و یک راز مانده همین جا ...

بابت نداشتن و حس نکردنش متاسفم و گاهی به جان مسبب‌هایش نق می‌زنم و به آنهایی که هیجانش را لمس می‌کنند، حسودی می‌کنم. جریان این است که متاسفانه در خانه‌ی ما هیچ وقت تلویزیون به نیت فوتبال دیدن روشن نشده ! ما اصلاً نمی‌دانیم عادل فردوسی‌پور و نود چه ربطی بهم دارند؟! بیایید از اهل منزل بپرسید پرسپولیس چه رنگی ست ، حتماً می‌گویند زرد ! یعنی در این حد و به همین وسعت از فوتبال دوریم ! هر چند پدرم فکر می‌کند دویدن این همه آدم ِ گنده دنبال یک توپ مسخره است و مادرم می‌گوید میلیارد میلیارد دقیقاً خرج چه می‌شود ؟! اما من همیشه عاشق دیدن تماشگران فوتبالی و کل‌کل های داغ‌ـشان بوده و هستم. مثلاً اینکه مَردی با رکابی و شلوارک روی کاناپه افقی شود و با ذوق و شوقی که در پسربچه های هفت هشت ساله سراغ دارید ، فوتبال ببیند و بلند‌ بلند تحلیل کند ، فحش بدهد ، مشت بکوبد ، اصلاً تمام برنامه هایش را با فوتبال چلسی و بارسا و رئال و چه و چه هماهنگ کند و بین دو نیمه اصلاً حواسش نباشد به خاطر یک ظرف بزرگ پاپ کورن تازه و میوه ‌های قاچ شده که‌بلعیده از مهربان همسر تشکر کند!! و مهربان همسر هم با اینکه چیزی از آفساید و کورنر سر در نمی‌آورد ، خودش را در ته مانده‌ی خالی کاناپه جا بدهد و نود دقیقه هی لبخند بزند ، هی ... در ِ گوشی می‌گویم، این مردهایی که ستون ـند ، محکم ـند ، همان‌هایی که به خاطر گل ِ وقت اضافه مِسی به ایران اشک می‌ریزند ، یک جور عجیبی دوست داشتنی‌اند ؛)

[1]

عکس دلخواهم یافت نشد ! :|

[2]

کاش واسه فردا منم یه ذوقی داشتم ! من فقط کل‌کل‌های دوستان همکلاسی رو توی گروه تلگرام خوندم و کلی خندیدم ! قراره بازنده شیرینی بده :))

جمعه ۸ آبان ۹۴
نظرات (۴۳)
آریانا م.ف
۸ آبان ۹۴، ۰۰:۱۲
سلام
موافقم . :D
منم عاشق کل کلاشونم. عاقا اصلا من عاشق نود هستم. درسته فوتبال رو خیلی وقته به خاطر نابود شدن تیمم توسط یه مشت انسان____ کنار گذاشتم. اما نود و عادل فردوسی پور حلقه ارتباط من به این دنیای پر هیجانه.
فردا هم که داربیه:D و نگاه نخواهم کرد چون طاقت ندارم ضعف پرسپولیسو ببینم. هرچند در مقابل استقلال همیشه شیره:D
پاسخ:
آخ خ خ ... کاش منم یه ذره از این هیجان رو داشتم آریانا !
وای نمیدونی تو گروه یه کل‌کل ـی بووود ، نگو و نپرس ! ترکیده بودم از خنده :))
محمد علی
۸ آبان ۹۴، ۰۰:۱۲
من خانواده شما را دوس
پاسخ:
فعل ش کو پس آقا ؟؟؟ :))
آوو کادو
۸ آبان ۹۴، ۰۰:۱۹
منزل ما هم دشمن فوتبال است!
پدرم تا فوتبال میبیند فورا کانال را عوض میکند!
خودم هم قبل تر ها شوق بیشتری برای دیدن فوتبال داشتم
با دوستانم کل کل میکردم!
اما حالا نه خیلی / فقط کمی فوتبال اروپا
نمیدانم چرا!

+کاش برای فردا ذوق داشتم!
پاسخ:
باز شما یه کم پتانسیلشو داری مثه که ! 
دنبال چرایی ش نباش ! بشین فوتبال ببین :)

بدمست .
۸ آبان ۹۴، ۰۰:۴۱
روبرو آماده باش!
پرسپولیس
سورااااااخه
:دی
استادیوم آزادی یه جایگاه داره فک کنم جایگاه 36 باشه، صندلیاش صاحاب داره، ینی فرقی نمیکنه تو بلیط خریدی براش و این حرفا، اون صندلی به نام اون یاروئست، تو اگه بلیطم داری باس بلند شی، اون صندلی ناموسشه انگار :دی
لیدرشم قدیمی ترین و قوی ترین لیدر باشگاس. خلاصه رسم و رسوماتی داره واس خودش این جایگاه. خلاصه، ایشالا قسمت شما و همه خانوما بشه ورزشگاه!
پاسخ:
هر چند خانواده فکر میکنن یه عده سبک مغز جمع میشن استادیوم ولی من انقدرررر از بالا پایین پریدناشون خوشم میاااااد ... خیلی باحالن ، خیلی :)

سلامتی همه استقلالی هاااا ؛)

هیده ...
۸ آبان ۹۴، ۰۰:۴۳
ما نیز ؛ البته بازی های مهم ( که البته از نظر ما کلا سه یا چهار تا بازی بیشتر نبود ) نشستیم دیدیم . ولا غیر .

والیبال رو بیشتر دنبال می کردیم قدیما که اونم فعلا دنبال نمی کنیم :دی.
پاسخ:
والیبال آره ...
ولی قبول داری فوتبال . کل کل هاش کلاً یه چیز دیگه ست ؟؟؟

من اگه تنها بشینم بازی های ملی رو ببینم ! تازه انقدر خانواده غر میزنه که بزن اونور مگه تو فوتبالی و اینا :|
محمد StigMatiZed
۸ آبان ۹۴، ۰۰:۴۹
نه خانم به مرحله ای میرسید که این قضه میشه کاملا رو مخی، من فوتبالیست بودم خیر سرم، ولی الان اصلا حوصله دیدن یه یازی مهم رو هم ندارم :))
تازه فهمیدم که فردا دربی هست :))
پاسخ:
چرا خب ؟؟ 
من یکی رو میشناختم وسط دربی چنان با مشت کوبید رو دیوار دستش شکست :)))

واقعا؟؟؟ شما از من بدترین که ؛)

negar .s
۸ آبان ۹۴، ۰۰:۵۳
من که هیچوقت از فوتبال خوشم نیومد. دقیقا مثل مامان و بابات فکر میکنم :)))

ولی راست میگی این کل کل بین هوادارا واقعا جالبه :)
پاسخ:
ببین هنوزم دارن کل کل میکنن نگار ، گوشیم رو بیارم هنگ میکنه :))
... آبو ...
۸ آبان ۹۴، ۰۱:۰۴
من عاشق فوتبالم... حاشیه هاش رو از خودش بیشتر دوست دارم... البته حاشیه های خوبش... از وقتی یادم میاد عاشق فوتبال بودم... بعد از اینکه کتاب "فوتبال علیه دشمن" رو خوندم علاقه ام صد برابر شد... یعنی واقعاً پدیده ای قشنگ تر از فوتبال وجود داره؟
پاسخ:
یعنی بازی فردا رو کی می بره ؟؟؟ ؛)
چه خوبه این همه هیجان :)
فاطیما کیان
۸ آبان ۹۴، ۰۱:۱۴
عزیزم بیا خونه ی ما اینجا هر وقت فوتبال داره من غمم میگیره ,صدای تلویزیون در سر حدش قرار داره و اینکه بابای خونه و خواهرک جیغ میکشن و گاهی هورااا و سایر اصوات که از هیجانات فوتبال به وجود میان و من هم همیشه به جنون میرسم :(
بیا جاها عوض باشه ؟ :))
پاسخ:
آره بیا عوض :))
من اگه خانواده م فوتبالی بودن و شرایطش بود حتما از اون دو آتیشه ها میشدم فاطیما :))))
... آبو ...
۸ آبان ۹۴، ۰۱:۱۵
قطعاً پرسپولیس می بره :)
پاسخ:
سلامتی همه پرسپولیسی هاااااا :)
آی دا
۸ آبان ۹۴، ۰۱:۲۳
من ورزشکار نیستم اما عادل فردوسی پور را دوست میدارم !
به نقل از اون جمله معروفه :))
پاسخ:
هاهاها ؛)
محمد StigMatiZed
۸ آبان ۹۴، ۰۲:۲۲
من وخ کنم خانواده رو ببینم شاهکار کردم، چه ب سه به دربی :))

اون دوستان به این فکر نکردن که، فکر یه لقمه نون باش که خربزه آبه :))
پاسخ:
به نظرم تفریح همیشه کمی لازمه جناب ؛)

والاع به خدا ... بعضی ها یه جوری دو آتیشه ند که آدم تعجب میکنه !!! 
آریانا م.ف
۸ آبان ۹۴، ۰۳:۰۷
اخرین بار که دوران قطبی پرسپولیس قهرمان شد عموم با گلی که سپهر حیدری زد بغلم کرد دو دور دور خونه تابم داد. خخخ
اما خودم فقط واسه والیبال مشت میکوبم و دستام سرخ میشن.:D
اره منم عصاب کل کلاشونو ندارم دیگه
پاسخ:
زمان قطبی که من راهنمایی دبیرستان بودم اصلا تو کلاس بین طرفداران استقلال و پرسپولیس رسماً جنگ بود !
چقدررر می خندیدیم :)))
ریش قرمز (میلاد)
۸ آبان ۹۴، ۰۶:۲۲
چیزی که تعریف کردید از کل‌کل ها دلنشین بود، اما مایی که برای مدت چند سال، شب و روزمان در کل‌کل‌های چند تن از دوستان سپری می‌شد، آن هم به طور کامل و 24 ساعته، حتی در خوابشان، حق بدهید که حالت تهوع و سردرد داشته باشیم از این مقوله مسخره و بی هدف و بی معنی، که نه سر پیاز باشند و نه ته پیاز و آن وقت با گفتن واژه غریب و نا مانوس تیممون 4 ساعت وقت و اعصاب خودشون و خودمون و خودتون رو به جهنم تبدیل کنند :D
پاسخ:
آره خدایی ، از حد که بگذره هم لوس میشه هم اعصاب خرد کن !
تا یه جایی ش قشنگ و دوست داشتنیه :)
sara samayi
۸ آبان ۹۴، ۱۰:۴۰
گل گفتی یکتا جان! ینی داغ دلم تازه شداااا...توی خونه ما هم هیچ کس فوتبال دوس نداره...ینی هرچی من دو آتیشه علاقه مندم اونا از فوتبال بدشون میاد...
فوتبال یه هیجان سالم و دوستداشتنیه...مخصوصا وقتی گروهی بشنی پاش و کل کل کنی و جیغ و داد و آواهای مخصوص برای لحظه های حساس مث "اَ..." "اَکه هعی..."
یه حس دوستی و همبستگی بهم دست میده..
لذت فوق العاده ایی داره...قبلانا خیلی تماشا می کردم وقتی 11-12 سالم بود کل بازیکنا رو میشناختم...نمی دونی چقد به خاطر همین سرزنش شدم...با خاطر دختر بودنم و ایتکه دختر چه به فوتبال...الان سالهاست که تماشا نکردم ینی منع شدم دیگه :(

+ دلم پر بودا خخخخ
اینا رو به شما گفتم چون فوتبال دوستی وگرنه دیگه میترسم جایی بگم دخترم و فوتبال دوست دارم :|
++ در ضمن جاست رئال مادرید
پاسخ:
کی گفته فوتبال فقط مال پسراست ؟؟؟ دخترای فوتبالی هم کم نیستند !
وقتی خودت دوس داری و از دیدنش لذت می بری بشین ببین ؛)
محمد علی
۸ آبان ۹۴، ۱۱:۳۰
دارم
پاسخ:
:)
محمد علی
۸ آبان ۹۴، ۱۱:۳۲
استقلالی میاد یه چیز میگه ، میگی سلامتیش ، پرپولیسی میاد یه چیز میگیه ، باز میگن سلامتیش ، ضرب المثلش چی بود ؟!
پاسخ:
یا رومی رومی یا زنگی زنگی ؟؟؟؟
این ؟؟؟
خو چیکار کنم ؟ فحش بدم ؟ :))
مترسک ‌‌
۸ آبان ۹۴، ۱۱:۴۳
والا ما هم فوتبالی نیستیم اما دیگه بازیای ملی رو می‌بینیم، بازیای پرسپولیس-استقلال رو ولی هم اصرار چندانی به دیدنش نداریم هر موقع حسش باشه می‌بینیم :)) نود رو هم وقتایی که بی‌خوابی به سرمون بزنه می‌بینیم اونم فقط به شوق تماشای تیکه انداختنای فردوسی‌پوره :D
اون گل وقت اضافه مسی... :(
پاسخ:
لعنتی ... اون گل خیلی داغ گذاشت رو دلمون ! حتی منم که فوتبالی نیستم کلی حرص خوردم ! 
یادمه قشنگ داشتیم شام میخوردیم و کوفتم شد رسما ً :|
گلسا راد
۸ آبان ۹۴، ۱۲:۲۴
پس همسایه مون که دوتا خونه با ما فاصله دارن به داداشم گفته بود بابات پرسپولیسیه؟آخه وقت بازی پرسپولیس صدای جیغ هاش تو خونه ی ما میاد:|یعنی در این حد غیر قابل کنترلیم!
فوتبال مثل کشتی کجه,یه مدت نگاه کنی دیگه نمیتونی دل بکنی چون به یه تیم وابسته میشی و سرنوشتش برات مهم میشه!:)
پاسخ:
یا خداااااااااااااا :)))
عصری فکر کنم صدای پدرتونو شنیدم ؛)
عم قزی جون ツ
۸ آبان ۹۴، ۱۳:۰۴
وضعیت تو خونه ما کاملا نسبیه!
یعنی بستگی داره بازی کدوم تیم باشه
هرچند در کل مامانم تماشای برنامه های بلاد کفر رو ب هر نوع فوتبالی ترجیح میده ؛ ولی اگه تراکتورمون (:دی ؛ کلش واس ماس ) بازی داشته باشه همه جلوی تی وی ب صفیم
و خب البته بازی های ملی ک معمولا بعد از چند دقیقه من و مامان بخاطر شلی بیش از حد و بازی بی بخار صحنه رو خالی میکنیم!

قدیما ب شخصه پرسپولیسی بودم ولی خب از وقتی تراکتورمون (:دی) راه افتاده ازون قرمزه اومدم این قرمزه
در کل قرمزته! :))
پاسخ:
اصلا تراکتور جماعت عجیب تعصب دارناااا ، عجیب ؛)
دیدم که میگم !
نگین ...
۸ آبان ۹۴، ۱۵:۴۸
دام خواست!! میفهمی ؟ خوااست!! :(((
عکس رو ها !!!
اون فینگیلی :|
وگرنه نه امروز دربی رو میبینم نه علاقه دارم :)))
پاسخ:
بیا برش دار ببر :))
شیمیست خط خطی
۸ آبان ۹۴، ۱۸:۰۲
بابا مامان من بشدت فوتبالی هستن! یعنی شبهایی که نود داره و من فرداش کلاس داشته باشم بیچاره میشم از صدای تلویزیون :/
تازه بماند اگه برنامه دلخواه من با اخبار ورزشی یا فوتبال همزمان بشه... :|
پاسخ:
واااااااای چه خووووووووووب ... مامان و بابات با هم فوتبالی اند ؟؟؟ 
خوووش به حااالت :)
خاتون .
۸ آبان ۹۴، ۱۸:۲۶
بیا خونه ی ما ، همه فوتبالی جز بابام :دی
اونم چاره ای نداره چون بچه هاش همه فوتبال دیدن میبینه ، منم تحث تاثیر محیط پسرونهی خونه از بچگی فوتبالی شدم تا الان. تازه کری هم میخونم استقلالیم هستم :دی
پاسخ:
نوچ نوچ ... چه پی ام هایی که واسه استقلالی جماعت نیومده :))
محمدرضا دهمرده
۸ آبان ۹۴، ۱۸:۴۸
سلام

تازه وبتو پیدا کردم
ایول خونه مام همین جوریه!
راستی به عنوان دنبال کننده اضافت کردم
ممنون میشم شما هم همین کار بکنی

حتما خبرم کنی
بی معرفتی نکنی
منتظرم
پاسخ:
علیک سلام
محدثه عارفی
۸ آبان ۹۴، ۱۹:۵۲
به به! یکتا خانم پیدا شد. :)) خبر نداشتم داربیه. الان فهمیدم. :)))
پاسخ:
به روم نیار دیگه بانو ، خجالت می کشم خووو ؛)

دارم به خودم امیدوارم میشم ! :))
افشین ..
۸ آبان ۹۴، ۲۰:۰۵
مساوی ناجوری بود دقیقه 95 گل خوردن سخته واای :(
پاسخ:
چه صداهایی که شنیده نمیشد اون موقع :))
ilil neda ilil
۹ آبان ۹۴، ۱۷:۳۳
سلام یکتای من
وااااااااااااااای ک چه حاالی داد وقت اضافه
یعنی عاااالی بود
هی دوووست
چه خوب مینویسی آدم خسته نمیشه از خوندن
وب جدید مبارک :-***
پاسخ:
سلا ندای خوب من :×
چه عجب از این ورا بانو ... راه گم کردین ! ؛)

+ چقدررر واسه دیدن اسم ت توی این کادر تنگ شده بود ، بی معرفت ِ خوب ِ من :)
آبان ...
۹ آبان ۹۴، ۲۳:۳۱
تو خانه ما هم سالها است که کسی فوتبال نمی بیند ..:)
فوتبال بهانه است ..ادم ها دلشان تفریح می خواهد ...و ارزان ترین تفریح همین تخمه شکستن و فوتبال دیدن است ...
پاسخ:
آره واقعاً ! آدم کمی هیجان لازم داره واسه بقا !
خزنده
۹ آبان ۹۴، ۲۳:۵۹
فوتبال یک ماده ی مخدر به تمام معناست! نه از جهت اراجیف مارکس و افیون توده ها و اینا، از جهت معتاد شدنش عرض می کنم. هی فوتبال می بینی کیف می کنی کیف می کنی تا وقتی ببری. وقتی می بازی اصن می گی من شکر خوردم اصن فوتبال می بینم. مثلا خود من. از وقتی فرگوسن رفته و منچستر به این وضع افتاده، بعد هر بازی می گم اصن من چرا می شینم فوتبال می بینم وقتی اوضاع اینجوریه؟ 90 دقیقه هی می رن روی اعصاب آدم... ولی دفعه ی بعد باز دوباره همین بساط :\ آخه جناب اریک کانتونا می گه که شما می تونی زنت رو عوض کنی، دینت رو عوض کنی، شغلت رو... ولی تیم مورد علاقه ت رو نمی تونی! همین "نمی تونی" یعنی باید با باخت هاش بسازی! سخته! نتیجه ش می شه همون اشک دقیقه 90 سر گل مسی

یکی از کل کل ها و داد و بیداد های شیرین مربوط به فوتبال، بحث داغ بازی کامپیوتریه. از جمله فیفا و PES. کافیه دو نفر که بازیشون شدیدا خوبه بشینن با هم بازی کنن. اونجاس که آدم گوشش رو بگیره بهتره :دی چون کلمات خوبی رد و بدل نمی شه. مورد داشتم خودم، گل دقیقه 90 زدم به یکی، دسته رو کوبیده زمین خرد و خاکشیرش کرده. حالا من خندیدم به ریشش ولی خودش 200 تومن پیاده شد سر همین صحنه!
پاسخ:
واااای این PES باز ها که کلاً آدم های با حالی اند عجیب آقا ، عجیب :))

ای بی رحم ! دقیقه نود ؟؟؟ :)) آخی ... بد بخ :))
رها مشق سکوت
۱۰ آبان ۹۴، ۰۰:۳۲
منم تا قبل آقای خوب هیچ درکی از فوتبال نداشتم، ولی الان دیگه تو این چندسال با کلی اصطلاحات، تیم ها، بازیکن ها و برنامه های فوتبالی آشنا شدم و یکی از شرکت کننده های ثابت مسابقه اس ام اسی نود هم هستم D:
آقای خوب پرسپولیسی هستن و وقتی که گل رو ثانیه های اخر خوردن آنچنان فریادی کشیدن و پریدن که گفتم الان میریم طبقه ی پایین :)))
پاسخ:
وای شما ها عین عین خود شخصیت های این متن هستید ؛)
خدا واسه هم نگه ـتون داره بانو :)

اون لحظه چه عربده هایی که آدم نشنید :)))
رها مشق سکوت
۱۰ آبان ۹۴، ۱۸:۴۳
اصلاح میکنم، گل رو ثانیه های آخر زدن D:
ممنون ازت
پاسخ:
آرامشت برقرار بانو :)
شیمیست خط خطی
۱۰ آبان ۹۴، ۱۸:۵۱
بالاخره خدا در و تخته رو با هم جور میکنه دیگه!
فقط حیف که این ضرب المثل شامل حال بچه هاشون نمیشه! :||
پاسخ:
به کی رفتی پس شما ؟؟ :))
امین َAmin
۱۲ آبان ۹۴، ۱۸:۵۳
کاش لذتی باشد فارغ از داشتن و نداشتن
پاسخ:
کاش 
نفس ..
۱۲ آبان ۹۴، ۲۲:۵۹
یادش بخیر همه ی دبیرستان من به دیدن فوتبال گذشت :))
پاسخ:
چه خوووووووووووب 
آریانا م.ف
۱۲ آبان ۹۴، ۲۳:۳۷
خوشحالم که نت بهتری در اختیار داری
دنیا بدون نت راکده
پاسخ:
واقعاً :|
شان
۱۴ آبان ۹۴، ۱۵:۰۸
تا حالا از این دید نیگا نکرده بودم بش، که کسی هست از فوتبال دیدنِ آدم لذت ببره.
پاسخ:
من ولی همیشه اینجوری نگاه میکنم !  :)
اقای روانی
۱۵ آبان ۹۴، ۱۲:۱۸
هههه :))))
پاسخ:
می خند ؟ ؛)
آرامیس بانوی هزار فصل
۱۵ آبان ۹۴، ۱۹:۵۹
سلام،چه خبر از دانشگاه،خوش میگذره؟اوضاع بر وفق مراده؟
بابا و مامان منم هم همین نظرو دارن.البته منم اهل فوتبال نیستم.اما اگه پیش بیاد و جلو تلوزیون نشسته باشم و فوتبال شروع بشه نگاه می کنم.ولی مسابقات تیم ملی رو بیشتر دوست دارم.
پاسخ:
خوش بگذره ؟؟؟ بد نیس ، خوبه ! فقط خیلی ی ی ی ی کار دارم ! درس دارم ! :(

+ آره تیم ملی که اضن خیلی هیجان بالاست :)
7660 ...
۱۶ آبان ۹۴، ۰۰:۰۳
امیدوارم کامنتم ثبت شده باشه با عشق نوشته بودمش:/
پاسخ:
متاسفم که باید بگم ثبت نشده :(
اقای روانی
۱۸ آبان ۹۴، ۲۰:۴۰
به به چطوری شما ؟ خبری نیست ازت ...
پاسخ:
خبر سلامتی :) مرسی از لطفت ...
درگیرم ! کار دارم ! درس دارم ! بدو بدو دارم ! :(
mr point
۶ آذر ۹۴، ۱۸:۲۶
عکسووووووو
خخخخخخخخخ
پاسخ:
خیلی نازه ه ه ه ...
yalda shirazi
۲۳ آذر ۹۴، ۱۴:۵۹
فقط بارسا!!!!!!
پاسخ:
موچکرم :))
سرباز جامانده
۳۰ آذر ۹۴، ۰۶:۲۶
من از فوتبال خوشم نمیاد حال و حوصله دیدنشم ندارم...ولی خونه ی ما بجز من و مامانم بقیه فوتبال میبینن و وقتی فوتبال با برنامه ی مورد علاقه ی من هم زمان میشه سعی میکنم صحنه رو ترک کنم.
:-D اصن متن یه طرف عکسم ی طرف
پاسخ:
صحنه رو ترک نکن ! بشین فوتبال ببین و به عکس العمل های جالب بینندگان نگاه کن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">