/18
پاسخ:
چه حرفه ای آنالیزش کرده بودین :)
گمـــــــشده :)
۲۱ خرداد ۹۵، ۱۶:۱۵
من اصلا چاوشی گوش نمی دادم.
ولی این خوب بود.خوشم اومد
پاسخ:
دقیقا منم خیلی اهل چاووشی نیستم ولی خوب بود :)
حامد قنبریان
۲۳ خرداد ۹۵، ۱۹:۳۵
والا این آهنگای ایرانی جدید که من هرچی گوش دادم بجای این که حالمو بهتر کنه بیشتر منو یاده بدبختیام انداختن :)
پاسخ:
دو حالت دارن یا غمگینن یا دگ خیلی دمبل دیشو و شاااااد :))
تنهای او
۲۴ خرداد ۹۵، ۱۹:۰۴
از دل ما گفتی یکتا
پاسخ:
حال دلت خوووووووووووووووووووب رفیق ...
زینب :)
۲۷ خرداد ۹۵، ۰۴:۵۷
دنیای من یکی که پر شده است از آهنگ و زمزمه ی زیر لبی شعر و ترانه :)
پاسخ:
بعضی هاشون رو نمیشه دوست نداشت و حفظ نشد و تکرار نکرد :)
**راضیه **
۲۸ خرداد ۹۵، ۰۳:۱۱
دلچسب بود : )
همه ترک هاش : )
پاسخ:
اوهوم :)
آوو کادو
۲۸ خرداد ۹۵، ۲۳:۲۰
این پست رو قبلا خونده بودم
اما همین الان کاملا درکش کردم!
اومدم به شما اطلاع بدم که کاملا درک شد...
پاسخ:
ممنون که اطلاع دادین :)
آقای میم
۲۹ خرداد ۹۵، ۲۲:۵۰
سلام با فالوو همدیگه موافقین؟ :)
پاسخ:
:)
خانوم شین
۳۱ خرداد ۹۵، ۰۰:۵۹
بعضی ها حالشون خوب میشه...خیلی هامون هستیم که نمیدونیم حال خوب چیه واسه همین فکر می کنیم حالمون خوب شده!
پاسخ:
دردناکه ولی همینطوره ... 
آقای سر به هوا ...
۶ تیر ۹۵، ۱۴:۴۱
همیشه به کمترین ها قانع هستیم چون اسم جهان سوم رومونه ./
پاسخ:
یعنی جهان اولی ها با موزیک شاد نمیشن ؟
آبان دخت :)
۷ تیر ۹۵، ۱۴:۲۵
ماها خیلی خوشبختیم که هنوزم با این چیزای کوچولو کوچولو حال دلمون خوب میشه ...

واقعا :)
پاسخ:
خیلی خوبه ، نه ؟ :)
فاطمه نظری
۹ تیر ۹۵، ۰۲:۱۹
:)
پاسخ:
:)
ریحانه. الف :)
۱۲ تیر ۹۵، ۱۲:۱۴
تنها چیزی که حال دخترا رو خوب میکنه موزیکه :))
اونم صدای محسن چاوشی :)
پاسخ:
با خوندن خط اول میخواستم بگم بعلاوه دنس ؛)
که با خوندن خط دوم برام سوال شد که مگه پسرونه ، دخترونه داره ؟ 
ساکن طبقه 40
۱۷ تیر ۹۵، ۱۶:۲۷
البته اگر با فرهنگ بازی در می آوردید یا میگفتید این آلبوم فوق العاده و محشره هم ، کسی بر شما خرده نمی گرفت که واقعا این آلبوم محشره و چه قطرات اشکی که به پایش ریخته نشده
پاسخ:
به نظر من هم آلبوم خیلی خوبی بود :)
Roghaieh
۲۸ تیر ۹۵، ۱۳:۰۵
حاله خوب مال بچگیا بود
پاسخ:
که حالیمون نبود !
افشین ..
۲ مرداد ۹۵، ۰۳:۱۶
آلبومش اومده؟! من الان متوجه شدم تازه:))
سپاس بانو!
پاسخ:
وافعاً نمیدونستین ؟ 0_O
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">